Клас: 10-А
Дата:
Тема: Можливості створення дизайну інтер'єру житлових приміщень з використанням електронних програм та електронної пошти.
Мета: навчальна: розглянути поняття, вивчити призначення та основні функції електронної пошти, закріпити навички роботи по розпізнаванню стилів інтер'єру;
розвиваюча: розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву та активність;
виховна: виховувати почуття відповідальності, працелюбності, самостійності, уважності, сприяти вихованню моральних якостей особистості, відповідальному та етичному поводженню в онлайні.
Обладнання: комп'ютери класу, проектор, мультимедійна дошка, наліпки, тестові завдання, дерево, яблука.
Форми роботи: колективна, індивідуальна, в парах.
Тип уроку: урок-парадокс.
Апаратне і програмне забезпечення: Вихід в Інтернет, локальна мережа, пакет прикладних програм MS Office
Клас: 10-А
Дата:
Тема: Можливості створення дизайну інтер’єру житлових приміщень з використанням електронних програм та електронної пошти.
Мета: навчальна: розглянути поняття, вивчити призначення та основні функції електронної пошти, закріпити навички роботи по розпізнаванню стилів інтер’єру;
розвиваюча: розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву та активність;
виховна: виховувати почуття відповідальності, працелюбності, самостійності, уважності, сприяти вихованню моральних якостей особистості, відповідальному та етичному поводженню в онлайні.
Обладнання: комп’ютери класу, проектор, мультимедійна дошка, наліпки, тестові завдання, дерево, яблука.
Форми роботи: колективна, індивідуальна, в парах.
Тип уроку: урок-парадокс.
Апаратне і програмне забезпечення: Вихід в Інтернет, локальна мережа, пакет прикладних програм MS Office
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Епіграф.
Минають дні, минають роки.
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім машини,
І кожному - як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, - до діла
І зараз урок цей ми проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ребуси.
Оголошення теми та мети уроку.
Головне завдання уроку: навчитися відправляти повідомлення та представляти свій стиль в інтер’єрі.
IV. Дерево очікувань.
V. Вивчення нового матеріалу.
технологія і надані нею послуги з пересилки і отримання електронних повідомлень (званих «листи» або «електронні листи») по розподіленій (у тому числі глобальній) комп'ютерноій мережі.
є можливість відкладеної доставки і розвинена
система взаємодії між незалежними поштовими серверами.
Етапи створення скриньки
Створення пошти
Крок 1
Відкрити пошукову систему
www.yandex.ru
www.mail.ru
www.rambler.ru
VI. Закріплення вивченого матеріалу.
І. Етап.
Практикум.
Створити свою електронну поштову скриньку на сайті Yandex.ru з назвою Uchenik1@yandex.ru
Фізкультхвилинка
1.Закрити очі на рахунок «раз-два», відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок «три-чотири».
2.Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.
3. Швидко кліпати очима протягом 15 с.
ІІ. Етап.
Передача інформації.
Випереджуюче завдання «рекламний ролик»
Кожна пара презентує свій стиль інтер’єру.
VII. Тестові завдання.
1.Проект
2. В проектуванні, що відбувається в умовах промислового виробництва
3.Зв‘язок між метою і собівартістю та строками реалізації проекту
a) b)
c) d)
4.Ескізний проект
5.Етапи розроблення та виконання проекту:
6. Інтернет – всесвітня асоціація комп’ютерних мереж або простіше – World Wide Web (WWW), що дослівно означає:
7.Головним правилом створення банку ідей є:
8. Клаузура
9 Вкажіть відповідність:
1.ЧЕРВОНИЙ
2.ЖОВТИЙ
3.ЖОВТОГАРЯЧИЙ
4.ЗЕЛЕНИЙ
5.СИНІЙ.
6.БІЛИЙ
7.ЧОРНИЙ
8. фіолетовий
А. Особливо доброчинний він для холериків, на яких робить заспокійливий вплив
Б. Самий популярний серед кольорів "холодної" гами. Відтінки його теж створюють відчуття спокою і несуть розслаблюючий і "освіжаючий" ефект.
В. Це сполучення червоного і синього.
Г. Годиться для тих, хто хоче ще більше підсилити в інтер'єрі відчуття "теплоти" і життєрадісності.
Д. Цей колір був популярний на Сході і вважався там символом вічності і величі. Він створює оптимістичний і підбадьорливий настрій і, до того ж, прекрасно сполучається з іншими кольорами.
Е. За його допомогою удається візуально розширити приміщення.
Є. Для багатьох дизайнерів це один з улюблених кольорів, так званий, "теплої" гами. Він вселяє в людину життєрадісність, силу і впевненість.
Ж. Особливо гарний для контрастного підкреслення і виділення інших кольорів. У великих кількостях він навіває похмурий і подавлений настрій.
VIII. Загадки про про складові ПК.
Скромний сірий колобок
Довгий, тонкий проводок
Зверху на коробці
Дві великі кнопки
В тебе є хороша книжка,
А в комп'ютера є ......
Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні – небораки,
А тепер раз – два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все – ......
Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - ......
Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...
І комп'ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До телефону підключай
І повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем
Про зв'язок через .....
Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати.
ІХ. Коло ідей. (Рефлексія. На фоні спокійної музики)
Що сподобалося мені на уроці?
Чи збулись мої очікування?
Що було легким, а що складним?
Х. Підсумок урок.
Наліпки за творчість, за зусилля, найкращий на уроці.
ХІ. Домашнє завдання.
Скласти проект на тему «Функціональні зони житла».
Приготувати доповідь на тему «Історія виникнення електронної пошти».