Бінарний ноосферний урок у 2 класі з української та англійської мов

Про матеріал
Бінарний ноосферний урок у 2 класі з української та англійської мови на тему:"Шкільні речі.Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Розпізнавання слів за питаннями хто? Що? "
Перегляд файлу

 


Бінарний ноосферний урок

у 2 класі з української та англійської мов

Тема уроку:Шкільні речі.Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Розпізнавання слів за питаннями хто? Що?

 Мета: поглибити знання дітей про слова, назви предметів, вчити групувати їх за родовими та видовими ознаками; збагачувати активний словниковий запас дітей; розвивати аналітичне вміння, увагу, здатність працювати за зразком; стимулювати інтерес до уроків української та англійської мов; заохочувати до пошуку нових знань; виховувати дітей охайними, дбайливими господарями.

Обладнання: роздатковий матеріал, підручники з української мови, з англійської мови, мультимедійна презентація, ноутбук.

Хід уроку.

І. ПОЧАТОК УРОКУ.

Слайд 1

1.Організаційний момент. Привітання.

Вчитель 1:

Любі діти, у наш клас завітали гості щирі,

Привітайте в добрий час гостей посмішкою й миром.

Учні: Добрий день!

Вчитель 2:

Good morning, children! I'm glad to see you!

Учні вітають вчителя віршем:

Good morning, good morning, good morning to you!

Good morning, good morning, I'm glad to see you!

2. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності, зазначення про особливість уроку.

Вчитель 1:

Всі сідайте тихо, діти,

домовляємося не шуміти,

руку гарно підіймати,

на уроці не дрімати,

а знання мерщій хапати.

 Вчитель 2:

То ж гаразд, часу не гаєм

 І урок вже починаємо.

 Вчитель 1:Сьогодні в нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок української мови з уроком англійської мови. Адже на уроках англійської мови, як мені відомо, ви вже  познайомилися із словами - назвами шкільних предметів, навчилися ставити до них запитання. І сьогодні ми на уроці закріпимо знання про слова, що називають назви предметів та розпізнання слів за питаннями хто? Що?.

Слайд 2

  Отже, сьогоднішній урок проведемо під девізом «Думаємо швидко, відповідаємо правильно, пишемо каліграфічно, гарно і грамотно!»

Вчитель 2: А щоб саме так пройшла наша робота нам потрібно налаштуватися, тож запрошуємо вас до кола єднання.

Вчитель1 : Нам з Надією Олександрівною   дуже цікаво дізнатися, з яким настроєм ви прийшли сьогодні до нас на урок. То ж перед вами є чарівні сніговички, які допоможуть вам показати свій настрій.

3. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Слайд 3

Дзвінок інопланетних друзів

Вчитель 1: Ой, що це за звуки. Невже хтось телефонує, а в нас урок. Я вибачаюсь, можна я відповім  бо мабуть це щось термінове. (Вчитель відповідає на дзвінок)

Слайд 4

Вчитель 1:  Ой погляньте нам хтось пише, цікаво що ж там?\

Слайд 5-9

1. Вправа “Галактика невідомості”

Слайд 10-13

Вчитель 2: Ваш новий товариш  Тото пропонує вам перше завдання “Галактика невідомості”.

Слайд 14

 2. Гра “Хто? Що?”.

 Вчитель 1:  Поставте  питання  питання  “хто?” або “що?” до зображених предметів (Олівець, учень, книжка, портфель, вчитель, зошит, стіл), але перш ніж розпочати роботу нагадайте мені будь ласка, бо я все забула. Що це за слова що відповідають на запитання хто? Що?(правило)

Вчитель 2: Та називайте  їх англійською мовою.

Слайд 15-21

Слайд 22

3. Робота в зошиті.

1. Випиши  слова, які відповідають на питання хто?

Дитина , книжки , собака, кавун , пісня , півень, учень , жоржина , ведмідь.

2. Спиши текст. Підкресли іменники назви істот.

    Була холодна зима. До вікна прилетіла синичка. Біля вікна спали діти. Вони відкрили кватирку. Пташка залетіла до кімнати. Малята нагодували синичку.    

 Вчитель2:  Які ви молодці, гарно впоралися з цими завданнями

 Вчитель1: Ми з новими друзями  помітили, що ви трішки підморилися. І вони пропонують вам віртуальну подорож до їхньої планети. Тож запрошуємо на наш імпровізований космічний корабель.  Та послухайте, що пишуть нам Тото і Зузу.

(про силу тяжіння)

Слайд 23

4. Релаксація.

(Звучить повільна музика)

 Сядьте зручніше, візьміться за руки, закрийте оченята. А зараз ви відправляєтеся в далеку галактику до  нашої планети “Milky way”. Вона також кругла як і ваша планета. Але... дерева ростуть корінням вгору та мають фіолетове листя, будинки і наша школа побудовані дахом вниз. Ось ви вже на планеті “Milky way”. ви повільно виходите з космічного корабля і ступаєте на м'якеньку фіолетову травичку. Перед вам — рожева стежка, яка веде до нашої школи. Ви заходите в школу і бачите — що все таке як і у вас, є парти -desks, дошка -board , ручки -pens , книги-books . Там ви побачите нашу вчительку, а звуть її Момо Вей. І ми теж вивчили, що прізвища, імена, по батькові пишуться з великої букви. На жаль, вам вже час відправлятися на свою планету. Тримайтеся за руки міцніше, за мить ви опинитеся в своєму класі, потрібно лише глибоко вдихнути й  повільно відкрити відкрити очі.

Вчитель1: Після такої уявної подорожі, нам потрібно намалювати образони. Треба згадати все, що ви почули і зобразити на листочках.( діти малюють образони)

Слайд 24

Давайте подивимося на наш образон. Чи схожі наші образони?

Слайд 25

5. Фізкультхвилинка . Фізкультхвилика від Зузу.

Слайд 26

6. Гра «Snowballs».

Слайд 27

Вчитель1: Діти нагадайте мені — яка зараз пора року. А погляньте у віконце, чого на дворі не вистачає. Так снігу, перший сніг вже був. А чи встигли всі погратися в сніжки? Тож сьогодні у нас є можливість зліпити найкращу сніжку, не просту, а чарівну.

Вчитель2:Наступна наша гра «Snowballs».  Вам треба називати слова, які ми з вами вже вивчили, але перший називає одне слово, другийназиває слово попереднього учня та додає своє, і т.д. Наприклад: 1- a pen, 2- a pen, a pencil, 3 - a pen, a pencil, a book…

Слайд 28

Закріплення набутих знань. (Розвиток умінь та навичок).

7.  Вправа “Шість цеглинок”

Слайд 29

А зараз ми перевіримо, як ви засвоїли тему “Іменники”, а допоможе нам наше лего. Візьміть будь ласка свої цеглинки лего й уважно читаємо завдання.

Слайд 29-35

8.  Гра “Один — багато”

Слайд 36

А зараз ми з вами повторимо як утворити зі слів однини — слова множини Перед вами будуть з'являтися картинки предметів, ваше завдання назвати “що це?” і утворити множину.

Слайд 37

Слайд 38

9. Фізкультхвилинка від Тото.

10. Вправа “Чарівний кубик”

Слайд 39

В мене є ось такий чарівний кубик. Ви кидаєте його на парту й дивимося, що вам випало.

Слайд 40

11. Робота в групах “Склади пазли”

А перш ніж розпочати наступну вправу, нам потрібно об'єднатися в групи, а допоможе нам це зробити ось цей чарівний мішечок.

Зібравши пазли ви отримаєте картинку —  якусь підказку.

Цікаво що цим наші друзі хотіли сказати.

Слайд 41

ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУ.

1. Міркування учнів за інтерактивною технологією «Мікрофон».

- Для чого нам потрібні слова - назви предметів?

- Що найбільше вам сподобалося на уроці?

doc
Додано
31 березня 2021
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку