Бінарне заняття для дітей старшого дошкільного віку "Зимова казка"

Про матеріал

Розширити знання дітей про пору року – зиму: її ознаки, явища. Узагальнити уявлення дітей про диких тварин (умови існування,спосіб живлення та пересування,повадки).

Навчити дітей регулювати власне дихання під час вправ з трубочками, в процесі ігор з сіллю.

Розвивати пам'ять, мислення, увагу.

Виховувати турботливе ставлення до свого здоров'я і до представників тваринного світу, акуратність під час роботи в пісочниці.

Перегляд файлу

1

 

Зимова казка

(Бінарне заняття: аромотерапія , пісково-сольова анімація)

 

Вихователь Кущ Світлана Вікторівна,

ДНЗ №6 Зіронька», м.Біла Церква

 

Програмовий    зміст:  Розширити  знання дітей про пору року – зиму:   її  ознаки, явища. Узагальнити  уявлення дітей  про диких  тварин (умови  існування,спосіб живлення  та пересування,повадки).

 Навчити  дітей  регулювати  власне  дихання  під  час  вправ  з  трубочками,  в  процесі  ігор  з  сіллю.

Розвивати пам'ять, мислення, увагу.

Виховувати турботливе ставлення до свого здоровя і до представників тваринного світу, акуратність під час роботи в пісочниці. 

Матеріал: велика та маленькі коробки, пісочниця, трубочки , стаканчики , сіль, картинки з зображенням звірів (ведмедя, лисиці, вовка, зайця), кошик, іграшкові звірі (ведмедик, лисиця, вовк, зайчик), муляжі (капуста, морква, риба, бочка меду), вологі серветки, маска ведмедика, аромолампи , ялицеве масло. Для оформлення залу: сніговичок, декоративний кущик, ялинки, різнокольорові сніжинки, гілочки ялинки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

Привітання вихователя до малят.

  • Скажіть діти, а чи ви знаєте, яка  пора року зараз?

Відповіді дітей.

Вихователь:Правильно, зима. Назвіть ознаки зими.

(стало холодно,морозно, падають сніжинки, незабаром  новорічне свято…)

Вихователь: Чи знаєте ви   вірші про зиму?

(діти  читають вірші напамять)

 

Зимонько, голубонько, в білім кожушку.

Любимо ми бігати по твоїм сніжку.

Всім рум’яниш личенька ти о цій порі

І ладнаєш ковзанки в нашому дворі.

 

Чарівниченько зима,

Ти прийшла вже недарма

Гори снігу намела,

Нам дарунки принесла!

 

Новий рік чарує всіх, розсипає щедрий сміх!

Скільки світу не пройдеш – краще свята не знайдеш!.

Вихователь:  Я пропоную вам подорож до зимового лісу, але потрібно тепло одягнутися. А який одяг ми носимо взимку?

Відповіді дітей (шапки, шубки, чобітки, рукавички).

Вихователь:  Послухаємо  цікавий віршик

 

Морозець, морозець, не щипай за щічки!

Теплі валянки у нас, шубки, рукавички.

Морозець, морозець, плещемо в долоні,

У дівчаток і хлоп’ят носики червоні.

 

Вихователь:   Тож вирушаймо в дорогу.

(Діти сідають у потяг і їдуть до лісу під музику) 

Вихователь:Ось ми вже і в лісі. Давайте вдихнемо свіжого зимового повітря.

(заздалегідь запалена аромолампа з маслом ялиці, діти  вдихають повітря).    Чим пахне?

Діти. Ялинкою!

Вихователь:  А хто знає віршик про ялинку?

 

У зеленої ялинки голки гострі, мов щетинки.

На гілках у неї шишки і прикраси, і горішки.

 

Вихователь (з гілочкою ялинки)

Подивіться, яка гілочка у ялинки. На ній листочків немає, а що це?

Діти. Голочки.

Вихователь. Вони дуже запашні Цей аромат корисний для нашого організму. Ним потрібно вдихати його, щоб не хворіти.

Діти, подивіться, всі дерева, кущі, вся земля взимку вкривається   білим снігом. От і в нашому казковому лісі все вкрито білими  сніжинками.

Вихователь:  А звідки взялися сніжинки?

 

У студеній висоті народилися сніжинки

І летять, летять на землю діамантові пушинки.

 

Ніжна зірка сніжно-біла на рукав згори злетіла.

Поки несла її сюди – стала крапелька води.

 

Ой летять, летять сніжинки на дерева, на ялинки,

На дороги, на поля – біла-біла вся земля.

 

Вихователь:  Скажіть, малята, хто живе в лісі?

Діти. Дикі звірі.

Вихователь:  Так, в лісі живуть дикі звірі. Відгадайте   загадки

Пара довгих вушок, сіренький кожушок,

Скорий побігайчик. Як він зветься?

                                                              Зайчик.

 

 

Тихо ходить між дубами,

Грізно клацає зубами.

Причаївся і примовк.

Цього звіра звемо… 

                                         Вовк.

 

З вовчиком гуляє, зайців полюбляє.

Хитра витівниця, звуть її …  

                                       Лисиця.

Він великий, косолапий.

Кажуть, взимку смокче лапу.

Вміє голосно ревіть.

Цього звіра звуть… 

                                        Ведмідь.

Вихователь:   Діти, давайте підійдемо до столиків і відшукаємо звірів, які   заховалися в снігу (діти дмухають у трубочки на зображення звірів,   які присипані сіллю).

Підійдемо до галявинки і покажемо, які сліди залишають тварини  на сніжку.

(На столиках коробки з сіллю. Діти пальчиками ставлять «сліди» зайчика, лисиці, вовка, а ведмедика – кулачком.)

Вихователь:   А що люблять їсти звірята. Давайте ми відшукаємо  гостинці для них .

(На столиках коробка з піском. Діти  знаходять моркву, капусту, мед, рибку.)             

Вихователь: Ми відвідали звіряток, принесли для них гостинці, а тепер давайте  ще й  пограємося, щоб їм запам’яталася наша зустріч.

 

ГРА «ПІД  ДУБКОМ»

Мета:  Вправляти дітей в умінні узгоджувати дії зі словами

Вихователь:Ми зараз з вами виберемо ведмедика (надіває наголівник на дитину) і пограємо з ним.

Вихователь:  Нагулялися ми в лісочку. Потрібно  і  додому повертатися. 

(Діти крокують по колу до своїх місць).

Вихователь:Ось і завершилась подорож до зимового лісу.

 Ви були слухняними, добре відповідали, тому отримаєте подарунки від лісових звірів (горішки. шишки…).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Felta Ferneli
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Кущ Світлана
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1869
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку