Бінарне інтегроване заняття
з пізнавального логіко - математичного та мовленнєвого розвитку
на тему:
«Мандрівка у зимову казку»
Вихователь: Луданик Н.В.
Вчитель – логопед : Горбатенко І. М.
Завдання: Закріпити цифри від 1 до 9, визначення попереднього і наступного числа в цифровому ряді, порівняння чисел на основі попереднього встановлення відношень між предметними множинами. Формувати вміння збільшувати та зменшувати число на 1. Класифікація геометричних фігур за певною ознакою, розпізнавання знайомих геометричних фігур, їх особливостей, вигляду тощо. Формування просторових уявлень, визначення розташування предмета відносно іншого. Вправляти у вмінні узгоджувати числівник з іменником у роді і числі. Формувати вміння утворювати прикметники від іменників за допомогою суфіксів. Розвиток зорової і слухової пам’яті, логічного мислення, уваги, дрібної та загальної моторики. Розвиток мовленнєвого дихання.
Матеріал: геометричні фігури, картки з цифрами, фішки, предметні картинки посуду, продуктів харчування, Ялинки, коректурні таблиці, матеріал для розвитку мовленнєвого дихання.
Хід заняття
Логоритмічна вправа «Ми водії»
Їдем, їдем на машині.
Натискаєм на педаль.
Газ включаєм, виключаєм
Пильно дивимося вдаль.
Двірники зчищають краплі
Вправо – вліво. Без води!
У кабіну дмуха вітер.
Водії ми хоч куди!
Д/гра «Фігури»
-Запам’ятайте фігури на плакаті, їх порядок, колір:
Д/гра «Який поверх?»
Д/гра «Магазин посуду»
Вітрина з посудом. Вихователь пропонує взяти той подарунок, місце якого вона вказала на вітрині. Гра закінчується, коли весь посуд буде проданий.
Д/гра «Прикрась ялинку»
Фізкультхвилинка «Вишиванка»
Вишиванку розгортаю –
Візерунки розглядаю.
Ось де сонечко іскристе,
Ось колосся золотисте,
Ось де сизий голуб милий
Розпростер крильцята – крила.
Бачу хвилі неозорі,
Як в далекім синім морі…
Ох і гарна, ну й красива!
Вишиванка – справжнє диво!
Зараз я її вдягну –
Гопачок веселий втну.
Яблуко, цукерка, буряк, апельсин, огірок, помідор, слива, груша, тістечко. Діти виконують завдання за променевою таблицею.
Мовленнєва гра «Смачного» (суфіксальне словотворення). Діти від іменників утворюють прикметники за допомогою суфіксів.
(Буряк, картопля, помідор, вишня, малина, горіх, гриб, виноград, слива, гречка, рис, риба)
_ молодці, діти, так багато страв приготували, аж притомились. Давайте трішки відпочинемо.
Пальчикова вправа «Приготуємо обід»
Сіли якось ми обідать
Запросили ще й сусідів.
Скатертинку ми розкрили,
І розклали ложки, виделки,
Хліб нарізали і сир,
Зготували ще й гарнір.
А із фаршу всім котлети,
Смажили ми без дієти,
Посолили, поперчили,
Ще й гарненько замісили.
Притомилась дітвора,
Відпочити вже пора.
Робота з коректурною таблицею «Зима буває різною»
-Зима вдячна вам і приготувала для вас подарунки.
Вправа на розвиток мовленнєвого дихання «Подарунок»