1. Пропоную розпочати наш тиждень толерантності саме з бесіди про рівність
2.Тема рівності сьогодні дуже модна.
Але давайте подумаємо чи правильно сприймаємо ми це поняття?
Рівність статей - це дуже красива ідея . Але коли ми переходимо від абстракцій до конкретики , то виявляється , що є дві рівності – не правильно зрозуміла рівність , як «однаковість», арифметична рівність двох нулів , отаке царство універсальної безстатевої сірості .
І рівність нерівного , де за кожним партнером визнається його унікальність , де замість причісування всіх під одну гребінку , кожному надається своя роль. Рівність тут полягає не в кастрації і не в спробах зробити з нас гермафродитів , а в БАЛАНСІ ІНТЕРЕСІВ , який дозволяє реалізуватися кожному з подружжя не на шкоду інтересам партнера і суспільства , перед яким ми несемо певну відповідальність .
3. Рівність це справедливіость? , але хіба справедливо , коли ціною успіху одного з подружжя є пригнічення іншого? Феміністки нам кажуть - " Традиційна сімейна ієрархія на чолі з чоловіком - тиранія ! Коли я готувалася до нашої бесіди, стикнулася з однією складністю – інтернет і всі інформаційні видання заполонила тема гендерної рівності. Але чи так це важливо, коли перед нами стоїть задача виховати успішну людину?
4. Хочу запропонувати вам участь в тренінгу, який, сподіваюсь допоможе нам всім розібратися яку рівність потрібно вносити в родину.
Що ж, давайте проговоримо про правила нашого тренінгу. Пропоную з цими правилами погодитись для того, щоб наша зустріч була продуктивною.
5. Вправа «Ідеальна родина»
В Коментарях напишіть 20 прикметників (епітетів), якими ви наділяєте щасливу родину.
Тепер, передивіться свої коментарі і проаналізуйте, чи всім членам родини буде комфортно в таких умовах?
6. Вправа «Книга скарг і пропозицій»
Візьміть листок а4 і поділіть його навпіл.
В правій половині напишіть 10 скарг, адресованих до членів вашої родини
Тепер на другій половині, навпроти кожної скарги напишіть рішення проблеми. Ми живемо в шаленому темпі і частіше за все, ввечері приходимо додому знервовані. І це, іноді, не дає нам можливості адекватно реагувати на деякі фактори (наприклад на непомитий посуд)
7. Ви думаєте, що дорослі, такі великі і мудрі, здебільшого вибирають довірчий, уважний або люблячий стиль спілкування з дітьми? На жаль, зовсім ні. Ось вони, самі звичні, найпоширеніші стилі:
пригнічує
зарозумілий
повчальний
безвольовий
начальницький
нудотний
панібратський
винуватий
Хочу почути вашу думку, чому саме такі стилі обирають доросли у спілкуванні з дітьми?
Вправа «Спілкування».
Батьки об’єднуються в 2 групи (день – ніч).
Завдання для роботи в групах:
1 група – Що, на вашу думку, допомагає ефективному спілкуванню з дитиною?
2 група - Що, на вашу думку, заважає ефективному спілкуванню з дитиною?
Свої ідеї учасники схематично зображають на папері формату А-2,А-3 за допомогою фломастерів. Потім свої ідеї презентують, а схеми приклеюються на дошку.
Коментар тренера : ефективний діалог з дитиною залежить від 3-х факторів:
Що говорити.
Як говорити.
Коли говорити.
Якщо батьки розуміють потребу дитини в спілкуванні з ними, вони обов’язково знайдуть час, місце і потрібні слова.
8. Вправа «Скринька скарбів»