9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Безпечні і небезпечні ситуації

Про матеріал

У цьому матеріалі розроблений урок з Основ здоров'я для учнів 2 класу.

Тема уроку : "Безпечні і небезпечні ситуації "

Матеріал допоможе вчителю ознайомити дітей з різними ситуаціями, які можуть трапитись в житті та навчити дітей приймати зважені рішення. Це ,в свою чергу, збереже здоров'я і життя учнів.

Перегляд файлу

Основи здоровя

 

 

 

2 клас

Тема: «Безпечні і небезпечні ситуації»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Балута Світлана Володимирівна

 

 

 

 

 

Мета: Ознайомити  учнів з безпечними і небезпечними ситуаціями. Вчити орієнтуватися в небезпечних ситуаціях та приймати зважені рішення,які допоможуть уникнути небезпек. Розвивати логічне мислення. Виховувати зібраність,організованість,дисциплінованість.

Обладнання: мікрофон,сюжетні картинки,підручник,робочий зошит.

                                                Хід уроку

1.Організаційний момент.

                        Нумо,діти, підведіться!

                        Всі приємно посміхніться.

                        Пролунав уже дзвінок,

                        Починаємо урок!

2.Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.

-Діти,де ви почуваєтесь у безпеці?

Відповіді дітей:вдома, там тато,мама,бабуся;в школі,там вчителі,вихователі, друзі.

- Так що ж таке безпека?

Відповіді дітей.

- Правильно, безпека-це коли тобі нічого не загрожує,ти почуваєшся спокійно і впевнено.

Гра,, Продовжіть  речення

-Я почуваюся в безпеці,коли…(Відповіді дітей)

- Отже, дорослі – рідні, вчителі можуть допомоги в складних ситуаціях.

3.Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми поговоримо про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в вашому житті.

4.Вивченння нового матеріалу.

Гра,,Мікрофон

- Як ви розумієте слово небезпека?Відповіді дітей.

- Наведіть приклади небезпечних ситуацій.

Небезпека – це ситуація,в якій людині хтось або щось загрожує.

Робота в парах:розказати про небезпечну ситуацію зі свого життя.

- Що з тобою трапилось?

- Що ти відчув тієї миті?

- Що ти зробив?

- Хто тобі допоміг?

Відповіді дітей.

Фізкультхвилинка

                                                 Велетні

Раз-два!Дружно встали,

Всі ми велетнями стали.

Руки в сторони , як крила,

І на пояс-три-чотири.

Вправо – вліво повернулись

Раз – прогнулись, два – присіли,

І за парти дружно сіли.

Розповідь вчителя:

-У житті нерідко трапляються події,що можуть привести до загибелі людей. Це- аварії,стихійні лиха.  У наш час вони почастішали, тому що стала складніша техніка , стало більше машин, не всі люди добросовісно відносяться до своїх обовяків . Для допомоги населенню , яке потрапило в небезпеку, існують спеціальні служби . Вони  рятують людей в небезпечних ситуаціях.

   Розігрування ситуацій. Робота  в групах.

   Діти заблукали  в лісі. Під час  купання в річці лопнув круг. У двері подзвонила незнайома людина,коли дитина була сама вдома . Діти грались  сірниками і виникла пожежа. Вдома  відчули запах газу.

Отже ,ви добре справились із завданням . Прочитаємо в підручнику на  ст. 73  вірш Лесі Вознюк ,,Служби порятунку’’  .Запамятайте номери виклику  рятувальних служб .

,, Мозговий штурм’’ .

- Які ж загальні правила поведінки  в надзвичайних ситуаціях?

Відповіді дітей.

Висновки:1.Заспоїтись і зупинитись.

                   2. Оцінити ситуацію і її наслідки .

                    3. Вибрати рішення  і діяти.

 Ці кроки і називаються кроками прийняття зважених рішень. Уміння приймати зважені рішення допомагають уникнути небезпек.

5.Узагальнення і систематизація отриманих знань .

- Обговорення  малюнка  з підручника  на ст..75. Визначити , чиє рішення правильне .  Пояснити , чому.

-  Робота в зошитах на ст. 27 – відповісти на питання,  ст. .28-зафарбувати кружечки зеленим кольором , якщо діти прийняли правильне рішення, а червоним, якщо ні.

6. Підсумок уроку :

- Що нового дізналися на уроці?

-  Що повинна робити людина, щоб уникнути небезпеки?

-  Які  кроки прийняття  правильних рішень ?

Порада.  Разом із дорослими запиши важливі телефони на аркуші паперу  і розмісти його поруч з домашнім телефоном .  Унизу допиши свою домашню адресу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література:

 

 

1.Навчальні програми.  Основи здоров’я. К. «Ранок» 2016 р.

2. Календарне планування 2 клас. Тернопіль. Видавництво «Підручники і посібники», 2017р.

3.  І.Д. Бех, Т.В. Воронцова,  В.С. Пономаренко, С.В. Страшко. Основи здоров’я.  К. Видавництво «Алатон», 2012.

4. М.О. Володарська, І.І. Димченко. Основи здоров’я,  Харків, Видавнича  група «Основа», 2013р.

5. М.О. Володарська «Усі уроки основи здоров’я » 1-4 класи. Харків   Видавнича  група «Основа» 2016р.

6. І.Жаркова, Л. Мечник Основи здоров’я. Робочий  зошит для 2 класу. Тернопіль. Видавництво «Підручник і посібники» , 2017р.

 

 

 

 

 

 

 

 

- 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2018
Переглядів
5428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку