Бінарний урок математики і англійської мови "Англоматематична країна"

Про матеріал
- Матеріал покликаний розвивати творчі і математичні здібності учнів, естетичне сприйняття дійсності, культуру спілкування в ситуації «Знайомство» уяву, увагу, мислення. - Виховувати доброзичливість, толерантність, колективізм, культуру письма. - Вчити порівнювати назви чисел іноземною та рідною мовами, працювати в групах.
Перегляд файлу

Бінарний урок

Математика, англійська мова.

Тема.

Математика. Ознайомлення з термінами «доданок, сума». Знаходження суми за складеними рівностями. Читання рівностей декількома способами.

Англійська мова. Вітання. Знайомство. Цифри. Тварини

Мета. Ознайомити учнів з назвами компонентів дій додавання; вчити обчислювати вирази на додавання; вправляти в складанні виразів за малюнками, використанні термінів «доданок, сума»; називати тварин з опорою на малюнки; сприймати цифри на слух,

  • Розвивати творчі і математичні здібності учнів, естетичне сприйняття дійсності, культуру спілкування в ситуації «Знайомство» уяву, увагу, мислення.
  • Виховувати доброзичливість, толерантність, колективізм, культуру письма.
  • Вчити порівнювати назви чисел іноземною та рідною мовами, працювати в групах.

Обладнання: предметні малюнки, тематичні і сюжетні малюнки, каса цифр, зошити, підручники, кольорові олівці, комп’ютер, проектор, презентація Microsoft Power Point.

 

Зміст уроку

 

  1. Організація класу до уроку.

Слайд 1

Продзвенів і стих дзвінок.

Починається урок.

Мабуть буде він цікавий,

Бо гостей зібрав чимало.

Повернімось до гостей

І промовим «Добрий день!»

 

 

Вітання гостям

Слайд 2

Вас вітаєм, гості любі,

Що зібрались в нашім класі.

Ходим ми до школи вправно

І навчаємось старанно.

Математику вивчаємо

Та англійською вас вітаємо (Good morning)

Тож погляньте ви на нас

Як працюєм ми щораз

II.Мотивація навчальної діяльності.

Інсценізація «лісова школа» (герої: Зайченя, Зайчиха-мати, Лисичка, Їжак).

Слайд 3-4

Зайчиха-мати. Зайчику, милий, вставай, умивайся

      Снідай швиденько, до школи збирайся.

Слайд 5

Зайченя. Ні не хочу більше вчитись

      Це наука не моя.

      Я вже знаю де подітись

       Якщо трапиться біда.

      Що поїсти, де пограти

      Ото радісне життя!

Слайд 6

Їжак. Раз, два, три, чотири, п’ять.

 Починаєм рахувать.

Слайд 7

Лисичка. Десять, дев’ять, вісім, сім.

      В школі весело нам всім.

Слайд 8

Їжак. What is you name ?

Слайд 9

Лисичка. My name is Lasunka

Слайд 10

Зайченя. Мамо, що вони сказали?

      Що це значить

      «What is your name ?»

      Десять, дев’ять, вісім, сім.

      Чого весело їм всім

Слайд 11

Зайчиха-мати. Ось, якщо ти, синку, любий,

        Не байдикуватимеш

          Наздогониш своїх друзів

      Й теж багато багато знатимеш.

Слайд 12

Зайченя. Любі друзі, діти, гості!

     Я також, як ви,

     Хочу все, все розуміти

     Ви допоможіть мені.

Вчитель.

  • Діти, дозволимо зайчику з нами працювати,

Додавати, віднімати, англійською розмовляти ?

(відповідь дітей)

Вчитель англ. мови.

Please, sit down, милий дружок,

І слухай уважно наш повчальний урок.

  1. Повідомлення теми й мети уроку.

Слайд 13

І сувора, й солов’їна Англоматематична країна

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно додавати, рахувати

А ще числа правильно при додаванні називати.

На англійській мові числа називати,

Один одного англійською вітати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

Ледарів у нас немає ?

Хто руки не підіймає ?

Вирушаємо ж у путь

Нас цікаві речі ждуть.

IV. Актуалізація і закріплення знань.

Вчитель англійської мови:

А чи зможете звірята ви своїх колег назвати? Хто тварини ці? Як звати? Нумо, всі відповідати! (учні називають тварин на екрані англійською мовою (мурашка, собака, кіт, ведмідь, слон, гуска, кінь, ігуана, лев, ягуар, свиня, сова, мавпа)

Слайди 14-26

Вчитель:

Я й не знала, що малята знають стільки слів багато…

Ой, лишенько, я зовсім забула, мені ж потрібно було подзвонити  до кореспондента в Англію. Але, нажаль, телефон зламався. Діти, допоможіть його відремонтувати.

Слайди 28-33

  1. Відновлення числового ряду.
  • Які числа пропущено __5__7__9 ?
  • Яке число передую числу 5 ?
  • Яке число наступне за числом 6 ?
  • Назвіть найбільше число 4,2,6 ?
  • Назвіть сусідів числа 4 ?

Дякую, телефон відремонтували.

   2. Фізкультхвилинка

Вчитель:

Вже втомилися, малята? Значить час відпочивати! Станем швидко на зарядку, наберемось сил, звірятка!

Слайд 34

(учні роблять зарядку з вчителем англійської мови)

Hands up!

Hands down!

Hands on hips!

Sit down!

Hands to the sides!

Bend left!

Bend right!

I fly like a bird!

I swim like a fish!

I jump like a frog!

I run like a horse!

Touch your shoulders!

Touch your knees!

Touch your toes!

Touch your ears! T

his is my house!

This is the door!

The windows are clean!

And so is the floor!

Діти, а зараз давайте разом пофантазуємо і спробуємо уявити собі, який він англійський кореспондент. Я уявляю його в чорному костюмі, з метеликом, з циліндром (це такий головний убір) на голові. А яким уявляєте його ви, покажете за допомогою, геометричних фігур. Ваше завдання:

  • об’єднайтеся в групи за кольорами трикутників;
  • пригадайте правила роботи в групі
  • із даних геометричних фігур складіть чоловічка.

Отже, ми маємо фоторобот англійського кореспондента.

Слайд 35

Діти, мабуть там у Англії уже зачекались мого дзвінка, а я зволікаю, не дзвоню. Не гарно обіцяти і не дотримуватись обіцяного. Зараз же подзвоню.

Але знову маю проблему, номер кореспондента записаний англійською мовою, допоможіть мені набрати цифри, а щоб я не помилилася, запишіть їх у зошит.

Слайд 36

 3.  Математичний диктант.

(діти розгортають зошит і записують цифри, які диктує вчитель англійської мови, але перед цим потрібно пригадати, як розміщати зошит на парті і тримати ручку).

Зошит я свій відкриваю

І під нахилом кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не кручусь,

До роботи я берусь.

(Самоперевірка з дошки)

Слайд 37

  • Дякую, діти, нарешті я зможу подзвонити до кореспондента,

Слайд 38

      4. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

(лунає дзвінок. До класу заходить учень - кореспондент )

Слайд 39

Учень – кореспондент

Слайд 40

Hello! My name is Ivan.

(потім по черзі підходить до учнів і запитує: )

What is your name ?  (знайомство на англ. мові)

Вчитель

У кожного з вас є своє ім’я. А в математиці числа при додаванні теж мають своє ім’я.

V. Опрацювання нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя.

- Дітки, а зараз прослухайте віршик:

На лужку пасуться гуси, їх пасе мала Маруся.

Сім гусей ще біля броду, троє вже ввійшли у воду.

Ми попросимо дітей полічити всіх гусей. (відповіді дітей)

- Як записати приклад? ( 7+3=10)

Вчитель. Запам'ятайте, при додаванні числа мають свої назви. Числа, які ми додаємо називають "доданками", а число, яке отримуємо в результаті додавання "сумою". Слайди 41-42

2. Робота з підручником. (с. 41 завдання 2)

Про ґудзики і бантики

Котушки і шпильки

Будем вирази складати –

Два доданки додавати.

Що одержим в результаті?

Що в порожньому квадраті?

Слайд 43

3. Фізкультхвилинка для очей.

Зайчик наш уже стомився і наліво похилився.

Мабуть треба нам всім встати й фізкультпаузу почати.

Вчитель англійської мови.

Слайд 44

At the window

Look at the door

Look at the ceiling

Look at the floor

Close your eyes

Open your eyes

Blink ten times

One ,two ,three

Four ,five ,six

Seven, eight, nine, ten.

VI. Розвиток і закріплення математичних знань.

Слайд 45

1. Складання рівностей за предметними малюнками. Робота з підручником. (с. 42, завдання 4)

Перший приклад білка склала, що вона порахувала ?(гриби)

Шість і три грибів смачних. Скільки в сумі буде їх? (6+3=9)

Другий приклад 3 і 5. Що потрібно рахувать? (ягоди) (3+5=8)

А тепер подумайте ще трішки. 3 і 2 це що в нас? (шишки) (3+2=5)

Слайд 46

2. Відгадай і розфарбуй.

Вчитель англійської мови.

Open your copybooks on p. 7 and подивіться, обведіть і розфарбуйте ті предмети, які рахувала білка.

Слайд 47

3. Гра "Кмітливчик".

Слайд 48

Вчитель.

 Бачу дуже всі уважні, чи не хочете малята у "Кмітливчика" пограти?

Хто здогадається, яка цифра в сумі ховається, якщо перший доданок 2, а другий 7?

Слайд 49-50

Хто здогадається, з яких доданків сума складається, якщо вона дорівнює 5?

Слайд 51-53

Вчитель.

Молодці! Ви справжні кмітливчики!

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

Вчитель.

Наш урок кінця добігає.

Справи зроблено, відпочинок чекає.

Всі ви добре працювали,

Активно руку підіймали,

Малюночки розфарбували.

Тож свій настрій покажіть

 І всім гостям розкажіть.

Якщо настрій у вас добрий

І було вам всім цікаво.

Покажіть веселий смайлик

Й посміхніться нелукаво.

А було вам нецікаво, а ще й сумно,

Покажіть смайлика, що плаче.

Слайд 54

Вчитель.

  • Діти, що нового ви дізналися на уроці?
  • Як називаються числа між якими стоїть плюс?

Вчитель англійської мови.

- Малята, чи вмієте ви рахувати і тваринок називати?

Один одного вітати і про себе розказати?

 

- Зайчику, а тобі сподобався наш урок?

Зайчик.

Дякую, діти.

Дуже цікавим був цей урок.

Знань я отримав повний мішок.

І тепер я буду знати,

Що науки слід вивчати.

Вчителі.

Ви всі,  діти, молодці.

Гарно працювали,

Приклади й задачі правильно складали.

На англійській мові цифри записали,

І гостей англійською вітали.

От якби ще пісеньку  на англійській мові ви нам заспівали. (Пісня)

Слайд 55

"Gооdbуе" Song

 Goodbye, goodbye, goodbye!

Goodbye, friends, goodbye!

Goodbye-Bye!

Goodbye-Bye!

Goodbye,Goodbye,Goodbye!

 

 

 

1

 

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку