Бесіда "Нетридаційні техніки малювання"

Про матеріал
Заняття малюванням приносять дитині тільки користь. Це особливо позначається на мисленні дитини, так як воно досить тісно пов’язане з малюванням. У процесі творчості в роботу залучені багато аналізаторів (м’язової-відчутні, рухові, а також зорові). Крім цього, образотворче мистецтво добре впливає на розвиток дрібної моторики, уваги і пам’яті. Воно навчить його не тільки думати, але й аналізувати, порівнювати, співставляти, уявляти і складати.
Перегляд файлу

Бесіда

5149.003.png

Заняття малюванням приносять дитині тільки користь. Це особливо позначається на мисленні дитини, так як воно досить тісно пов’язане з малюванням. У процесі творчості в роботу залучені багато аналізаторів (м’язової-відчутні, рухові, а також зорові). Крім цього, образотворче мистецтво добре впливає на розвиток дрібної моторики, уваги і пам’яті. Воно навчить його не тільки думати, але й аналізувати, порівнювати, співставляти, уявляти і складати.

Під час малювання  задіяні як фізична, так і розумова активність малюка. У процесі створення нового малюнка, дитина докладає величезних зусиль, щоб завершити його, і осягає при цьому нові знання та вміння. Спочатку у дітей викликає інтерес те, як рухаються олівець і пензель, після, вони зацікавлюються тими слідами, які залишаються на папері, і, в підсумку, настає той момент, коли дитина бажає намалювати те, що він бачить у себе в голові. Кожне чадо є своєрідний і індивідуальний світ, в якому є свої правила поведінки, є почуття, які властиві лише йому самому. Зробіть так, щоб життя вашого малюка була цікава, динамічна і насичена. У такому випадку, у дитини буде багато різних вражень, завдяки яким, його мислення буде неординарним.

Малювання нетрадиційними способами, захоплююча, неймовірна діяльність, яка дивує і захоплює дітей. Важливу роль у розвитку дитини відіграє розвиваюче середовище. Тому при організації предметно - розвивального середовища враховувала, щоб зміст носило розвиваючий характер, і було спрямовано на розвиток творчості кожної дитини у відповідності з його індивідуальними можливостями, доступною і відповідає віковим особливостям дітей. Скільки вдома непотрібних цікавих речей (зубна щітка, гребінець, поролон, пробки, пінопласт, котушка ниток, свічки і. т. д). Вийшли погуляти, придивіться, а скільки тут цікавого: палички, шишки, листочки, камінчики, насіння рослин, пух кульбаби, будяка, тополі. Всіма цими предметами збагатили куточок продуктивної діяльності. Незвичайні матеріали і оригінальні техніки залучають дітей тим, що тут не присутнє слово «не Можна» ,можна малювати чим хочеш і як хочеш і навіть можна придумати свою незвичайну техніку. Діти відчувають незабутні позитивні емоції, а за емоціями можна судити про настрій дитини, про те, що його радує, що його засмучує.

Художньо- естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення дітей, розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового та народного мистецтва, музики, архітектури, побуту, ремесел; озброєння школярів естетичними знаннями, виховання художнього смаку, вироблення естетичної активності, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу.

                       0010-009-Professii-01.png

docx
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку