Бінарний урок. Українська мова. Закріплення знань про дієслово. Англійська мова. Вживання дієслівної форми To be.

Про матеріал

Бінарний урок, проведений у 3-му класі з української та англійської мови

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання: комп'ютер, мультимедійна презентація, малюнки, картки, відеозапис

Форми роботи: групова, парна, фронтальна, скрайбінг, фішбоун.

Перегляд файлу

1

 

І. В. Фадєєва,  учитель початкових класів,

                                     спеціаліст вищої категорії,  Старший вчитель;

Я. І. Фадєєва, учитель англійської мови, спеціаліст

 

Бінарний урок з української та англійської мови

Українська мова. Закріплення знань про дієслово.

Англійська мова. Вживання дієслівної форми To be.

Мета.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися (формувати вміння само організовуватися, контролювати свою навчальну діяльність; орієнтуватися в часі та берегти його; проявляти зацікавленість у навчанні);
  • громадянської (учити усвідомлювати свою належність до українського народу, дбайливо ставитися до рідної мови);
  • інформаційно-комунікативної (розвивати вміння здобувати нові знання, умін  

          ня відстоювати свою думку;  зв’язне мовлення; правильно формулювати висло

          влювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.);

  • соціальної (удосконалювати навички продуктивної співпраці з різними партнерами у парі, групі, виявляти ініціативу, докладати  власні зусилля
  •  для досягнення спільного результату; виховувати почуття дружби та відповідальності, позитивне ставлення до прекрасного, працьовитість, старанність);

 

Формування предметних компетентностей:

  • навчальної (поглибити знання про прикметник, як частину мови, про його значення у мовленні, розвивати вміння встановлювати зв'язок прикметників з іменниками за допомогою питань; збагачувати словниковий запас; вдосконалювати навички роботи з папером.
  • Розвивальної (розвивати критичне мислення, уважність, пам'ять, уміння аналізувати, робити висновки);
  • Виховної (виховувати любов до рідної мови, бережливе ставлення до Землі, працьовитість, старанність, почуття дружби та відповідальності).

 

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна презентація,  малюнки, картки, відеозапис

Форми роботи: групова, парна, фронтальна, скрайбінг,  фішбоун.

 

 

 

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання.

Учитель. Ранок! Сонце в небі прокидається…

Діти. Наш клас із гостями вітається.

Учитель. Доброго дня я зичу тому, хто прийшов працювати до класу…

Діти. Чому?

Учитель. Бо люблю я людей і свій клас!

Діти. Чому?

Учитель. Бо чекаю любові і плідної праці!

Діти. Ми любимо працю і будемо  старатися!

  • Тож часу не гаймо

І урок розпочинаймо

 

2.

 Висота. Небо. Космос.

    Все стало сьогодні звичним, буденним.

    Бороздять повітряні простори літаки,

    Мандрують орбітами космічні кораблі…

Будь-яка мрія може здійснитися, якщо дуже-дуже захотіти!

І ось сьогодні збувається наша мрія і ми вирушаємо у космічну подорож

по Всесвіту «Мова» в галактику «Дієслово»

 

Галактика «Дієслово» складається з космічних тіл. Наш маршрут пройде через:

  • Планету «Значень»
  • *** «Питань»
  • Супутник «Зв’язку»
  • *** «Часу»
  • *** «Речень»

*** «Verb»

 

 

  • А подорож наша – незвична. Незвична ще й тим, що у нас – Міжнародний екіпаж . І тому цей урок не тільки української мови, а ще й англійської.

 

3.  Зняття емоційної напруги ( англ. мова).

- Ірино Вікторівно, ви сьогодні у гарному гуморі? – Так!

- Сподіваюся, наші учні також! – How are you today?

Пісня-привітання «Hello! Super Simple Song» (30с)

 

 

3.  Вправа  «Очікування»

- Що ви очікуєте від уроку? /відповіді дітей/

 

4. Розминка

1) Вправа «Долонька»

- Передайте одне одному свою впевненість та готовність до уроку.

/учні торкаються долоньок  одне одного/

2) Побажання

- Ми бажаємо вам упродовж  подорожі  не тільки здобути нові знання, але й не втратити почуття дружби та зберегти доброзичливу атмосферу в класі.

  • А що побажаєте один одному і нам усім?
  • Успіху!
  • Ну а щоб досягти успіху ми повинні :

Слухати – уважно!

Міркувати – швидко!

Відповідати – правильно!

Писати – гарно!

 

  •  Всі спостереження ми будемо фіксувати у бортовий журнал («Фішбоун»)

ІІ. Визначення теми уроку

  1. Каліграфічна хвилинка
  • Відкрийте зошити, зафіксуйте дату нашого польоту.

Продовжимо урок ми без зупинки з каліграфічної хвилинки

Гра «Вузлики»

Кк ко ос см  мо он на ав вт

-Якщо зв’яжемо вузлики, дізнаємося як називається той, хто літає в космічний простір.

- Так, це – космонавт. Пропишіть це слово.

 

  1. Робота з деформованим реченням

Космічна буря зруйнувала напис. Спробуймо його відновити.

Перший космонавт незалежної (у, У)країни – Леонід Каденюк. (медаль «Хома Невіруючий»)

Англ.

Космонавт, діти, повинен вільно володіти англійською мовою, т. як на ній спілкуються на Міжнародній космічній станції, тому що там постійно знаходяться космонавти з різних куточків світу, змінюючи один одного. 

 

Укр.

Л. Каденюк в 1997 році здійснив політ у космос  на американському космічному кораблі Space Shuttle Columbia у складі міжнародного екіпажу. Перебував там 15 діб 16 годин.

 

  • Чи готові ви до польоту?  Тоді вперед! 
  • Візьміть скафандри і пройдіть до своїх шатлів.

Руханка

Космонавтом хочу стати.

Одягаю я скафандр.

На кометі політаю.

Навкруг Сонця покружляю.

Підмету Чумацький шлях,

Покручу кільце Сатурна,

Полечу я на кометі щоб

Відкрити всі планети.

 

  • Екіпажі, на старт!

Діти:  Є на старт!

  • Пристебнути ремені!

Діти: Є пристебнути ремені!

  • Мотор!

Діти: Є мотор!

(Відлік часу. Пуск!)

 

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Планета «Значень»

Перша планета на нашому шляху – планета «Значень»

  • Що ж може означати дієслово?

 

Процес мовлення

розказувати

to  speak

Конкретну фізичну дію

малювати

to  draw

Переміщення у просторі

бігти

to  run

Сприйняття органами чуття

бачити

to  see

Бажання

хотіти

to  want

Стан, у якому перебуває особа або предмет

сидіти, стояти

to sit? to stand

Ставлення особи до чогось

любити

to  like, to  love

 

Висновок. (записати у «бортовий журнал»)

Дієслово – це частина мови, що означає дію або стан предмета.

 

  1. Планета «Питань»

Робота в парах.  Навести приклади дієслів. Один запитує, другий – наводить приклади на дане запитання.

 

Висновок. Дієслова відповідають на питання Що робить? Що робив? Що зробив? Що буде робити? Що будуть робити? – запис у «борт журнал»

 

  1. Супутник «Зв’язку»

Робота в групах.

  • На нашому шляху супутник «Зв’язку»
  • З чим пов’язані дії? ( Дії завжди пов’язані з виконавцем: людиною, твариною, неістотою, явищем природи)

 

( На партах картки з дієсловами. Дібрати виконавців)

І група -  людина     (малює, працює, вишиває)

ІІ група – тварина    (кукурікає, плаває, нявчить)

ІІІ група – неістота  (висить, завантажується, малює)

ІV група – явище природи (світить, кружляє, падає)

  • До якої частини мови належать слова, що дібрали? (Іменники)
  • То з якою частиною мови зв’язані дієслова?

 

(Сигнал «Небезпека»)

  • Метеоритний дощ пошкодив наш шатл. Потрібно терміново усунути пошкодження човна.

 

Вирушаючи в міжпланетні подорожі, космонавти надовго  розлучатися із землею.

Космонавти (що роблять?) розлучаються.

Висновок. Дієслова зв’язані з іменниками так як означають дію предмета або стан.

 

  1. Планета «Часу»
  • І ось ми на планеті «Часу»
  • Дієслова змінюються за часами. Які це часи? Які форми вживаємо в англійській мові?

 

Минулий час

was   were

Теперешній час

am   are   is

Майбутній час

will  be

 

Робота в парах.

  • Ми не можемо затримуватися тут надто довго. Незабаром має пролітати комета-гігант. Щоб уникнути зіткнення всім негайно зайняти місця у шатлах.

(здійснити посадку дієслів у шатли  часу. - взаємоперевірка

 

Висновок. Дієслова змінюються за часами.

 

Фізкультхвилинка

Запрошую всіх відпочити і вийти у відкритий космос.

 

  1. Планета «Речення».

Робота з постером.

(По периметру класу знаходяться малюнки, на партах  -  дієслова на англ. мові.)

 

 

  1. Співвіднести дію з відповідним малюнком.
  2. Перекласти словосполучення на англ. мову, ввести його в речення.
  3. Записати речення, визначити яким членом речення є дієслово, підкреслити.

 

run

бігати

dance

танцювати

sing

співати

jump

стрибати

read

читати

Draw pictures

малювати картину

swim

плавати

to ride

кататися

 

Висновок. В реченні дієслово є головним членом, підкреслюємо його двома рисками.

 

Фізкультхвилинка.

 

 

  1. Планета «Verb»
  1. Казка про дієслово to be (скрайбінгова презентація)
  2. Практична робота.
  • Вставити форму дієслова to be – am/ is/ are

Was were –  минулий час

am,  are, is – теперешній час

will, be – майбутній час

 

You … a cook   (are)                                         It … a cock  (is)

It … a kid  (is)                                                   We … chicks  (are)

She … a gucen (is)                                             I … a pupil (am)

They … trolls (are)                                            He … a student (is)

Висновок. Дієслово to be змінюється за особами і числами.

 

Гра на увагу

 

 

Всесвіт «Мова» не може існувати без галактики «Дієслово». Дієслова дуже важливі для нашої мови, вони прикрашають її, збагачують, роблять цікавою і різноманітною

Висновок. Існування мови без дієслова неможливе.

 

ІV. Підсумок

-Ось і закінчується наша космічна подорож. Чи готові екіпажі до приземлення? (так)

- Увага! Пристебнути ремені безпеки! Почати відлік часу!

1. Приземлення

 

2. Звертання Землі.

Чую. Чую ваш голос.  Хоч ніколи мені розмовляти, кручусь, верчусь без відпочинку, день і ніч, ніч і день. І разом вожу на собі все: і  ліси, і поля, і ріки, І  озера. Я –  найкрасивіша з планет. Все може природа: нагодувати хлібом, напоїти зі своїх джерел, здивувати своєю красою . Одного тільки не може : захистити себе. Тож охорона природи лягає на твої плечі. Тож будь  людиною!

 

3. Перегляд відеоролика

 

V.  Рефлексія

1. Мозковий штурм

- На які питання відповідає дієслово?

- Що означає дієслово?

- З якою частиною мови зв’язане дієслово?

- За чим змінюється дієслово to be? ( за особами і числами)

 

2. Вправа «Продовж речення»

- На уроці я зрозумів (ла) …

- Я знаю …

- Я вмію …

- На уроці я  навчився (лася)…

- Найбільше мені сподобалося …

3. Оцінювання

  • Молодці! Гарно працювали. Були активними і допомогли мені реалізувати мої задуми. Ми не тільки підкорили космос, але й довели, що ми дружні, в єдності можемо подолати будь-які труднощі. Тому кожен отримує в дарунок ось такий смайлик - Землю. Вона вам усміхатиметься, бо ви їй дуже сподобалися. Вона вірить, що ви будете її оберігати. Вона у нашій галактиці одна-єдина.

4.

1) Ось уже б'є Годинник  Часу.

    Час настав прощатися. Дякую за увагу.

        2) Thank  you for active  work  today.

             The lesson is over. Good bye

Вправа «Салют аплодисментів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку