Тема: Безпека в Інтернеті. Комп’ютер друг чи ворог ?
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ключові компетентності:
Обладнання на наочність: планшети, проектор, аркуші з завданнями, аркуші з qr кодом гри, аркуші з правилами безпечного інтернету, маркери, голографічні 3D піраміди, інструкційні картки, шаблони деталей піраміди, ножиці, скотч, прозорий пластик.
Форма проведення : інтерактивний виховний захід.
Попередня підготовка : розробка учнями проектів з виготовлення девайсів для перегляду і створення 3D відео ; запис та монтаж відео; парти розставлені таким чином щоб учні бачили один одного.
Час: 45 хвилин
Хід заходу
Асоціації.
Слово вчителя: Шановні ліцеїсти, які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово «Інтернет» ? Чому? Давайте запишемо на дошці . А як ви вважаєте Інтернет це друг чи ворог? Чому? Саме на ці та інші питання ми сьогодні спробуємо відповісти. Повідомлення теми, мети заходу.
Проблемне питання: Інтернет та комп’ютер – це шкідливо чи корисно? Як багато часу ви проводите в соцмережах? Демонстрація відео ( https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik&t=9s ).
10 правил безпечного користування Інтернетом (Див.додатки)
(Роздрукувати і перев’язати стрічками, скласти в красиву коробочку. Учні обирають по одному правилу і читають його в голос).
Обери свого персонажа: користувач, блогер або журналістка.
Дай відповіді на 10 питань і дізнайся, чи зможеш ти вижити в Інтернеті, нічого не порушивши.
Кожна твоя дія впливатиме на чотири показники: фінансовий стан (уникай штрафів!), популярність (репости, підписки, лайки!), законність (поліція уже виїжджає!), приватність (для пересічних користувачів) або впливовість (для блогерів та журналістів).
Для кожного героя своя гра, свої перешкоди і свої правильні відповіді! Без ставок на спорт, реєстрації та смс. Лише про нудні закони в інтерактивному форматі. Будь обережним – заблокований акаунт потребує особливих навичок для розблокування