Байка про сучасний дитсадок

Про матеріал

Матеріал подано для інтегративно-креативної роботи з батьками дошкільного навчального закладу. У невимушеній формі подано адаптативні моменти у ставленні дитини до умов навчання і виховання. Проілюстровано атмосферу, що панує у сучасному дитсадку. Робота авторська написана вчителем-логопедом дошкільного закладу м. Вінниці з 10-літнім стажем роботи в групі спеціального навчання дітей з особливими потребами.

Перегляд файлу

Байка (авторська)

«Фланелька і Байка»

про режимні моменти дня перебування у дитсадку

 Уранці стала Байка Фланелечку повчати: «Треба, люба, тобі у садочку м’яко стлати й  спати». А Фланелька розгнівилась і промовила завзято: «Нащо спати у садочку, якщо вдома м’якше, не залізні ліжка-брами, а м’які дивани?» Байка була дуже гречна і повчала далі: «Будеш чемною, - сказала, - отримаєш не тільки браму, а ще й софу-розкладачку (натяк на приватну няню). Фланелечка, розвернулась і похнюпила носа, але все ж, із цікавості, пішла у садочок. В коридорі було гучно,  багато шуму та ніхто її мальовану, не чіпав, не шарпав. Здивувалась малесенька – виявилось не все-то так лячно. Хоч  з порогу й не знайдеш того затишку, де Байці даси «прощання». Протиснувшись всередину, де стільчиків багато, Фланелечка зрозуміла, що потрапила в теплу кімнату. Озирнулась, повернулась – зникла люба Байка. Стали сльози котитись до самого долу. Тут якась велика Скриня і червона Хустина. «Не давати ж мокроті застеляти очі», - міркувала собі про все Фланелечка мила. Треба пошукати заміну Байчині. Підійшла вона до червоної Хустини. Та привіталась, потягла в обійми і сказала: «Будеш в цій кімнаті і жити, і спати, поки твоя Баєчка буде працювати.  На якийсь час Фланелечка присіла, та миритись з станом справ їй зовсім не хотілось. Кутиком м’якеньким витирала очі. Та коли ж побачить в брамі мами-Байки очі?! Незабаром запросили Скриня і Хустина поснідати та примовку добру розучили. Щоб ротик не забруднити, їжу не губити – треба у Фланельки м’який шматочок просити. Вона була дуже чемна (виховання ж Байки!) дала кожному шматочок для чистоти справи. Погрались, ще поїли, потім спали в ліжках, а коли стало темніти – засяяли личка. Бачать наші «Барвінчата» – бавовняні діти, вже ідуть за ними їхні відрізи Великі. Тут і Шовк, і Дерматин, і Джинсик на джипі. Позбігались в коридорі, наче на Ситцеве диво.  Щось не видно її, Баєчки одної. Всіх забрали, а її залишили одну у Скрині. Скриня хоч старенька стала, та добром багата. У неї увесь крам і місця багато! Думали, що будуть ще довго чекати, але Байка мала вдачу – телефонувати. Так дізналась старенька Скриня, що вона вже близько. Загорнула ту Фланельку, як мама дитину. Фланелька, як побачила Баєччину рідну довжину, розгорнулась і притулилась до рідної  ряднини  Так щасливо закінчився перший день в Ситцевім садочку. А ця Баєчка навчає: «Свято не в обнові! Будеш сльози проливать, галасувать дитино, не здобудеш ані знань, ані кожушини». Отакою байкою ми завершим мову – головне-то для дитини Материнське слово.

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 липня 2018
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку