Безпечна поведінка вдома

Про матеріал
Розробка містить ігри, загадки, ситуацію, таблиці, які допоможуть вчити дотримуватись правил користування найуживанішими побутовими інструментами.
Перегляд файлу

Урок № 14

Тема. Безпечна поведінка вдома.

Мета: вчити дотримуватись правил користування найуживанішими побутовими інструментами.
            Розвивати навички користування побутовою технікою. Виховувати
            необхідність бути відповідальним.
Обладнання: зошити, підручники, таблиці, мікрофон, іграшка, картки.

                                                   План уроку
1. Країна Загадайлівка.
2. Гра «Інтерв’ю».
3. Розбір ситуації.
4. Робота з підручником с. 49-55.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота з таблицями.
7. Робота в парах.
8. Гра «Уявіть».

І. Організаційний момент.
                                           Психоформула

                              Бачу буде весело
                              А ще і серйозно.
                            «Добрий ранок!» -
                              З щирістю мовлю.
 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
  -   Тема нашого уроку заховалась у загадках:
Лобзик, ножиці, пилка,
Цвяхи, викрутка.
Все назвемо ми цемент?
Ні! Звичайно … ( інструмент.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
                                                Гра «Інтерв’ю»
  -   Чому вам необхідно це знати?

ІV. Актуалізація опорних знань.

        Микола був удома сам. Він зробив  у дитячій справжній гараж, ось лише майстерні не вистачало. «А що?» - міркував він, - візьму у тата інструмент і обладнаю. І ось розпочався ремонт, та раптом викрутка зіскочила у спітнілій руці хлопчика…
-   Дайте поради Миколці.

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
-   Як користуватися інструментом нам підкажуть статті підручника на с. 54.  

  • Розгляньте малюнки на с. 55. Які правила порушують діти? 
    ( Записати в зошити правило ).                                                             
                                 Таблиця « Безпека з інструментами»
  • Чим небезпечні ці інструменти?
  • Чому не можна брати інструменти без дозволу дорослих?
  • Чому, користуючись голками, шпильками, цвяхами, треба бути особливо уважним?

      -    Поясніть зміст вислову "Порядок у домі не тільки для краси, але й для безпеки".
      -    Прочитайте статтію підручника на с.49, 50 і дізнайтесь, що ще складає небезпеку вдома.

       -   Скажіть, що діти роблять не так?

       -   Прочитайте статтію підручника на с. 52 та пригадайте, як користуватися газовою плитою.

       -  Які правила користування газом ви запам'ятали?                    
       -  Працювали головою
          Ми втомилися з тобою.
          Гостя наша чарівна,
          Допоможи нам.
                                Фізкультхвилинка «Білочки-подруги»

Лапки в боки, вгору вушка,

Скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п'ять —

По гілках вони летять

Кожен ранок на галяві

Роблять білки різні вправи.

Раз, два, три, чотири, п'ять —

Люблять білочки стрибать.

                Таблиця « Електричні прилади»

  • Які електроприлади зображені на таблиці?
  • Якими електроприладами батьки дозволяють вам користуватися?
  • Чи можна залишати без нагляду увімкнені електроприлади? Чому?
  • Чи можна заливати палаючий електропровід водою? Чому?
  • За яким телефонним номером викликають пожежну службу?

                                Таблиця « Безпека з газом»

  • Що зображено на малюнку?
  • Покажіть газову горілку, кран газової горілки, вентиль на га­зовій трубі.
  •  Опрацюємо пам'ятки "Правила користування газовою плитою".
  • Прочитайте корисні порад.
  • Чому, коли в приміщенні чути запах газу, не можна вмикати світло чи запалювати сірники?
  • За яким телефонним номером викликають аварійну газову службу?

 

      - Порацюйте в парах та складіть діалог працівника служби «101», «104» з потерпілим.
Якщо пахне газ в квартирі,
Телефонуйте – «сто чотири»
А як виник вогонь і дим,
Телефонуйте – «сто один».

                                                   
VІ. Рефлексія.
                                              Гра «Уявіть».
        Кожен учень уявляє себе яким-небудь інструментом або приладом, предметом та розкажіть, як вами користується охайна людина.
                                                           

VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

  • Давайте подякуємо собі за гарну працю на уроці.

 

docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку