Тема. Безпечна поведінка вдома.
Мета: вчити дотримуватись правил користування найуживанішими побутовими інструментами.
Розвивати навички користування побутовою технікою. Виховувати
необхідність бути відповідальним.
Обладнання: зошити, підручники, таблиці, мікрофон, іграшка, картки.
План уроку
1. Країна Загадайлівка.
2. Гра «Інтерв’ю».
3. Розбір ситуації.
4. Робота з підручником с. 49-55.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота з таблицями.
7. Робота в парах.
8. Гра «Уявіть».
І. Організаційний момент.
Психоформула
Бачу буде весело
А ще і серйозно.
«Добрий ранок!» -
З щирістю мовлю.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Тема нашого уроку заховалась у загадках:
Лобзик, ножиці, пилка,
Цвяхи, викрутка.
Все назвемо ми цемент?
Ні! Звичайно … ( інструмент.)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Інтерв’ю»
- Чому вам необхідно це знати?
ІV. Актуалізація опорних знань.
Микола був удома сам. Він зробив у дитячій справжній гараж, ось лише майстерні не вистачало. «А що?» - міркував він, - візьму у тата інструмент і обладнаю. І ось розпочався ремонт, та раптом викрутка зіскочила у спітнілій руці хлопчика…
- Дайте поради Миколці.
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Як користуватися інструментом нам підкажуть статті підручника на с. 54.
- Поясніть зміст вислову "Порядок у домі не тільки для краси, але й для безпеки".
- Прочитайте статтію підручника на с.49, 50 і дізнайтесь, що ще складає небезпеку вдома.
- Скажіть, що діти роблять не так?
- Прочитайте статтію підручника на с. 52 та пригадайте, як користуватися газовою плитою.
- Які правила користування газом ви запам'ятали?
- Працювали головою
Ми втомилися з тобою.
Гостя наша чарівна,
Допоможи нам.
Фізкультхвилинка «Білочки-подруги»
Лапки в боки, вгору вушка,
Скачуть білочки-подружки.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
По гілках вони летять
Кожен ранок на галяві
Роблять білки різні вправи.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
Люблять білочки стрибать.
Таблиця « Електричні прилади»
Таблиця « Безпека з газом»
- Порацюйте в парах та складіть діалог працівника служби «101», «104» з потерпілим.
Якщо пахне газ в квартирі,
Телефонуйте – «сто чотири»
А як виник вогонь і дим,
Телефонуйте – «сто один».
VІ. Рефлексія.
Гра «Уявіть».
Кожен учень уявляє себе яким-небудь інструментом або приладом, предметом та розкажіть, як вами користується охайна людина.
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.