Бесіда «Як веселка створює кольори»

Про матеріал
Вчити встановлювати взаємозв’язки між новими та вивченими поняттями. Розширювати та накопичувати знання дітей про незвичайні природні явища.
Перегляд файлу

Тема уроку: Бесіда «Як веселка створює кольори»

Мета: закріпити з дітьми знання про основні кольори спектру та їх послідовне розташування. Сформувати та поглибити поняття про утворення нових кольорів; формувати вміння проводити досліди закріпити і розширити набуті знання. Вчити встановлювати взаємозв’язки  між новими  та вивченими поняттями.

Продовжувати  роботу  над силою голосу, контроль звуку »С». Розвивати допитливість, спостережливість, уважність. Виховувати доброзичливе ставлення в колективі.

План  уроку

1.Вступ                                                                                                                                                                                                                                                                                                 2.Розповідь «Як утворюється веселка».                                                                3.Проведення опитів: змішування фарб ,утворення нових кольорів.        4.Заключне слово .                                                                                                      5.Висновок.  

Хід уроку

 Станьте рівно. Слухайте уважно.

(За  екраном ) - Сядьте  дівчатка.

                         - Сядьте хлопчики.

    - Скільки хлопчиків ?

    -Скільки дівчат?

(Діти відповідають)

-Що будемо робити ?

-Будемо говорити . Будемо слухати. Будемо робити опити . Будемо малювати. ( читають таблицю, промовляють).

Фонетична зарядка.

Дихально-голосові вправи, подовжене та коротке промовляння голосних, слогів.

Машина їде __________ подовжене промовляння голосних звуків:

А_______а

О________о

У________у

И________и

Е________е,

кратке промовляння звуків: А-а-а-а-а, О-о-о-о-о, У-у-у-у-у та ін.

Са-со-су-си-се – Вітер нам весну несе.

- Сьогодні  я розповім вам  про веселку.

  Веселка з’являється на небі лише тоді , коли зустрічаються  сонечко і дощик. Дощик іще не скінчився , а сонечко вже виглянуло і  крапельки  води підставляють свої боки під сонячні промінчики та набувають окрасу. І в небі з’являється ось такий чарівний міст.

Подивіться  на цю картинку. Назвіть кольори, якими намальована веселка.  (Діти називають кольори).

-Подивіться, ці кольори вам не знайомі. Вони називаються: помаранчевий,

фіолетовий, блакитний.

 Візьміть фарби. Яких кольорів вам не вистачає? (Діти відповідають).

-Зараз ми з вами перетворимося на чаклунів.

-Наберіть на пензлик жовтої фарби, червоної, змішайте з водою .У нас утворився помаранчевий колір. Повторіть , як називається цей колір?

-А зелений у вас є?  Зараз його начаклуємо.

Візьміть синю краску та жовту. Змішайте. Ну що, вийшло?

-Так, це зелений.

А назву цього кольору  запам’ятайте .Це фіолетовий. Беремо червону фарбу і синю. Почаклуємо і ось готово.

-А якого кольору ще не вистачає у веселки? Подивіться уважно.

-Вірно, блакитного. Щоб його створити нам потрібна біла та синя фарби.

 -Всі кольори ми з вами створили і тепер по черзі будемо малювати веселку.

-Хто перший? Який колір ти візьмеш?

(Сурдопедагог по черзі викликає дітей. Діти малюють веселку долонями).

-Подивіться яка гарна веселка у нас утворилася.

-Давайте разом ще назвемо кольори веселки.

-Молодці ви гарно працювали. Заняття закінчено.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 січня 2022
Переглядів
1036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку