Конспект уроку
у 8 класі
Мета: Застосування правил “Чесної” гри у житті та спорті.
Завдання уроку: 1 .Профілактика до інфікування- ВІЛ через гру в футбол
2.Здобуття знань про зміцнення здоров’я
3.Формування лідерських якостей, залучення до рухової
активності.
Інвентар: гімнастичні обручі,кеглі,футбольні м’ячі, маніжка
№ З.п/п |
Зміст уроку |
Дозу вання |
Методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
I II |
Підготовча частина Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку - Правила поведінки та техніка безпеки під час рухливих ігор та естафети Основна частина 1. Вправа «Точка зору»
Твердження 1
|
Зхв. 35хв. 5 хв. |
Увага Кожна думка має місце Очі заплющені |
|
Твердження 2 Я можу робити свій вибір , який відрізняється від вибору моїх друзів: Так чи ні? (Підказка) Чому інколи складно робити вибір , який відрізняється від вибору друзів, близьких, оточення ? Твердження З Воротар головний у грі: Так чи ні? Твердження 4 Чи дозволяється заміна капітана команди у грі : Так чи ні? Твердження 5 Гравець отримав два попередження( дві жовті картки) , вилучають його з гри: Так чи ні?
Гра «ВІЛ атакує» У центрі кола знаходиться обруч Раунд 1 За бажанням один учасник стає у центрі
Він не може відбивати або ловити м’яч руками , однак може відхилятися від м’яча
Раунд 2 На роль «захисника» у центрі кола запрошують іншого гравця ( можна одягти на нього маніжку) Він може відбивати м’яч руками, вільно пересуватися по колу, однак не може заходити за лінію обруча Учні підводять підсумки гри і визначають різницю між раундами Гра «Правда», «Неправда» Розділити гравців на три групи. Кожна група вибирає капітана. Капітани отримують картки «Правда», «Неправда» |
10 хв
5 хв |
Точність кидка та удару
«Захисник» уважно стежить за мʼячем |
|
1 .ВІЛ передається через їжу? НЕПРАВДА ВІЛ не передається побутовим шляхом.
ПРАВДА Алкоголь-це токсин(отрута), який шкодить організму. Сам факт вживання алкоголю не веде до захворювання ВІЛ-інфекцією. Однак алкоголь знижує стримування, змінює свідомість і здатен підштовхнути до ризикованої поведінки, наслідком якої може бути інфікування ВІЛ і не тільки. 3.Завжди можна побачити, що людина ВІЛ- інфікована? НЕПРАВДА ВІЛ інфіковані люди можуть виглядати цілком здоровими. Дуже багато людей, які живуть із ВІЛ, навіть не знають про свою інфікованість. Вірус може жити в людському організмі 12 років, а іноді навіть довше, не маючи жодних симптомів. А в цей час в тілі інфікованої людини,вірус вироблятиме до мільярда нових клітин на день. ВІЛ-позитивні люди можуть інфікувати інших, хоча вірус ще ніяк себе не проявив. Єдиний спосіб визначити, чи має людина ВІЛ - це пройти спеціальне тестування.
ПРАВДА ВІЛ/СНІД не можливо вилікувати, і не існує вакцинації від ВІЛ, проте існують ліки, які пригнічують вірус, а також ліки від інфекції, які розвиваються в умовах ослабленого імунітету.
НЕПРАВДА Під час поцілунку небезпеки заразитися на ВІЛ - немає. Слина не належить до переліку рідини, які містять інфекцію. |
|
Звернути увагу на відповіді учнів |
|
Гра «Зміцни імунітет» 1 .Розділити учасників на 2 команди(естафета) 2.0брати капітанів команд. 3.Кожна команда отримує м’яч. 4.3а командою перші гравці ведуть м’яч між фішками. Зупиняють біля обруча на протилежній стороні на відстані 10-12м. В обручі лежать хаотично розкладені картки- твердження «Що робити для зміцнення імунітету?» і картки «Чого уникати, щоб зберегти імунітет?». Гравець обирає потрібну картку, робить передачу наступному гравцю і повертається бігом з карткою на своє місце в команді. Рольва вправа «СКАЖИ НЕРІШУЧЕ І ПЕРЕКОНЛИВЕ «НІ»» Нерішуче «Ні» Учасник А запрошує учасника Б піти на вечірку. На дворі вечір, учасник а продовжує тиснути на учасника Б. щоб піти на вечірку. Учасник Б нерішуче відмовляється. Переконливе «Ні» Учасник А запрошує учасника Б піти на вечірку. Учасник А продовжує тиснути на учасника Б піти на вечірку. Учасник Б переконливо каже «Ні» Обговорення рольової гри. Заключна частина. Гра «Плутанина» Учасники стають у коло і простягають праву руку до центру. За сигналом кожен гравець має знайти собі партнера по рукостисканню. Те саме і з лівою рукою. Завдання учасників розпутатися. Обговорення гри. Підсумки уроку: Що ви дізналися на уроці? Д/з - отримувати більше інформації про профілактику захворювання на ВІЛ та СНІД. |
10хв. |
Правильність |
|
виконання ведення |
||
|
м яча та точність |
||
|
передачі. |
||
|
Звернути увагу на нерішуче «Ні» |
||
|
|
||
5хв. |
|
||
|
|
||
|
Звернути увагу на |
||
|
переконливе «Ні» Активність |
||
7хв. |
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Увага |
||
|
Активність |