Застосування правил “Чесної” гри у житті та спорті.

Про матеріал
Завдання уроку: 1 .Профілактика до інфікування- ВІЛ через гру в футбол 2.Здобуття знань про зміцнення здоров’я 3.Формування лідерських якостей, залучення до рухової активності. Інвентар: гімнастичні обручі,кеглі,футбольні м’ячі, маніжка
Перегляд файлу

Конспект уроку
у 8 класі

Мета:  Застосування правил Чесної гри у житті та спорті.

                            Завдання уроку: 1 .Профілактика до інфікування- ВІЛ через гру в футбол

                                                         2.Здобуття знань про зміцнення здоров’я

                                                        3.Формування лідерських якостей, залучення до рухової

                                                            активності.

Інвентар:     гімнастичні обручі,кеглі,футбольні м’ячі, маніжка

З.п/п

Зміст уроку

Дозу

вання

Методичні вказівки

1

2

3

4

I

II

Підготовча частина

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку

- Правила поведінки та техніка безпеки під час рухливих ігор та естафети

Основна частина

1. Вправа «Точка зору»

  • Вчитель зачитує твердження , кожен із вас вирішує погодитися з ним чи ні, а потім обґрунтовуєте свій вибір
  • Не існує правильних або неправильних відповідей, це нормально , якщо ви не погоджуєтесь з вашими друзями
  • Вчитель зачитує твердження, ви заплющуєте очі.
  • Якщо ви погоджуєтесь («Так») - покладіть руки на голову, якщо не погоджуєтесь («Ні») - на коліна
  • Коли всі зробили вибір , вчитель просить розплющити очі та обґрунтувати свій вибір

Твердження 1

  • Динамо (Київ) - найкраща команда в Україні: Так чи ні?
  •  

Зхв.

35хв.

5 хв.

Увага

Кожна думка має місце

Очі заплющені

 



 

Твердження 2

Я можу робити свій вибір , який відрізняється від вибору моїх друзів: Так чи ні?

(Підказка)

Чому інколи складно робити вибір , який відрізняється від вибору друзів, близьких, оточення ?

Твердження З

Воротар головний у грі: Так чи ні?

Твердження 4

Чи дозволяється заміна капітана команди у грі :

Так чи ні?

Твердження 5

Гравець отримав два  попередження( дві жовті картки) , вилучають його з гри:

Так чи ні?

 

Гра «ВІЛ атакує»

У центрі кола знаходиться обруч Раунд 1

За бажанням один учасник стає у центрі

  •     Учасники стають у коло, діаметром 4-6 метрів кола (в обруч)

Він не може відбивати або ловити м’яч руками , однак може відхилятися від м’яча

  •     Решта гравців кидають м ’яч з поміж ніг двома руками, ударом однією ногою, намагаючись влучити у гравця
  •     Учасник, який попадає м’ячем у гравця міняється з ним місцями, стає в центр кола (в обруч)

Раунд 2

На роль «захисника» у центрі кола запрошують іншого гравця ( можна одягти на нього маніжку)

Він може відбивати м’яч руками, вільно пересуватися по колу, однак не може заходити за лінію обруча

Учні підводять підсумки гри і визначають різницю між раундами

Гра «Правда», «Неправда»

Розділити гравців на три групи. Кожна група вибирає капітана. Капітани отримують картки «Правда», «Неправда»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Точність кидка та удару

 

 

 

 

 

 

 

«Захисник» уважно стежить за мʼячем

 

  1.    Вчитель зачитує твердження, що стосується ВІЛ - інфекції . Учні обговорюють 10 секунд і приймають рішення : «Правда» чи «Неправда»
  2.    Перелік тверджень

1 .ВІЛ передається через їжу?

НЕПРАВДА

ВІЛ не передається побутовим шляхом.

  1.    Вживання алкоголю підвищує ризик інфікування ВІЛ?

ПРАВДА

Алкоголь-це токсин(отрута), який шкодить організму. Сам факт вживання алкоголю не веде до захворювання ВІЛ-інфекцією. Однак алкоголь знижує стримування, змінює свідомість і здатен підштовхнути до ризикованої поведінки, наслідком якої може бути інфікування ВІЛ і не тільки.

3.Завжди можна побачити, що людина ВІЛ- інфікована?

НЕПРАВДА

ВІЛ інфіковані люди можуть виглядати цілком здоровими. Дуже багато людей, які живуть із ВІЛ, навіть не знають про свою інфікованість. Вірус може жити в людському організмі 12 років, а іноді навіть довше, не маючи жодних симптомів. А в цей час в тілі інфікованої людини,вірус вироблятиме до мільярда нових клітин на день. ВІЛ-позитивні люди можуть інфікувати інших, хоча вірус ще ніяк себе не проявив. Єдиний спосіб визначити, чи має людина ВІЛ - це пройти спеціальне тестування.

  1.    ВІЛ/СНІД можна лікувати, але не можливо вилікувати?

ПРАВДА

ВІЛ/СНІД не можливо вилікувати, і не існує вакцинації від ВІЛ, проте існують ліки, які пригнічують вірус, а також ліки від інфекції, які розвиваються в умовах ослабленого імунітету.

  1.    Якщо поцілувати ВІЛ-інфіковану людину, то можна інфікуватися ВІЛ?

НЕПРАВДА

Під час поцілунку небезпеки заразитися на ВІЛ - немає. Слина не належить до переліку рідини, які містять інфекцію.

 

Звернути увагу на відповіді учнів

 

Гра «Зміцни імунітет»

1 .Розділити учасників на 2 команди(естафета)

2.0брати капітанів команд.

3.Кожна команда отримує м’яч.

4.3а командою перші гравці ведуть м’яч між фішками. Зупиняють біля обруча на протилежній стороні на відстані 10-12м. В обручі лежать хаотично розкладені картки- твердження «Що робити для зміцнення імунітету?» і картки «Чого уникати, щоб зберегти імунітет?». Гравець обирає потрібну картку, робить передачу наступному гравцю і повертається бігом з карткою на своє місце в

команді.

Рольва вправа «СКАЖИ

НЕРІШУЧЕ І ПЕРЕКОНЛИВЕ

«НІ»»

Нерішуче «Ні»

Учасник А запрошує учасника Б піти на вечірку. На дворі вечір, учасник а продовжує тиснути на учасника Б. щоб піти на вечірку. Учасник Б нерішуче відмовляється. Переконливе «Ні»

Учасник А запрошує учасника Б піти на вечірку. Учасник А продовжує тиснути на учасника Б піти на вечірку. Учасник Б переконливо каже «Ні»

Обговорення рольової гри.

  Заключна частина.

Гра «Плутанина»

Учасники стають у коло і простягають праву руку до центру. За сигналом кожен гравець має знайти собі партнера по рукостисканню. Те саме і з лівою рукою. Завдання учасників

розпутатися.

Обговорення гри. Підсумки уроку:

Що ви дізналися на уроці?

   Д/з - отримувати більше інформації про профілактику захворювання на ВІЛ та СНІД.

10хв.

Правильність

 

виконання ведення

 

м яча та точність

 

передачі.

 

Звернути увагу на нерішуче «Ні»

 

 

5хв.

 

 

 

 

Звернути увагу на

 

переконливе «Ні» Активність

7хв.

 

 

 

 

 

 

Увага

 

    Активність

 

 

docx
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку