План - конспект Урок №
Для__5 кл__ Модуль Легка атлетика. ТБ інструкція № Біг 30 м. Метання малого м’яча з місця «із-за спини через плече».
Завдання:
Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів
Освітні:
1. Нагадати учням правила загартування організму
2. Відпрацьовувати тактику бігу на короткі дистанції.
3. Виконувати метання малого м’яча з місця «із-за спини через плече».
Оздоровчі: _Розвивати у дітей основні швидкісно-силові якості і рухові здібності.
Місце проведення спортивний майданчик
Інвентар_ м’ячі для метання, свисток, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
||
І. Підготовча частина (10 хв.) |
|||||
1. |
Організаційний момент. Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку. Визначення ЧСС
|
1 хв. |
Звернути увагу на правильну стійку, форму. |
||
2. |
Нагадування правил ТБ під час занять легкою атлетикою та нагадати учням правила загартування організм
|
1 хв.
|
У формі бесіди |
||
3 |
Стройові вправи на місці:
а) повороти праворуч; ліворуч; б) перешикування з однієї колони у дві. |
2 хв. |
Чітке виконання вправ. Правильна постава. Звернути увагу на положення ніг під час стройових вправ. |
||
4. |
Ходьба в колону по одному |
1 хв. |
Дистанція два кроки |
||
5. |
Рівномірний біг |
2 хв.
|
Дихання не затримувати. Темп повільний |
||
6. |
Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості:
а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; в) ходьба |
2 хв. |
Темп середній. В колону по одному, дистанція 2 кроки. |
||
7.
|
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
30 с. |
Інтервал два кроки |
||
8. |
Перешикування в шеренгу. Визначення ЧСС |
20 с. 10 с. |
|
||
ІІ. Основна частина (30 хв.) |
|||||
1. |
Спеціальні та підготовчі вправи бігуна. |
2 хв |
Середня швидкість виконання вправи. |
||
|
Тримання м’ячика для метання Кидки м'яча: — з місця;
— після трьох кроків у помірному
— після трьох кроків у швидкому — після п'яти кроків розбігу; — з розбігу на дальність. |
2 хв. |
|
||
2. |
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
1 хв. |
|
||
3. |
Відпрацювання вправи з використанням м’ячів. Естафети «Самі швидкі» Впродовж відрізка 30 м розташовані діти з м’ячами в руках. Їх задача влучити в бігуна який рухається з максимальною швидкістю до лінії фінішу. |
7 хв. |
|
||
4. |
Вправи на відновлення дихання. |
1 хв. |
|
||
5. |
Гра "Швидко передавай" |
6 хв. |
|
||
6 |
Вправи на розвиток загальної моторики. |
1 хв. |
|
||
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
|||||
1. |
Шикування, ходьба на місці Перешикування в колону |
1 хв 1хв. |
Темп повільний |
||
2. |
Вправа на увагу «Відгадай колір» |
1 хв.
|
Гра виконується на увагу. Виконується перерахунок кольорів в яких є загаданий колір і учень, який подав сигнал на цей колір штрафується (5 присідань) |
||
3. |
Підсумок уроку.
|
1 хв. |
|
||
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому: комплекс вправ для розвитку витривалості |
||
Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком, не виходячи зі строю, тримаючи дистанцію.
|
|||||