виділення фрагментів тексту

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Виділення фрагментів тексту". Для учнів 6 класу. Про те, як правильно виділяти текст, які " гарячі" клавіші для цього можна використати.
Перегляд файлу

Тема: Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння.

Мета:

  •              навчальна: ознайомити учнів з поняттям фрагмент тексту; сформувати вміння копіювати, переміщувати, вилучати, вставляти фрагменти тексту, виконувати пошук та заміну фрагментів тексту; удосконалювати навички роботи в середовищі текстового процесора;
  •              розвиваюча: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;
  •              виховна: підвищувати інформаційну культуру.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього Завдання

ІІІ. Відтворення і коригування опорних знань

Фронтальне опитування

— Поясніть поняття «буфер обміну».

— Що означає поняття «фрагмент тексту»?

— Як можна скопіювати фрагмент тексту?

— Скільки разів можна вставити фрагмент тексту в документ?

— Поясніть різницю між командами Копіювати і Вирізати.

— Як виділити весь текст документа?

— Опишіть послідовність дій, яку слід виконати для контекстної заміни в тексті документа всіх слів «обов’язково» на «терміново».

— Опишіть основні правила роботи під час перевірки правопису тексту документа.

— Які можливості надає MS Word щодо виправлення помилок у документі?

IV. мотивація навчальної діяльності

— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.

V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)


Виділення довільної ділянки

Спосіб 1 ( за допомогою миші)

Установити покажчик миші в початок виділюваної ділянки, нажати ліву кнопку миші й, не відпускаючи її, перемістити мишу в кінець виділюваної ділянки.

Спосіб 2 ( за допомогою клавіатури)

Установити курсор у початок виділюваної ділянки, нажати клавішу {Shift} і, не відпускаючи її, за допомогою клавіш керування курсором виділити потрібну ділянка.

Виділення окремого слова

Два рази клацнути на потрібному слові лівою кнопкою миші.

Виділення рядка (блоку рядків)

Підвести покажчик миші до лівої границі рядка так, щоб він прийняв вид похилої стрілки, нажати ліву кнопку миші й, не відпускаючи її, перемістити мишу вниз на потрібну кількість рядків.

Виділення абзацу

Спосіб 1

Підвести покажчик миші до лівої границі абзацу так, щоб він змінив свій вид та виконати подвійне клацання лівою кнопкою миші.

Спосіб 2

Поставити покажчик миші на потрібний абзац і виконати потрійне клацання лівою кнопкою миші.

Виділення всього тексту

Спосіб 1

Підвести покажчик миші до лівої границі тексту так, щоб він змінив свій вид, і виконати потрійне клацання лівою кнопкою миші,

Спосіб 2

У меню Виправлення вибрати команду Виділити все.

Робота з підручником: § 4.3

VIІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.               Інструктаж учителя.

Підручник ст. 130

  1.               Практична робота за комп’ютерами.
  2.               Вправи для очей.

VIIІ. Домашнє завдання

Підручник ст. 125-134

IХ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Під час уроку я…

  •              дізнався…
  •              зрозумів…
  •              навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

X. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
2 травня 2020
Переглядів
1305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку