1-й місяць
Тема. Зміни
День 5. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (Що змінилося?).
(Ранкова зустріч проводиться на шкільному подвір’ї.)
Вушка прислухайтесь,
Очки – придивляйтесь,
Носик – глибше дихай,
Ротик – посміхнись.
Спинки розправляйтесь,
Ручки піднімайтесь,
Нумо до роботи
Дружно всі взялись!
(Здобувачі освіти підводяться навшпиньки, потягуються, розводять руки, «миють» обличчя, «миють» вушка, очка, шию, нахиляються, причісуються, посміхаються, вітаються з однокласниками).
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
змінилося?)»
Пальчикова гімнастика
Гра на шкільному подвір’ї «Зберіться разом»
Завданням гри є швидке формування груп з однокласниками. Учитель називає ознаку, за якою учні будуть формувати групу, та дає їм на це кілька хвилин.
Наприклад: «Об’єднайтеся ті, хто мають однаковий колір очей». Щойно групи сформувалися, педагог називає інший критерій для об’єднання. Чим швидше проходитиме гра, тим веселіше. Якщо педагог бачить, що групи майже сформовані, він швидко називає іншу ознаку.
(Колір волосся, місяць народження, перша літера імені, однакова кількість братів і сестер, кількість домашніх тварин, розмір взуття.)
Малюнок на шкільному подвір’ї «Школа – минуле, теперішнє, майбутнє…»
Діти об’єднуються в три групи.
Перша група – малює «Школа минулого»
Друга група – малює «Школа сьогодні»
Третя група – малює «Школа майбутнього»
Завдання 1-3 стор.15
Завдання 4 стор.16
Робота з малюнками стор.17
(Додаток 1)
(Після повернення до класної кімнати)
«3D: Думай, Дій, збережи Довкілля» Додаток 1
Завдання 1. Роздивись цих птахів. Які з них живуть у містах? Оберіть всі правильні відповіді.
Завдання 2. Кажуть, що вода – джерело життя. А чи є такі істоти на Землі, яким не потрібна вода? Оберіть правильну відповідь.
Завдання 3. Є такий вислів: «Ліс – легені нашої планети». Можливо, тобі доводилося його чути раніше. А чи знаєш ти, що означають ці слова? Оберіть правильну відповідь.
|
|
Завдання 4. Андрійко з’їв морозиво і хотів викинути обгортку, але помітив, що поруч немає сміттєвих баків. Як йому вчинити? Оберіть правильну відповідь.
|
|
Завдання 5. Які з наведених транспортних засобів не забруднюють довкілля? Оберіть правильну відповідь.
Завдання 6. Разом із родиною ви прийшли до лісу, щоб розважитись та посмажити сосиски на багатті. Але біля стежинки, що веде до лісу, побачили таку табличку. Що потрібно робити в такому разі? Оберіть правильну відповідь.
|
|
Завдання 7. Встанови відповідність між назвами тварин та обставинами їхнього життя. Знайди відповідності.
Ящірки Крокодили Динозаври Дракони
Завдання 8. Яку інформацію ти можеш знайти на сторінках Червоної книги України? Обери всі правильні відповіді.
Завдання 9. Розстав пропущені слова у вірші «Пори року». Знайди відповідності.
І всюди пташині дзвенять голоси.
І стиглими ягодами ласують діти.
Дарують врожаї поля і сади.
Аби відпочила родюча земля. |
Зима Осінь Літо Весна |
Завдання 10. Визнач, які з тверджень є правдивими, а які – хибними:
Відмітьте, що є правдою, а що хибою
Правда Хиба
Правда Хиба
Правда Хиба
Завдання 11. Ці квіти з’являються із настанням тепла та приходом весни. Зривати їх суворо заборонено, адже вони занесені до Червоної книги. Яку загальну назву вони мають? Обери правильну відповідь.
|
|
Завдання 12. Обери, які з вказаних дій є важливими для турботи про довкілля:
Обери всі правильні відповіді.