Бінарний урок з англійської мови та основ здоров'я
Тема. Сім’я. Повага і взаєморозуміння в родині.
Mу Family.
Мета.
Освітня: розширити уявлення учнів про сім’ю, як основний чинник здоров’я, про те, що сім’ї бувають різними (коли діти живуть з обома батьками, з одним із батьків, з іншими родичами, у прийомній родині); удосконалювати комунікативні навики учнів;
Практична: активізувати вивчений лексичний матеріал , закріпити знання, вміння та навички, сформовані раніше з даної теми.
Розвиваюча: розвивати вміння піклуватись про здоров’я членів родини;сприяти розвитку самостійності мислення, вміння працювати в групах; розвивати діалогічне з підготовкою до монологічного мовлення; коригувати процеси уваги, відчуття мови, навички усного мовлення з використанням вивченої лексики.
Виховна:виховувати повагу та любов до сім´ї, бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім'ї, інтерес до вивчення англійської мови.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання
Добрий день вам!
Добрий день нам!
Добрий день всім!
Т:Good morning!
СІ: (song) Good morning! Good morning! Good morning! How are you?
I’m fine! I’m fine! I’m fine! Thank you.
Good afternoon! Good afternoon! Good afternoon! How are you?
I’m no good! I’m no good! I’m no good! Oh, no!
Good evening! Good evening! Good evening! How are you?
I’m fine! I’m fine! I’m fine! Thank you.
Warm-up
T. How are you?
P1… P2…P3…
ІІ. Актуалізація опорних знань
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо спілкуватися і виконувати завдання паралельно двома мовами – українською і англійською.
Нехай він принесе нам радість від нашого спілкування
1.Вправа « Реклама уроку»
Урок буде:
цікавим,
творчим,
науковим,
розвивальним
2. Phonetics
Sounds [ð] [Ɵ] (слайд 1)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- У мене в руках цікава скринька. У ній – найцінніший скарб планети Земля. Зараз кожен зазирне в скриньку і скаже, кого ви там побачили.
( На дні скриньки лежить дзеркало).
- То кого ви побачили на дні скриньки?
Ви побачили кожен себе. Отже, найцінніший скарб – це ви і ваше дорогоцінне здоров'я! Кожен з вас – особистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій планеті немає і не буде.
- Що необхідно для щастя дітям? ( Сім'я )
ІV. Повідомлення теми і завдань уроку
- Сьогодні на уроці ви поговоримо про сім'ю, нашу родину, родинні стосунки, про батьківську безмежну любов, про піклування батьків про дітей і дітей про батьків. (слайд 2)
Вправа «Мої очікування »
V. Основна частина уроку
1.Діти, кого ми згадуємо вимовляючи слово «сім'я» ?
2. Vocabulary
Т:Now, let`s take a look to the board. Whom can you see? Who is this? Who are they?
(слайд 3)
3. Listening
T. Let`s watch a cartoon. (слайд 4)
Clap your hands if the sentence is true
4.Словникова скарбничка. Робота за підручником с.54
Сім’я - група людей, що складається із чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом.
Усиновити – прийняти в сім’ю дитину з наданням їй прав рідних дітей. (слайд 5)
5. Інформаційне повідомлення
Слово «сім'я» таке звичне й приємне. Сім'я, мов сонечко, зігріває людину від народження і до кінця днів. Промовляючи його, ми одразу ж згадуємо маму, тата, дідусів, бабусь, сестричок і братиків. У сім'ях разом можуть жити два, три і навіть чотири покоління. Наприклад, крім батьків і дітей, можуть жити бабуся, дідусь, прабабуся та прадідусь. Зазвичай вони живуть разом. Але трапляється, що члени однієї сім’ї живуть окремо. Тоді діти можуть жити з одним з батьків або тимчасово проживати з родичами. Діти, які втратили рідних батьків, живуть у прийомній родині або в інтернаті. Якщо в сім'ї троє і більше дітей, то така сім'я є багатодітною.
Любіть і поважайте свою сім’ю, допомагайте один одному. (слайд 6,7)
6. Vocabulary
Large family – багатодітна сім’я
To adopt a child – усиновити
7. Speaking
8. Фізкультхвилинка (слайд 9)
9. Коли в родині доброзичливі стосунки, усі розуміють один одного, поважають і допомагають, це дружна сім’я. У такій сім’ї дорослі піклуються про дітей, а діти й онуки з повагою і шаною ставляться до старших, прислухаються до їхніх порад.
Народна мудрість говорить: «Здоров’я починається у сім’ї. Здорові діти – здорова сім’я». А щоб краще вам зрозуміти цей вислів, то подивіться на цей гранат. Він символізує у кожного із вас сім’ю, а зернятка – це ваші рідні. І, якщо хтось, бодай один із сім'ї палить чи вживає алкоголь, чи не виконує зарядку, чи не слідкує за своїм зовнішнім виглядом, чи харчується неправильно, то це шкідливо впливає на всіх членів родини, а відповідно до цього зернятко починає псуватися, чорніти, і тоді сім’я стає нездоровою. А, це в свою чергу призводить до існування негативних емоцій, поганого настрою, і зрештою, до руйнування сім'ї.
- Для того, щоб цього не трапилось, як ви думаєте, що потрібно робити?
(слайди 10-12)
10. Вправа «Доклади зусиль» за малюнками (підручник с.53-54)
VІ. Закріплення нових знань
1.Вправа «Працюймо разом» (робота в групі)
Завдання для груп.
1група. Вибрати ознаки дружної сім´ї
Повага
Сварливість
Турбота
Допомога
Любов
Агресивність
Довіра
Неповага
Взаємодопомога
Доброта
Чуйність
Брехня
Заздрість
Ніжність
2група. Закінчи і поясни прислів’я
1) При сонці тепло, при матері …(добре)
2) Мати однією рукою б’є, а другою…(гладить)
3) Нащо клад, коли в сім’ї…(лад)
4)Яка сім’я, такі й…. (діти)
5) Добре в тій родині, де усі…(єдині)
3група. Скласти правила дружної сім'ї за малюнками
2.Writing
WB ex.3 p. 32
3. Reading
Ex.4, p.47
4.Вправа «Ким ти доводишся кому?
Для бабусь і дідусів – ти ………..онук (онучка)
My mother’s mother is my …
Для батька й матері – ти ………..син (дочка)
My sister is my parents’ …
Для прабабусь і прадідів – ти………… правнук (правнучка)
My father’s sister is my …
Для брата й сестри – ти………. брат (сестра)
My mother and father are my….
Для дядька й тітки – ти ………племінник (племінниця), або небіж (небога)
My grandmother and grandfather are my
Для двоюрідних брата й сестри – ти ……………двоюрідний брат (сестра
5. Вправа « Стосується кожного» ( Інтерв’ю).
Уявіть, що до нас завітали кореспонденти телеканалу «Інтер» і хочуть взяти інтерв’ю для програми «Стосується кожного»
– Як звуть твоїх дідуся і бабусю?
– Ким працюють твої батьки?
– Які захоплення мають дідусь і бабуся?
- Найсмачніші пироги у вас пече…
- Найсильніший і найсміливіший у вас …
- Цікаві казки вміє розповідати …
- Скільки років твоєму татові?
- Якого кольору очі у твоєї матусі?
- Як звуть твою тітоньку?
- Твою маму звати …
- Коли народився твій тато?
3.Гра «Докажи словечко» кубування
1) Матуся і тато для мене ….
2) Я довіряю свої таємниці …..
3) Свою сім’ю я вважаю ….
4) Рідним я хочу побажати ….
5) I love…
6) I have got…
7) My family is…
VІ. Заключна частина.
1. Зворотній зв’язок. Вправа «Так чи ні?»
Якщо ти згоден з тим, що почуєш, скажи: «так» і плесни в долоні.
У дружній сім’ї члени родини повинні:
* Шанувати старших.
*Не прислухатись до порад членів родини.
*Виконувати свої обов’язки.
*Допомагати один одному.
*Сваритися.
*Піклуватися один про одного.
*Робити, що заманеться.
*Разом відпочивати.
*Піклуватися про менших братиків і сестричок.
*Виконувати всі домашні справи разом.
*Цілий день бавитися і гуляти.
*Вітати всіх зі святами, днем народження.
2.Вправа «Прощання»
Діти стають в коло, беруться за руки і промовляють: «Бажаємо всім міцного здоров’я і жити в дружній сім’ї!» Have a happy family. (слайди 13-14)
T: Our lesson is over. You all have got good marks. Stand up, children. Goodbye!
I love…
I have got…
My family is…
В.Сухомлинський говорив, що щастя – це не чудесна жар-птиця, яку можна спіймати. Це реальна будова, яку треба спорудити.
А зараз, діти, я розкажу вам легенду про те, як з’явилася щаслива і дружна сім’я.
Легенда
Дуже давно жила сім’я, в якій було 100 людей, але не було між ними згоди. Втомилися вони від сварок і роздорів. І ось вирішили члени сім’ї звернутися до мудреця, щоб він навчив їх жити дружньо. Мудрець уважно вислухав прохачів і сказав: «Ніхто не навчить вас жити щасливо, ви повинні самі зрозуміти, що вам потрібно для щастя, напишіть, якою ви хочете бачити свою сім’ю». Зібралася вся велика сім’я на сімейну нараду і вирішили вони, щоб сім’я була дружньою, треба відноситись один до одного, дотримуючись цих якостей.
(На дошці слова)
Розуміння
Повага
Турбота
Допомога
Любов
Довіра
Дружба
Доброта