ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 35 годин на рік 1 година на тиждень ІІ СЕМЕСТР 19 годин Основи здоров’я: підручн. для 4 кл. загальноосвітн. навч. закл./О.В.Гнатюк.- К.:Генеза, 2015 – с 160.: іл.
№ з/п |
Дата |
Коригування |
Зміст програмового матеріалу |
Підручник |
|
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (продовження) |
|||||
17 |
|
|
|
Інструктаж з техніки безпеки. Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
С. 83-85, зош.31-32 |
18 |
|
|
|
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення. |
С. 86-89, зош.33-35 |
19 |
|
|
|
Охорона здоров’я дітей. |
С. 90-94 |
20 |
|
|
|
Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. Практична робота «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами». |
С. 95-99, зош.35-36 |
21 |
|
|
|
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку. |
С. 100-104, зош.37-38 |
22 |
|
|
|
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів. Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи. |
С. 105-109, зош.38-40 |
23 |
|
|
|
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. |
С. 110-122, зош.40-45 |
24 |
|
|
|
Види перехресть. Рух майданами |
С. 123-125, зош.47-48 |
25 |
|
|
|
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). |
С. 126-128, зош.48-49 |
26 |
|
|
|
Групи дорожніх знаків (6.1 – 6.4, 6.8 -6.15,7.1.4). |
С. 129-134, зош.50-51 |
ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я |
|||||
27 |
|
|
|
Самооцінка і поведінка людини. |
С. 136-140, зош.52-53 |
28 |
|
|
|
Упевненість і самовпевненість. |
С. 141-142, зош.53-54 |
29 |
|
|
|
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота «Виконання проекту «Моя мета». |
С. 143-144, зош.56-58 |
30 |
|
|
|
Бажання, можливості, обов’язки. |
С.145-147 |
31 |
|
|
|
Воля і здоров’я людини. |
С. 148-150, зош.54-56 |
32 |
|
|
|
Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота «Виконання проекту з формування корисної звички». |
С. 151-153, зош.59-60 |
33 |
|
|
|
Розвиток творчих здібностей. Практична робота «Виконання проекту «Відомі параолімпійці». |
С. 154-157, зош.60-61 |
34 |
|
|
|
Заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота «Виконання проекту «Здоров’я всьому голова!». |
С. 157 |
35 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|