Комунальний заклад
загальної середньої освіти
«Ліцей № 142 імені П’єра де Кубертена»
Дніпропетровської міської ради
Проєкт
«Безпечний Інтернет вдома і в школі»
Вчитель інформатики: Бугир Л.М.
Термін реалізації: 2021 – 2025 роки
«Інтернет - це всього лише інструмент.
Все залежить від того,
хто і в яких цілях його використовує».
Девіз:
В Інтернеті все на відстані витягнутої руки.
Треба тільки знати, як витягнути руку.
(Януш Вишневский)
Учасники проекту:
1. Вчитель інформатики Бугир Л.М.
2. Учні 3-4 класів.
Актуальність теми
Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло спілкування. Інтернет має свої позитивні сторони, але може також бути небезпечним. Багато матеріалів в Інтернеті мають протизаконний характер, а використання нечесних методів завдає шкоди людям та призводить до порушення прав людини. Але Інтернет - це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Діти повинні навчитися правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації.
Проект спрямований навчити дітей здобувати знання самостійно (збирати необхідну інформацію, вміти її аналізувати з різних точок зору, уміти робити висновки) та застосовувати їх.
Проблема
Ми живемо в епоху інформаційних технологій, які наповнюють і змінюють наше життя. Розвиток сучасної глобальної мережі відіграє важливу роль у житті людини, але й несе в собі небезпеку . Інтернет надає дітям та молоді неймовірні можливості для нових відкриттів, спілкування й творчості. Проте, оскільки з самого початку Інтернет розвивався без будь-якого контролю, сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної. У зв'язку із цим виникає проблема створення безпечного інтернет-простору.
Мета проекту
Завдання
Очікувані результати
Проект дасть змогу:
а) збирати й обробляти інформацію, використовуючи форми опитування, ресурси Internet, розвивати навички критичного мислення та уміння аргументовано доводити власну думку;
б) підвищити рівень свідомості щодо безпечного користування мережею Інтернет;
в) забезпечити сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учнів, реалізації їх природних нахилів;
д) підвищити рівень знань дітей.
Термін реалізації проекту
Форми і методи реалізації проекту
План заходів з реалізації проекту
|
Завдання |
Діяльність |
Результат |
І. аналітичний 2021-2022 |
- виявлення проблеми; - планування роботи над проектом |
- обговорення стратегії дослідження, способів пошуку інформації, методів дослідження і можливості оформлення результатів роботи
|
Висвітлення проблеми та обґрунтування її актуальності |
ІІ. Інформаційно-просвітницький 2022-2023 |
|
- аналіз даних, зібраних з різних джерел |
Накопичення теоретичного матеріалу, робота з програмним забезпеченням |
ІІІ. Практичний 2023-2024 |
|
|
Створення індивідуальних проектів |
ІУ. Узагальнюючий. 2024-2025 |
|
|
Використання знань, умінь і навичок у практичній діяльності |