Бінарний урок. Навчання грамоти та англійської мови "Письмо літери І"

Про матеріал

Бінарний урок навчання грамоти та англійської мови. Містить види роботи на уроках української мови (навчання грамоти) та англійської мови.Бінарний урок проводять два вчителі та вміщує в себе два різних навчальних предмети, які обєдуються темою.

Перегляд файлу

Бінарний урок навчання грамоти (письмо) та англійська мова

Тема. Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Письмо слів

Мета: вчити учнів писати велику букву І, поєднувати її з вивченими буквами, писати слова; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати любов до прекрасного.

  1. PWBAT identify and name the colours of a chameleon.
  2. PWBAT name and do the actions mentioned in the song.
  3. PWBAT name the school things and name their colours.

Обладнання: мультимедійна презентація, предметні малюнки, сигнальні віяла, фішки для звукового аналізу.

Тип уроку: бінарний

  1. Організація класу
    1.        Привітання
  • Діти, в нас сьогодні незвичайний урок! До нас на урок завітало дуже багато гостей! Давайте привітаємося з ними!
  • Доброго дня:  - Мовим за звичаєм!
  • Доброго дня всім ми зичимо!
  • Щастя й здоров’я кожної днини!
  • Миру і злагоди Вашій родині!
  1. Актуалізація опорних знань
    1.        Введення казкового героя
  • Діти, чи впізнали ви нашу гостю? (Так це Рапуцель)
  • Але чомусь вона сумна. Вона надіслала нам відео звернення. Зараз ми дізнаємось, що із нею трапилось.
  • Якою мовою звернулась до нас рапунцель?
  • Чи все ми зрозуміли, що хотіла сказати нам Рапунцель?(Ні, тому,що ми ще не так добре знаємо англійську мову)
  • Тому я запросила на наш урок письма Вашого вчителя Юлію Аркадіївну.
    1.        Привітання з вчителем англійської мови
  • Але справи у неї погано. У своїй пісні вона співає, що життя – це світло. А для Рапунцель життя – це темрява. Бо зла мачуха замкнула її у вежі.
  • Діти, але є одна проблема просто так зла мачуха не хоче її відпускати. Але якщо ми виконаємо всі завдання, то вона її відпустить. Завдання заховані на ліхтариках, які так любить Рапунцель. Коли над вежею зявляться всі ліхтарики, тоді вона зможе вийти.
    1.        Повторення знань про букву і.(перший ліхтарик)
  • Перше завдання гра «Впіймай звук»
  • Яку літеру вивчали на уроці читання? (ми вивчали літеру і)
  • Який звук позначає літера і. (літера і позначає голосний звук і)
  • Як позначається голосний звук і? (голосний звук позначається кружечком)
  • Яка ще особливість звука і? (якщо він стоїть після приголосного звука то пом’якшує його)

Слова для гри:

  1.        Game «Colours»
  • Діти ви знаєте що у Рапунцель був друг хамелеон на прізвисько Паскаль. Хамелеон – це така тварина, яка вміє змінювати свій колір.
  • Давайте назвемо кольори,які мають звук і.(білий, сірий, синій, фіолетовий)
  • Але хамелеон може бути ще інших кольорів.
  • Наступне завдання на ліхтарику гра кольори 

Memory game. Look at the blackboard and name the colours. Now close your eyes. Open your eyes. Which colour is missing?

  1.        Третій ліхтарик . звуковий аналіз слова
  • Давайте назвемо ще раз кольори українською мовою, у назвах яких є звук і. (білий, сірий, синій)
  • Виконає звуковий аналіз слова.
  • Молодці, діти ви справились із цим завданням!
  • Але ви напевно трохи стомилися, тому давайте відпочинемо

Фізхвилинка Song  ‘If you happy’

  1. Вивчення нового матеріалу. Письмо великої букви І. (четвертий ліхтарик)
  • Коли ми пишемо велику літеру у словах. (Імена, Прізвища, назви міст, сіл, річок країн).
  • Щоб врятувати Рапунцель, наступне завдання навчитися писати велику літеру І.
  • Давайте назвемо імена, які починаються з літери І.(Ігор,Іван, Івась, Іванка)
    1.        Четвертий ліхтарик. Робота в зошитах.
  • Чим відрізняється друкована літера І від писаної.
  • Велику букву І починаємо писати трохи нижче міжрядкової лінії. Далі пишемо донизу пряму похилу паличку із заокругленням внизу.
  • Письмо в повітрі.
  • Написання перших трьох рядочків

Фізхвилинка Ю.А. «Саймон каже»

Listen and do what Simon says. If you are mistaken put up your hand and follow the instructions with your raised arm. If you are mistaken again put up your another arm.

  1.        П’ятий ліхтарик.  Самостійна робота
  • Наступне завдання , яке треба виконати навчитися писати літеру і в поєднанні з іншими літерами
    1.        Шостий ліхтарик. Гра «Iкільні предмети» Ю.А.
  • Давайте спочатку назвемо шкільні предмети у назвах яких є звук і. (Лінійка, олівець, стілець)
  • Але ви ще знаєте інші шкільні предмети. Тому наступне завдання. Гра School things. Come up to me and feel the objects in my bag. Pick one, try to guess what it is and name its colour.

E.g. It’s a pencil. It is red and blue.

  1.        Сьомий ліхтарик. Буквений диктант
  1. Підсумок урок
  • Отже,  ми врятували нашу Рапунцель із вежі. Але вона хоче дізнатися, які завдання ви виконували. Чого навчилися на сьогоднішньому уроці!

 

docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку