Безпечне користування Інтернетом 5 клас

Про матеріал
Презентація до уроку інформатики на тему "Безпечне користування Інтернетом" (5 клас) . Мета якої познайомити учнів з небезпеками, які можуть виникати при роботі в мережі, навчити критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету
Зміст слайдів
Номер слайду 1

За новою програмою 2017 року. Урок 11 Безпечне користування Інтернетом

Номер слайду 2

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Ти знаєш, що, шукаючи потрібні дані в Інтернеті, можна потрапити в небезпечну ситуацію: Повірити неправдивій рекламіЗнайти некоректне зображення. Скористатися неперевіреними даними. Щоб уникнути цього, потрібно навчитися критично оцінювати знайдені в Інтернеті дані та дотримуватися правил безпечної поведінки.

Номер слайду 3

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Зловмисники в мережі можуть полювати на особисті відомості користувачів з метою: Шантажу. Фінансових махінацій. Психологічного тиску

Номер слайду 4

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Тому не повідомляй в Інтернеті:свою адресуномер телефонудані про те, у яку школу ти ходишде проводиш вільний час. Завжди розповідай батькам або комусь із старших про сайти, які ти відвідуєш, чи пропозиції, які отримуєш з Інтернету.

Номер слайду 5

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Пам'ятай, що в мережі люди можуть не показувати свого справжнього обличчя та не демонструвати своїх істинних намірів. Прояви агресії, ворожого ставлення, ненависті при спілкуванні з іншими мають спонукати тебе припинити таке спілкування, не відповідати на подібні публікації або коментарі.

Номер слайду 6

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Слід також припинити спілкування, якщо тебе примушують до дій, через які ти відчуваєш дискомфорт, нервуєш. Не погоджуйся без участі батьків на зустріч з онлайн-приятелями, якщо вони запропонують зустрітись у реальному житті.

Номер слайду 7

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Певна категорія людей, яких називають хакерами, без дозволу власника комп'ютера можуть на відстані використовувати або знищувати дані чи програми. Мотиви їхніх дій можуть бути різними: Помста. Самовираження. Винагородадехто робить це задля розваги, інші — щоб показати свою кваліфікацію

Номер слайду 8

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Тому не натискай кнопку Завантажити на неперевірених сайтах — ти можеш завантажити програму, яку використають хакери, щоб тобі зашкодити. У багатьох країнах злом комп'ютерних систем, розкрадання інформаційних даних, створення і поширення комп'ютерних вірусів і шкідливого програмного забезпечення переслідується законодавством.

Номер слайду 9

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Під час завантаження документів і програм з Інтер-нету до комп'ютера можуть потрапити комп'ютерні віруси. Комп'ютерний вірус — це комп'ютерна програма, яка має здатність до прихованого самопоширення.

Номер слайду 10

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Одночасно зі створенням власних копій віруси можуть завдавати шкоди: Знищувати даніПошкоджувати даніВикрадати даніЗнижувати працездатність комп'ютера. Зовсім унеможливлювати подальшу роботу. Тому завантажуй файли та програми з офіційних сайтів і тих, яким ти довіряєш.

Номер слайду 11

Як уникнути небезпекипри роботі в Інтернеті?Розділ 2 § 11 Перевіряй завантаження на наявність вірусів за допомогою спеціальної антивірусної програми, яка встановлена на твоєму комп'ютері. Avast Free Antivirus360 Total Security. Avira Free Antivirus. Panda Free Antivirus та інші

Номер слайду 12

Безпечне користування Інтернетом. Запитуй у дорослих. Будь обережний з незнайомцями. Не поспішай надсилати SMSНе розповідай про себе. Не відкривай невідомі файли. Розділ 2 § 11

Номер слайду 13

Безпечне користування Інтернетом. Завжди запитуй батьків або вчителя про те, чого не розумієш в Інтернеті. Вони розкажуть, що безпечно робити, а що ні. Якщо тебе хтось засмутив або образив, обов'язково розкажи про це дорослим. Розділ 2 § 11

Номер слайду 14

Безпечне користування Інтернетом. Перш ніж потоваришувати з кимось, запитай у батьків або вчителя, як безпечно спілкуватись у мережі. Не зустрічайся без батьків зі знайомими по спілкуванню в Інтернеті. Люди можуть бути різними в електронному спілкуванні і під час реальної зустрічі. Розділ 2 § 11

Номер слайду 15

Безпечне користування Інтернетом. Ніколи не розповідай незнайомим людям, де ти живеш, де навчаєшся, не повідомляй свій номер телефону. Про це можуть знати тільки твої друзі та родина!Не надсилай незнайомим людям свої фотографії та знімки своєї сім'ї і друзів. Вони можуть використати їх так, що це зашкодить тобі або твоїм близьким. Розділ 2 § 11

Номер слайду 16

Безпечне користування Інтернетом. Якщо хочеш зберегти на власному комп'ютері картинку або мелодію, але тебе просять надіслати SMS, — не поспішай! Попроси батьків перевірити цей номер, щоб упевнитись у його безпечності. Розділ 2 § 11

Номер слайду 17

Безпечне користування Інтернетом. Розділ 2 § 11 Завдяки Всесвітній глобальній мережі можна мати доступ до великої кількості інформаційних ресурсів. Це відкриває широкі можливості для навчання. Але водночас Інтернет містить багато матеріалів, які не можна вважати ані корисними, ані достовірними. Оскільки всі мають можливість розміщувати в мережі будь-які свої повідомлення і коментарі, слід навчитися критично оцінювати відомості, їх правильність та актуальність.

Номер слайду 18

Безпечне користування Інтернетом. Розділ 2 § 11 Відкривши веб-сторінку, бажано оцінити її за основними ознаками, щоб упевнитися в надійності поданих матеріалів. Авторитетність джерел та авторів. Зверни увагу на те, яка організація або особа створила цей сайт, яка мета його створення, для кого його було створено. Що подано на сайті — об'єктивні факти чи особиста думка автора? Чи мають власники сайта ліцензії, відповідно до яких сайт може висвітлювати дане питання? Відповіді на ці запитання, як правило, містяться в нижній частині головної сторінки веб-сайта або на окремій сторінці Про нас, Контакти, Про сайт тощо.

Номер слайду 19

Безпечне користування Інтернетом. Розділ 2 § 11 Точність даних і фактів. Визначити, що матеріали, подані на сайті, достовірні, можна кількома способами. З'ясуй, із яких джерел автор сайта отримує відомості. Зверни увагу на наявність або відсутність списку першоджерел і посилань на інші сайти.

Номер слайду 20

Безпечне користування Інтернетом. Розділ 2 § 11 Об'єктивність подання даних. Більшу довіру викликає неупереджений сайт. Зазвичай автори таких сайтів відтворюють різні погляди на одне й те саме питання або взагалі утримуються від висновків і коментарів, подаючи лише факти. Для цього перевір відомості, подані на сайті, за допомогою інших джерел (книжок, журналів тощо). Чи забезпечено зворотний можливістю спілкування з автором статті чи адміністратором сайта? Для цього відшукай адресу електронної пошти або засоби для надсилання повідомлень авторам сайта.

Номер слайду 21

Безпечне користування Інтернетом. Розділ 2 § 11 Актуальність даних. Зверни увагу нате, як часто оновлюються матеріали на сайті. Саме за цим показником визначається їх актуальність. Буває, що події, які видають за майбутні, уже відбулися. Крім того, важливо знати, коли створено сайт. Для цього, як правило, у нижній частині головної сторінки сайта можна знайти дату його створення, останньої публікації тощо.

Номер слайду 22

Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі?Розділ 2 § 11 Для того щоб уникнути сайтів, що містять матеріали небажаного вмісту, наприклад насилля, використовують: Спеціальні пошукові системи. Фільтри безпечного пошукуhttp://www.kidrex.org/Фільтр Безпечного пошуку не є цілком точним, проте він допомагає заблокувати більшу частину небезпечного чи небажаного вмісту.http://www.kiddle.co/

Номер слайду 23

Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі?Розділ 2 § 11 Спеціальні пошукові системи:http://www.kidrex.org/http://www.kiddle.co/

Номер слайду 24

Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі?Розділ 2 § 11 Фільтр безпечного пошуку в пошуковій системі Google налаштовують за адресою google.com/preferences. У вікні, що відкриється, потрібно встановити позначку біля вказівки Увімкнути Безпечний пошук.

Номер слайду 25

Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі?Розділ 2 § 11 Усі налаштування будуть прийняті після закриття браузера й відображені при наступному його завантаженні. У правому кутку списку посилань, які отримані після виконання пошукового запиту, буде вказано наявність фільтра — Безпечний пошук увімкнено.

Номер слайду 26

Розгадайте кросворд. Розділ 2 § 1111. Гіперпосилання для швидкого доступу до веб-сторінок сайта зі списку обраних сайтів. ЗАКЛАДКА22. Право авторів розповсюджувати створені ними матеріали, підписувати їх своїм іменем, отримувати за них винагороду тощо. АВТОРСЬКЕ33. Група веб-сторінок, що пов'язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику або призначення та належать певному власнику. САЙТ44. Міжнародний знак охорони авторського права. КОПІРАЙТ55. Привласнення авторства на чужий твір або на чуже відкриття, використання у своїх працях чужого твору без посилання на автора. ПЛАГІАТ66. Короткий уривок з твору, який використовується іншоюособою у своєму творі, щоб зробити зрозумілішими свої твердження. ЦИТАТАДалі

Номер слайду 27

Дайте відповіді на запитання. Які матеріали вважаються недостовірними; неактуальними?Навіщо потрібно захищати особисті дані в Інтернеті?Як можна зменшити ризик потрапляння шкідливих програм на ваш комп'ютер під час роботи в Інтернеті?Які ви знаєте правила безпечного користування послугами мережі Інтернет?Як ви розумієте поняття авторського права під час користування матеріалами з мережі Інтернет?Розділ 2 § 11

Номер слайду 28

Запитання та завдання. Розділ 2 § 11 Вкажи до схеми назви та адреси відомих тобі пошукових систем. Пошукові системи. Yahooyahoo.com. Метаmeta.ua. Googlegoogle.com. Яндексyandex.ua

Номер слайду 29

Працюємо за комп’ютером. Розділ 2 § 11

Номер слайду 30

Дякую за увагу!За новою програмою 2017 року. Урок 11

pptx
Додано
13 червня
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку