19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поняття комп’ютерної графіки.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки та сферами її застосування в реальному житті;  розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.
Перегляд файлу

 

Урок 1. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поняття комп’ютерної графіки.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки та сферами її застосування в реальному житті;
  • розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: комп’ютерна графіка, графічний редактор, алгоритм побудови зображення.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. Із розвитком інформаційних технологій комп’ютерна графіка набула поширення в усьому світі. Сьогодні вона застосовується в  різних сферах  людської діяльності: на виробництві, в науці, медицині, рекламі, поліграфії та ін. Вам добре відомі здобутки комп’ютерної графіки, наприклад, у створенні спецефектів у кіноіндустрії, комп’ютерних іграх тощо. Вивчаючи цей розділ, ви дізнаєтесь багато нового про комп’ютерну графіку, навчитеся створювати зображення за допомогою векторного графічного редактора.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 15-16

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Що таке комп'ютерна графіка? Назвіть її види.
  2. Що є елементарним об'єктом растрового зображення? Опишіть властивості цього об'єкта.
  3. Які пристрої використовують для введення даних у графічному виді?
  4. З яких об'єктів складається векторне зображення? Чим ці об'єкти характеризуються?

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 1.1 ст. 6-8

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку