Безпека в Інтернеті. Комп’ютер друг чи ворог ?

Про матеріал
Інтерактивний виховний захід який розповідає про небезпеки в інтернеті і про корисні девайси, які можна створити власними руками.
Перегляд файлу

 

Тема: Безпека в Інтернеті. Комп’ютер друг чи ворог ?

 

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

  •                   навчальна: формувати вміння критично оцінювати інформацію з Інтернет-простору ; формувати вміння виготовляти прості девайси для перегляду 3D відео; формувати вміння вести дослідницьку роботу;
  •                   розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
  •                   виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

ключові компетентності:

  •                   спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;
  •                   основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
  •                   уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
  •                   соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями;

 

Обладнання на наочність:  планшети, проектор, аркуші з завданнями, аркуші з qr кодом гри, аркуші з правилами безпечного інтернету, маркери, голографічні 3D піраміди, інструкційні картки, шаблони деталей піраміди, ножиці, скотч, прозорий пластик.

 

Форма проведення : інтерактивний виховний захід.

 

Попередня підготовка : розробка учнями проектів з виготовлення девайсів для перегляду і створення 3D відео ; запис та монтаж відео; парти розставлені таким чином щоб учні бачили один одного.

 

Час: 45 хвилин

 

 

Хід заходу

 

  1.  Організаційний момент. Актуалізація опорних знань .

 

Асоціації.

 Слово вчителя: Шановні ліцеїсти, які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово «Інтернет» ? Чому?  Давайте запишемо на дошці . А як ви вважаєте Інтернет це друг чи ворог? Чому? Саме на ці та інші питання ми сьогодні спробуємо відповісти. Повідомлення теми, мети заходу.

 

  1. Основна інтерактивна частина .

 

Проблемне питання: Інтернет та комп’ютер – це шкідливо чи корисно? Як багато часу ви проводите в соцмережах? Демонстрація відео ( https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik&t=9s ).

 

  1.        

10 правил безпечного користування Інтернетом (Див.додатки)

 (Роздрукувати і перев’язати стрічками, скласти в красиву коробочку. Учні обирають по одному правилу і читають його в голос).

 

  1.            Ведучий 1.  У сучасному світі лайків і репостів ти починаєш свій день з соціальних мереж й Інтернету. Але чи кожен розуміє політику платформ і сайтів?

 

Обери свого персонажа: користувач, блогер або журналістка.

Дай відповіді на 10 питань і дізнайся, чи зможеш ти вижити в Інтернеті, нічого не порушивши.

 

Кожна твоя дія впливатиме на чотири показники: фінансовий стан (уникай штрафів!), популярність (репости, підписки, лайки!), законність (поліція уже виїжджає!), приватність (для пересічних користувачів) або впливовість (для блогерів та журналістів).

 

Для кожного героя своя гра, свої перешкоди і свої правильні відповіді! Без ставок на спорт, реєстрації та смс. Лише про нудні закони в інтерактивному форматі. Будь обережним – заблокований акаунт потребує особливих навичок для розблокування

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку