Бібліотека Turtle у Python

Про матеріал
Бібліотека Turtle – це розширення мови Python, що дозволяє малювати на екрані нескладні малюнки. Уявіть собі, що екраном комп'ютера повзає маленька черепашка (turtle). У Python Черепашкою зветься уявний робот — програмний об'єкт, який переміщається по екрану й повертається в заданих напрямках, залишаючи за собою намальований слід заданого кольору й ширини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бібліотека Turtle

Номер слайду 2

Бібліотека Turtle – це розширення мови Python, що дозволяє малювати на екрані нескладні малюнки. Уявіть собі, що екраном комп'ютера повзає маленька черепашка (turtle). Turtle

Номер слайду 3

У Python Черепашкою зветься уявний робот — програмний об'єкт, який переміщається по екрану й повертається в заданих напрямках, залишаючи за собою намальований слід заданого кольору й ширини.

Номер слайду 4

Положення та напрямок руху Черепашки відображає невелика чорна стрілочка, яка повільно пересувається по екрану. Це дає змогу відстежити рух Черепашки та зрозуміти, яким чином кожен рядок коду впливає на траєкторію її руху.

Номер слайду 5

Курсор у бібліотеці Turtle може набувати різного вигляду. Це визначає функція shape().

Номер слайду 6

Для малювання нам доведеться користуватися орієнтирами по горизонталі і по вертикалі - визначати положення Черепашки на площині за допомогою координатних осей.

Номер слайду 7

Координатні осі — це дві координатні прямі, які перетинаються під прямим кутом. Центр вікна Python Turtle Grafics — точка перетину невидимих координатних осей — точка з координатами (0, 0).

Номер слайду 8

В Python модулем називається спосіб підключення корисного коду до іншої програми. Модулі зазвичай містять функції, до яких можна звертатися, щоб розширити перелік можливостей, що здатна виконувати програма.

Номер слайду 9

Набір команд виконавця Черепашка міститься в бібліотеці turtle.

Номер слайду 10

turtle.reset( ) встановити Черепашку в центрі вікна

Номер слайду 11

turtle.forward(n)переміститися на n точок вперед

Номер слайду 12

turtle.backward(n)переміститися на n точок назад

Номер слайду 13

turtle.right(n)повернути на n градусів вправо

Номер слайду 14

turtle.left(n)повернути на n градусів вліво

Номер слайду 15

turtle.goto(x,y)переміститися в точку з координатами (x, y).

Номер слайду 16

turtle.up( )підняти олівець. Після виконання цієї команди Черепашка не залишатиме сліду під час переміщення.

Номер слайду 17

turtle.down( )опустити олівець. Після виконання цієї команди Черепашка залишатиме сліду під час переміщення.

Номер слайду 18

turtle.color( )задає колір олівця

Номер слайду 19

Малювання квадрату в Scratch. Малювання квадрату в Python

Номер слайду 20

Thank you

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
26 березня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку