БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ТЕМУ : ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У НАВЧАННІ. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ НАЗВИ ТВОРУ ОСКАРА УАЛЬДА ХЛОПЧИК –ЗІРКА. ЕВОЛЮЦІЯ ОБ

Про матеріал
БІНАРНИЙ УРОК З ІНФОРМАТИКИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ТЕМУ : ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У НАВЧАННІ. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ НАЗВИ ТВОРУ ОСКАРА УАЛЬДА ХЛОПЧИК –ЗІРКА. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ.
Перегляд файлу

БІНАРНИЙ   УРОК  З  ІНФОРМАТИКИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ТЕМУ :  ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У НАВЧАННІ. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ НАЗВИ ТВОРУ ОСКАРА УАЛЬДА ХЛОПЧИК –ЗІРКА. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ. 

Мета (формувати компетентності): предметні ( працювати над визначенням головної думки твору та  характеристики головного героя казки О.Уайльда, його еволюції; символіки твору, співвідношення позитивних та негативних рис, словниковий запас ) ; ключові ( уміння вчитися; активну пізнавальну діяльність; розвивати логічне, послідовне, образне мислення; комунікативні: вміння   спілкуватися рідною мовою, спілкування в колективі; інформаційні: вміння знаходити інформацію в інтернеті, діяти за алгоритмом, загальнокультурні: прагнення до літературної освіти; повага до  загальнолюдських моральних цінностей та норм поведінки,  людської гідності,  любов до матері, гуманне відношення до людей ; естетичний смак , світогляд дитини; екологічна : бережливе ставлення до природного середовища , тварин.

Обладнання: зірки, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, зоряне небо,

інструкційні картки, стікери, карта півкулі Землі, сигнальні картки, дошка, комп’ютери, підручники.

Очікуванні результати:

засвоєння теми відповідно програми, емоційно-комфортне насичення уроку.

Учень (учениця):

  • виразно читає текст казки; 
  • визначає головну думку прочитаного;
  • аналізує текст казки  (окремі фрагменти);
  • висловлює враження і власне ставлення до подій твору;
  • дає характеристику казкових персонажів, оцінює їхні вчинки, моральні якості;

розкриває гуманістичний зміст казки, моральні цінності, втілені в ній

Тип уроку: бінарний.

                                                          Хід уроку.

Зарубіжна література.

Організаційний момент.

 

Вчитель: День настає! Сонце в небі підіймається..

Діти     Наш клас із гостями вітається..

В. «Доброго дня» я зичу тому, хто прийшов працювати до класу..

Д.   Чому?

В. Бо люблю я людей і свій клас!

Д.  Чому?

В . Бо чекаю любові і плідної праці!

Д. Ми любимо працю і будем старатись!

В.  Гостей наших щиро я перепрошую

    І до співпраці з нами запрошую….

Інформатика.

Сьогодні навчання через Інтернет розглядається не просто як зручна можливість підвищення кваліфікації, а як цілком серйозна альтернатива звичайній освіті, яка дає учням можливість одержати глибокі знання. Комп'ютер і Інтернет потрібні не тільки для того, щоб грати і "серфить" по мережі. З їх допомогою можна одержати справжню вищу освіту.

На нашому  уроці сьогодні діятимуть такі правила

  • Толерантність
  • Добровільність
  • Активність
  • Правило піднятої руки
  • Говоримо коротко, але по суті

Сьогодні навчання через Інтернет розглядається не просто як зручна можливість підвищення кваліфікації, а як цілком серйозна альтернатива звичайній освіті, яка дає учням можливість одержати глибокі знання. Комп'ютер і Інтернет потрібні не тільки для того, щоб грати і "серфить" по мережі. З їх допомогою можна одержати справжню вищу освіту.

 

Прпоную Вам  по черзі написати на стікері свій нікнейм та прикріпити на  карту півкулі Землі.

Підсумуєм. Отже, ви є активними користувачами соціальних мереж та Інтернету.

загалом. Давайте поговоримо про Інтернет і його можливості.

ЗА

  • Швидкий доступ до інформації
  • Користування електронною поштою
  • Спілкування з друзями
  • Нові знайомства
  • Необмежений доступ до розваг (ігри, фільми)
  • Можливість відпочивати, не виходячи з дому
  • Можливість щось купити он-лайн
  • Навчатися дистанційно

ПРОТИ

  • Інформація не завжди є достовірною
  • Шахрайство
  • Інтернет-залежність
  • Негативний вплив на здоров’я
  • (якщо довго сидіти за комп’ютером)
  • Доступ сторонніх до особистої інформації
  • Спам і віруси

 Інтернет – цікавий і корисний засіб навчання, відпочинку, спілкування з друзями.

Зарубіжна література.

            Ми - жителі планети Земля, а десь там у глибині  Всесвіту в яскравій холодній безодні – прекрасні, холодні , безсердечні зірки. Вони приваблюють свом далеким світлом, неземнаю красою і фантазією.Є така прикмета, коли ми бачимо падаючу зірку, потрібно загадати бажання і воно  обов`язково здійсниться.  У вас на партах лежить зірочка , візміть її в долоні, послухайте вірш  поета Олександра Дольського :

Читання вірша  (Даша Станцой).

Мне звезда упала на ладошку.

Я спросил её: «Откуда ты?»

«Дайте, я передохну немножко,

Я с такой летела высоты»

А потом добавила, сверкая,

Словно колокольчик прозвенел:

«Не смотрите, что невелика я,

Может быть великим мой удел.

Вам необходимо только вспомнить,

Что для вас всего важней на свете.

Я могу желание исполнить,

Путь неблизкий завершая этим».

Знаю я, что мне необходимо,

Мне не надо долго вспоминать.

Я хочу…

 

- Напишіть  своє бажання на зірочці,  переверніть і відкладіть її в сторону, ми ще повернемося до неї.

 

Мотивація навчальної діяльності

 Десь на  небі, на одній із зірок, народився Хлопчик-Зірка.(почепити зірку) Так сталося, що в якийсь момент він втратив себе і пройшов тернистий шлях для того, щоб знову стати справжньою зіркою і повернутися. Як стати тією зіркою, яка яскраво світить в житті? Про це ми сьогодні поговоримо. Тема уроку сьогодні така: ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У НАВЧАННІ. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ НАЗВИ ТВОРУ ОСКАРА УАЛЬДА ХЛОПЧИК –ЗІРКА. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ. Запишіть тему уроку в зошити.

 Завдання уроку: Сьогодні ми познайомимось з новими словами, будемо характеризувати головного героя, дізнаємося про справжню красу і головні людські цінності, навчимося любити і поважати інших людей.

Інформатика.

 

   Дізнаємось про можливості використання мережі Інтернет для навчання. Здійснимо  пошук та завантаження інформації з Інтернету, використання Інтернету для навчання. Навчимося поєднувати інформатику та зарубіжну літературу.

 

Давайте звернемося до Хмари слів, виберіть у дві колонки слова, які відносяться до інформатики та  зар.літератури.

 

https://wordart.com/wwv8s524gv6u/word-art%202

  інформатика      зарубіжна література

мережа       чаклун

комп`ютер       монета

глобальна       зайченя

ключове слово      зірка

GOOGLE GROME     мати - жебрачка

Інформатика      золотий плащ

Інтернет пошукова строка     література

        добрий правитель

 

 

 

 

 

Зарубіжна література.

 

Ми з вами познайомилися із творчістю О.Уайльда та його твором «Хлопчик-Зірка». Давайте пригадаємо зміст твору.

 

Інформатика.

Пропоную виконати інтерактивну вправу «Розташуй у потрібній послідовності».

Вам пропонуються епізоди твору, які знаходяться в довільному порядку. Знайдіть місце для кожного епізоду .

https://learningapps.org/display?v=pug7fgx3t21

1.Поява Хлопчика-Зірки

2.Безсердечне ставлення до оточуючих

3.Зустріч із матір’ю-жебрачкою   

4.Покарання за жорстокість та егоїзм

5.У пошуках матері 

6.У полоні у чарівника

7.Уроки милосердя і доброти

          8.Винагорода            

Будь ласка підніміть сигнальні картки, зелений колір-  справились з завданням, червоний колір –ні.

           Гра: Так чи ні.

kahoot.it

https://create.kahoot.it/details/07a0b376-970c-48fb-a727-2a4664a63ed3

 

1.Дитина,яку знайшли дроворуби, була загорнута в золотий плащ. (Так)

2.Дружина дроворуба дуже зраділа дитині, бо в них не було своїх. (Ні)  

3.Хлопчик -зірка ріс гордим, жорстоким, егоїстичним. (Так)

4.Вродливий юнак  прогнав брудну жебрачку із села (Так)

5.Коли  хлопчик став потворним, друзі пообіцяли йому допомогти розшукати матір. (Ні)

6.Хлопчика-зірку викупив злий Чаклун. (Так)

7.Хлопчик-зірка став справедливим володарем усього міста над річкою. (Так)

(  Правда та брехня ) (кахут) 2.

 

 

Зарубіжна література.

 

Сприйняття нового матеріалу

1. Словникова робота.

-  Як ви думаєте, чому саме зірочка, а не інший предмет,  з’явилася у вас на парті?                Так, дійсно, вона символізує образ зоряного хлопчика.

Символ зірки з`явився ще в народній творчості

(УС Україна і світ) Народна символіка кваліфікувала «зорі то як дітей сонця, то як запалені Богом свічки на честь народжених людей».

-Давайте уточнимо, що означають слова «символ», «символічний», «еволюція»  

 

Інформатика.

Вправа   розкодуй  QR коди:

Діти, давайте звернемось до наших друзів телефонів  за допомогою Інтернету дайте відповіді на запитання:  використовуючи програмне середовище  Читач  QR кодів,  розкодуйте інформацію що зашифрована,  запищіть у робочий зошит.

Зарубіжна література.

 Зачитайте.

        

 

1.Символ    2.Еволюція    3.Символічний

Зарубіжна література

.-Які асоціації виникають у вас при слові «зірка» ?   

 

Робота над образом Хлопчика-Зірки

  • Яким є наш герой зовні ? (Робота з текстом, опис зовнішності героя)
  • Як одним словом описати хлопчика (Красивий, гарний)
  • Чи можемо ми засуджувати героя за це? ( Ні) Це його природна краса.
  • Від чого залежить духовна краса людини ? Внутрішня? (від вчинків)   

 

 

 

 

  Робота з епіграфом. Зверніть увагу на епіграф до нашого уроку.

 

Є багато людей  із красивою зовнішністю,

яким, однак, нічим похвалитися всередині.

                                                                                 Джеймс Фенімор Купер

 

 

  • Які погані вчинки зробив Хлопчик - Зірка? (Жорстоко ставився до всіх, знущається над тваринками над бідними , хворими; гордовитий, пихатий, зрікся своєї матері. ) ( Завдання-хмара слів)
  • Який   найгірший вчинок він зробив?   (Зрікся рідної матері)                                                                  
  • Чому зникла врода Хлопчика? (Перегляд відео)
  •  

Слово вчителя.

Хлопчик –Зірка зрікся найдорожчої людини  в світі, і його зірка  згасла, як згасла і закам`яніла його душа, в якій не було й крихти тепла, жалю і   любові.( Зняти  зірку з зоряного неба)

( Це страшно …Фактично смерть...душі людини…)

-Чи можна відмовлятися від своїх батьків, рідної матінки ?(Слайд презентації) Подивіться.

 

Бесіда.

         - Чи  усвідомив він свій гріх?  (Так) 

- Що він зробив , щоб його спокутувати? Які добрі вчинки? (Шукає матір, допомагає зайченяті, віддає гроші прокаженному, просить вибачення у батьків, стає добрим правителем.

- Яким він був до перетворення та після?

 

 

Інформатика.

Завдання  інформатика (вправа  learningapps)

Гра  «Розподіли риси»

https://learningapps.org/display?v=p2ekuxyga21

До перетворення                               Після перетворення

Егоїстичний                                          Допомагає іншим

Злий                                                      Поважає старших

Безжальний                                          Чесний

Жорстокий                                           Щедрий

Гордий                                                 Гарний правитель

Пихатий                                              Вразливий

Жорстокий                                             Милосердний 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література.

 

Це і є еволюція головного героя. Зміна його в кращий бік.

Висновок:   У чому ж полягає символічний зміст назви казки? (Зовнішя краса має відповідати внутрішній: Зірочка гарна зовні, потворна в   середині. І навпаки.

Інформатика.

 

Фізкультхвилинка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працюємо з комп`ютером.

УВАГА! Під час роботи з комп`ютером дотримуйтесь вимог безпеки життедіяльності та саніторно-гігієнічних норм.

  1. Розробіть структуру комп`ютерної презентації із трех слайдів на тему Оскар Уайльд. Хлопчик-Зірка.

Запустіть   на виконання пограму PowerPoint, виберіть тему оформлення за власним бажанням.  

 

  1.           Слайд 1. Макет –Титульний слайд. Заголовок. Оскар Уайльд. Хлопчик-Зірка. Відповідно до зразка №1.

Підзаголовок –призвище та ім`я учня.

  1.           Слайд 2. Макет –Заголовок і вміст. Заголовок Оскар Уайльд. Зображення-   фото Оскара Уайльда. Відповідно до зразка №2.

1.3.Слайд 3.Макет- Два об`єкта. Текст –Хлопчик-Зірка. Об`єкт – уривок з твору Хлопчик –Зірка. Об`єкт– зображення книжки  Хлопчик- Зірка.  Відповідно до зразка №3.

2.Переглянте презентацію в режимі  демонстрації. Для цього виконайте

Показ слайдів Розпочати показ З початку або натисніть клавішу F5. Для перегляду  наступного слайда натисніть клавішу пропуск, або ліву кнопку миші.

3.Збережіть презентацію у вашій папці у файлі з іменем Оскар Уайльд. Хлопчик –Зірка.

Закрийте вікно редактора презентацій.

 

Зарядка для очей.

 

 

 

 

 

Оцінювання.  

                                                      

 Підсумок уроку

 

Зарубіжна література.

 

 Заключне слово вчителя.

 

    Кажуть, коли народжується дитина, Бог запалює зірку на небі і посилає до неї Янгола-Охоронця. Уві сні Янгол цілує немовлятко тричі: в чоло - аби воно зростало розумним, у личко, щоб було красивим, та в груди, аби здоров'я, любов та доброта вселилася в його тіло, серце і душу. Як ви думаєте , хто наш Янгол-Охоронець  на землі? (Наші чудові матусі. Любіть їх, бережіть їх, цінуйте кожний день і мить. Причепіть ваші зірочки на наше небо. Хай ваші дитячі мрії збудуться. Тож нехай ваш Янгол завжди береже вас від біди, а ваша зірка освітлює вам шлях усе ваше життя і вказує дорогу туди, де панують добро і любов, так як зробила вона це для Хлопчика-Зірки  та його родини.

 

Інформатика.

 

Домашнє завдання. В текстовому редакторі напишіть листа своєї матусі, з словами любові, з вашими мріями. Вони обов`язково  здійсняться. Вставте  фото матусі і надішліть лист  на електронну пошту  ваших матусь.

Дякую  за  увагу і плідну роботу.  Ви  МОЛОДЦІ!

 

 

docx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку