Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (Що змінилося?).

Про матеріал
Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
Перегляд файлу

1-й місяць

Тема. Зміни

День 5. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (Що змінилося?).

(Ранкова зустріч проводиться на шкільному подвір’ї.)

  1. Вітання

Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

(Здобувачі освіти підводяться навшпиньки, потягуються, розводять руки, «миють» обличчя, «миють» вушка, очка, шию, нахиляються, причісуються, посміхаються, вітаються з однокласниками).

  1. Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (Що

 змінилося?)»

  • Де ми знаходимося зараз? (На шкільному подвір’ї).
  • Де можна гратися на шкільному подвір’ї?
  • Куди ходити не слід?
  • А зараз ми проведемо дослідження. Що змінилося на нашому шкільному подвір’ї після літніх канікул?

Пальчикова гімнастика

  1. Групове заняття

Гра на шкільному подвір’ї «Зберіться разом»

    Завданням гри є швидке формування груп з однокласниками. Учитель називає ознаку, за якою учні будуть формувати групу, та дає їм на це кілька хвилин.

    Наприклад: «Об’єднайтеся ті, хто мають однаковий колір очей». Щойно групи сформувалися, педагог називає інший критерій для об’єднання. Чим швидше проходитиме гра, тим веселіше. Якщо педагог бачить, що групи майже сформовані, він швидко називає іншу ознаку.

 (Колір волосся, місяць народження, перша літера імені, однакова кількість братів і сестер, кількість домашніх тварин, розмір взуття.)

Малюнок на шкільному подвір’ї «Школа – минуле, теперішнє, майбутнє…»

Діти об’єднуються в три групи.

Перша група – малює «Школа минулого»

Друга група – малює «Школа сьогодні»

Третя група – малює «Школа майбутнього»

  1. Робота з підручником стор.15-17

Завдання 1-3 стор.15

  • Які зміни відбулися в лісі восени? Розкажи.

Завдання 4 стор.16

  • Хто із зображених тварин міг так сказати?

Робота з малюнками стор.17

  • Хто із друзів справді відпочив та відновив сили?
  • Чому кажуть, зміна діяльності – найкращий  відпочинок.
  1. Анкетування «3D: Думай, Дій, збережи Довкілля»  з сайту «На урок»

(Додаток 1)

  1. Теми для Щоденника вражень

(Після повернення до класної кімнати)

  • Моє шкільне подвір’я.
  • Я знаю, де безпечне місце для гри на шкільному подвір’ї.
  • Чому я люблю ( не люблю) ходити до школи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               «3D: Думай, Дій, збережи Довкілля»                       Додаток 1

Завдання 1. Роздивись цих птахів. Які з них живуть у містах?  Оберіть всі правильні відповіді.

Завдання 2. Кажуть, що вода – джерело життя. А чи є такі істоти на Землі, яким не потрібна вода? Оберіть правильну відповідь.

  • Вода не потрібна комахам.
  • Вода не потрібна верблюдам.
  • Вода не потрібна пінгвінам.
  • Таких істот немає. Вода потрібна для життя усім.

Завдання 3. Є такий вислів: «Ліс – легені нашої планети». Можливо, тобі доводилося його чути раніше. А чи знаєш ти, що означають ці слова? Оберіть правильну відповідь.

  • Дикі тварини та птахи живуть лише у лісах.
  • Дерева та інші рослини роблять повітря чистішим.
  • Дерева використовують для виготовлення паперу.
  • Ліси охоплюють найбільшу площу на планеті.

Завдання 4. Андрійко з’їв морозиво і хотів викинути обгортку, але помітив, що поруч немає сміттєвих баків. Як йому вчинити? Оберіть правильну відповідь.

  • Можна викинути просто на вулиці, якщо Андрійко впевнений, що там щодня проводять прибирання.
  • Потрібно шукати сміттєвий бак або урну.
  • Можна залишити обгортку в міському транспорті, адже там щовечора проводять прибирання.

Завдання 5. Які з наведених транспортних засобів не забруднюють довкілля? Оберіть правильну відповідь.

Завдання 6. Разом із родиною ви прийшли до лісу, щоб розважитись та посмажити сосиски на багатті. Але біля стежинки, що веде до лісу, побачили таку табличку. Що потрібно робити в такому разі? Оберіть правильну відповідь.

  • Можна розпалити багаття, але потрібно відійти від дерев на відстань 3 метри.
  • Можна розпалити багаття, викопавши ямку, яка не дасть вогню розповсюдитися  лісом.
  • Розпалювати багаття не можна.
  • Можна розпалити багаття,  але спочатку треба переконатися, що поряд немає рослин, занесених до Червоної книги.

Завдання 7. Встанови відповідність між назвами тварин та обставинами їхнього життя. Знайди відповідності.

Ящірки                     Крокодили                       Динозаври                            Дракони

  • Казкові, міфологічні істоти
  • Мешкали на Землі багато мільйонів років тому. Всі представники виду зникли.
  • У дикій природі мешкають в Африці та Південній Америці  
  • У дикій природі зустрічаються в усьому світі, зокрема на території України.  

Завдання 8.  Яку інформацію ти можеш знайти на сторінках Червоної книги України? Обери всі правильні відповіді.

  • Зображення тварин, які опинилися на межі зникнення або потребують охорони.
  • Поради щодо того, як доглядати за домашніми тваринами.
  • Інформацію про те, в яких областях України можна зустріти той чи інший вид рідкісних рослин.

Завдання 9.  Розстав пропущені слова у вірші «Пори року». Знайди відповідності.

  1. Приходить (???) – зеленіють ліси,

І всюди пташині дзвенять голоси.

  1. Ось сонячне (???) під сонцем заквітло,

І стиглими ягодами ласують діти.

  1. А (???) нам щедра приносить плоди,

Дарують врожаї поля і сади.

  1. (???) білим снігом вкриває поля,

Аби відпочила родюча земля.

Зима                       

Осінь                        

Літо                           

Весна

    Завдання 10.  Визнач, які з тверджень є правдивими, а які – хибними:

Відмітьте, що є правдою, а що хибою

  • Відпочиваючи в лісі, потрібно з повагою ставитися до його мешканців

        Правда                                Хиба

  • Кожної весни природа оновлюється, тому людям можна не дбати про чистоту довкілля

Правда                                Хиба

  • Якщо ви розпалили багаття у лісі, після відпочинку потрібно спалити все сміття, що залишилося після вас.

Правда                                Хиба

Завдання 11.  Ці квіти зявляються із настанням тепла та приходом весни. Зривати їх суворо заборонено, адже вони занесені до Червоної книги. Яку загальну назву вони мають? Обери правильну відповідь.

  • Первоцвіти
  • Польові квіти
  • Суцвіття
  • Гербарій

Завдання 12.  Обери, які з вказаних дій є важливими для турботи про довкілля:

Обери всі правильні відповіді.

  • Не залишай сміття у лісі
  • Чистити зуби щодня
  • Проводити прибирання пришкільної території
  • Вимикати освітлення, якщо у кімнатах нічого немає.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Bezhenar Mariy
    Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вандоляк СнІжана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шепотинник Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
5539
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку