Заняття з економіки ТЕМА: «Економічна валюта»

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з економічними поняттями «гроші», «ціна». Називати грошову монету – копійку. Продовжувати формувати вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей – гривні з копійками. Вміти розкладати число на два менших. На прикладі казкової героїні показати, як можна раціонально витрачати гроші, щоб отримати прибуток. Активізувати у мові дітей вживання слів: «ціна», «гроші», «гривня», «копійка», «товар». Розвивати пам'ять, мислення, кмітливість. Виховувати бажання працювати, викликати інтерес до світу економіки.
Перегляд файлу

Заняття з економіки

ТЕМА: «Економічна валюта»

МЕТА: Продовжувати знайомити дітей з економічними поняттями                              

«гроші», «ціна». Називати грошову монету – копійку. Продовжувати формувати вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей – гривні з копійками. Вміти розкладати число на два менших. На прикладі казкової героїні показати, як можна раціонально витрачати гроші, щоб отримати прибуток.

Активізувати у мові дітей вживання слів: «ціна», «гроші», «гривня», «копійка», «товар». Розвивати пам'ять, мислення, кмітливість. Виховувати бажання працювати, викликати  інтерес до світу економіки.

МАТЕРІАЛИ: «Гаманці з грішми», фланелеграф до казки К. Чуковського «Муха – Цокотуха», картки з зображенням продуктів; фішки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. ВСТУП

Організаційний момент.

    Вступне слово:

  • Діти, ви полюбляєте святкувати Дні народження? Сьогодні у нас теж буде незвичайне заняття, на якому я запрошую вас на День народження. Відгадайте, у кого воно буде?

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1.               Читання казки К.Чуковського «Муха-Цокотуца» від слів «Муха, Муха – Цокотуха…» до «…може незугарні в мене іменини».
  •                   Що купила Муха? (самовар)
  •                   Чому Вона купила самовар? (бо в неї день народження)
  •                   Для чого потрібен самовар? (кип’ятити воду для чаю)
  •                   Муха ще купила пачку чаю,  цукор, цукерки та торт.
  •                   А зараз ми взнаємо, які гроші платила Муха за товар.

  1.               Робота з монетами.

Вихователь:

  • На минулому занятті ми взнали про які гроші? (гривні) Гривні зроблені з паперу. Гроші, які зроблені з паперу, називають купюрами. А які гроші знайшла Муха? (копійку). Копійки зроблені з заліза. Гроші, які зроблені з заліза називають монетами.
  • Давайте ми з вами роздивимося, які бувають монети? ( В 1 копійку, 2 копійки, 5 копійок)
  • Покажіть монету в 1 копійку, 2, 5. Ще раз покажіть 2 копійки, 5, 1.
  • Скажіть, яких копійок не вистачає? (3 і 4 копійки)
  • Згадайте, як по-іншому можна зробити 2 копійки? (1+1)
  • У випадку, коли нема монети у 3 копійки, ми можемо скласти монети в  2 та 1 копійку. А 4 копійки скласти з двох монет у 2 та 2 копійки.

 

 

  1.               Робота з картками.

Вихователь:

  • Подивіться на картку і скажіть, який товар придбала Муха? (Чай, цукор, цукерки, торт)
  • У Мухи крім копійок ще були і гривні. Тому будьте уважними, які гроші платила Муха. Чай коштує 1 гривню. Покладіть під картинкою з чаєм 1 гривню.
  • Цукор коштує 2 гривні 1 копійку. За цукерки Муха заплатила 3гривні 2 копійки. Давайте згадаємо буває купюра в 3 гривні? Як зробити 3 гривні? (2+1).За торт Муха заплатила 5 гривень 5 копійок. Як іншими гривнями і копійками скласти 5 гривень 5 копійок?

 

 

 

 

 

 

      

 

 

        

 

   

 

 

      

  • Молодці, діти. Ви правильно добирали гроші, щоб купувати товар. А зараз відпочинемо і я запрошую вас на фізкультхвилинку.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Муха полем йшла

Раз-два, раз-два

(Діти крокують на місці)

Муха грошика знайшла

Раз-два, раз-два

(Діти присідають)

Нахилилась, покрутилась

Раз-два, раз-два

(Діти нахиляються і крутяться навколо себе)

І до нас прийшла

Раз-два, раз-два

(Діти крокують на місці)

 

 

  1.               Гра «Збудуємо кафе»

Вихователь:

  • Гості на святі  запропонували Мусі-Цокотусі збудувати кафе у лісі. Підкажіть, що для цього потрібно?
  1. завезти будівельний матеріал;
  • Який  ви знаєте будівельний матеріал? (Діти називають будівельні матеріали і отримують за відповіді фішки.)
  1. зробити освітлення у приміщенні;
  • Що необхідно придбати для освітлення?
  1. купити меблі;
  • Які меблі ви запропонуєте для кафе?
  1. купити посуд;
  • Який посуд необхідно придбати для кафе?
  1. придбати продукти;
  • Які продукти ви запропонуєте для кафе?
  • Ми збудували кафе для Мухи-Цокотухи, але йому не вистачає назви. Як краще назвати кафе? (Діти пропонують назви)

 

 

ІІІ. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ

  • Діти, ви добре працювали на занятті.
  • Скажіть, якими грішми можна розплачуватися за товар?
  • Що ми збудували для Мухи-Цокотухи?
  • Що вам найбільше сподобалося на занятті?
  • А зараз ви подивитеся мультфільм про Муху-Цокотуху, де дізнаєтеся, яка пригода сталася з нею на іменинах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з економіки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА: «Автобусна реклама»

МЕТА: роз’яснити дітям значення реклами – інформації про товари та 

              послуги. Вчити дітей створювати рекламу, яка привертає увагу

              людей.

   Під час заняття спиратися на досвід та знання вихованців з   

             економіки та оточуючого світу.

Активізувати словник дітей словами «реклама», «інформація», «бігборд».

Організувати виставку з дитячих поробок «Салон дитячих автобусів».

В сюжетно-рольовій грі «Автобус» вчити дітей розраховуватися за проїзд «гривнями».

Розвивати пам'ять,  мислення, словник, мову.

Виховувати інтерес до інформації з реклами, вміти аналізувати її зміст. Виховувати  пошану до будь-якої професії; дбайливе ставлення до речей.

МАТЕРІАЛИ: дитячий велосипед, автобус для сюжетно-рольової гри, заготовка площинного автобусу, фломастери, картинки з зображенням автобусів, «гаманець з грішми».

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. ВСТУП

Організаційний момент.

Вступне слово.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. «Знайомство з рекламою»

(Стук у двері.)

Вихователь:

- Діти, до нас хтось завітав. Хто вгадав нашого гостя? Так, це Гном-Економ прийшов до нас на заняття. Він щось приніс і хоче про щось розповісти.

Гном-Економ:

  • Я вітаю всіх дітей і хочу запитати, як називається транспорт, який я тримаю у руках? Так, це велосипед. Він маленький, тому що зроблений для дітей. Велосипед легко рухається, на ньому є сигнал звуку, щоб попередити про наближення транспорту. У нього світять фари, що допоможе їхати ввечері і освітлювати дорогу. Є місце для сумки та пляшки з водою. На ньому можна їхати сидячи, а не стоячи як на самокаті. Він такий яскравий, що хочеться на ньому їхати далеко і швидко. Велосипед допоможе доїхати до дитячого садка. Ви б хотіли придбати такий велосипед? (Так)

 

 

 

Вихователь:

  • Діти, вам хочеться придбати велосипед, тому що Гном-Економ не просто розказав, а прорекламував його. Реклама – це інформація пор товари та послуги. Вона привертає до себе увагу людей, щоб вони хотіли придбати товар.
  • А ви чули рекламу? Де? (по телевізору, радіо, в газетах, журналах, на плакатах).
  • А чи знаєте ви, що великі плакати називають бігбордами. Рекламу на бігбордах роблять великою, яскравою, щоб приваблювала увагу людей.
  • Реклами створюють для дорослих та дітей. Скажіть, які дитячі реклами ви знаєте? (реклама напоїв, солодощів, ліків для дітей, іграшок).
  • Згадайте, а що сьогодні рекламував Гном-Економ? (Велосипед)
  • Як ви вважаєте, це реклама для дітей чи дорослих? Чому? (Реклама для дітей, тому що велосипед дитячий.)
  • Що Гном-Економ казав про велосипед? (розповідь дітей)

 

 

  • Я бачу, що ви хочете придбати такий велосипед. А що треба робити, щоб речі довше прослужили людині? (Берегти)
  • Скажіть, а чи завжди можна доїхати велосипедом до дитячого садка? Чому ні? (Якщо дитина живе дуже далеко, можуть втомитися ноги. Не зручно їхати під дощем. Зовсім не можна їхати взимку по снігу.)
  • Яким транспортом краще добиратися дітям до дитячого садка, якщо вони живуть в інших селах? (Автобусом)
  • Давайте розкажемо Гному-Економу, яким повинен бути автобус для дошкільнят. (Повинен бути маленький, з м’якими яскравими кріслами. Зовні розмальований, щоб всі знали, що це автобус дитсадка.)

 

2. Практична діяльність дітей

Гном-Економ:

  • Діти, я уважно вислухав, яким повинен бути дитячий автобус. А зараз я пропоную вам роздивитися картинки, на яких зображені автобуси для дітей.

 

      

 

     

 

  • У мене є заготовки автобусів, але майстри не знають, як його розмалювати. Ви допоможете? (діти розмальовують автобус)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Діти, ви добре попрацювали і у вас вийшли гарні автобуси. А зараз ми з вами влаштуємо виставку «Салон автобусів», де ви буде рекламувати свій автобус. (розповіді дітей)

 

3. Рухлива гра «Автобус»

Вихователь:

  • Діти, ви а зараз я запрошую вас пограти в гру «Автобус». Спочатку нам треба визначити зупинки автобусу і назвати їх («Дитячий садок», «Магазин», «Школа», «Лікарня», «Ринок»). Потім необхідно обрати водія. І хочу попередити, що проїзд коштую 1 гривню. Якщо у вас більше 1 гривні, то водій вам дасть здачу. Входячи до автобуса пасажир повинен попередити водія, до якої зупинки він їде.

 

(Гра дітей. Вихователь контролює вихід «пасажирів» на зупинках та оплату проїзду.)

 

 

 

 

 

ІІІ. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.

  • Хто приходив до нас на заняття?
  • Що ви дізналися про рекламу?
  • Чи хотіли б ви мати дитячий автобус у дитсадку?
  • Що вам найбільше сподобалося на занятті?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку