Вступ
Форма представлення: презентація за схемою IMRаD.
Дослідження було проведено для виявлення того, наскільки викладачі та студенти, що навчаються на освітній програмі «Інформатика» обізнані щодо поняття та необхідності розвитку навичок 21 століття на уроках інформатики.
Матеріали й методи дослідження
Дослідження було проведено напередодні семінарського заняття завдяки Google Forms у вигляді питань з однією відповіддю, питань з декількома відповідями та питання з відкритою відповіддю (останнє). В роботі при створені опитування я використала такі матеріали:
Для досягнення поставленої мети опитування були використані теоретичний (порівняння, класифікація, узагальнення) та емпіричний (метод анкетування) методи дослідження.
Результати та їх пояснення
Кількість респондентів: 25 осіб.
Кількість запитань анкети: 13, з них 2 соціального характеру (вік / стать).
44% + 8% = 52% - Учні використовують Google для пошуку інформації про місцеві заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища, і представляють результати свого пошуку.
Ні, тому що учні не застосовують знання, отримані при аналізі кліматичних даних, до нового виду діяльності. Вони повторюють ті ж дії з іншим набором даних.
Серед великої кількості фахівців по Hard Skills HR-менеджери обирають з-поміж тих, хто володіє більшою кількістю та якісно Soft Skills.
Від природи людині даються деякі такі навички, але їх умовна сила не більше 15%; решту можна розвинути завдяки регулярній практиці.
Soft Skills застосовуються в будь-якій індустрії, професії і взаємодії між людьми.
Обговорення результатів
Проаналізувавши результати опитування, можна зробити висновки, що для на думку респондентів:
Таким чином, анкетування дає можливість отримати необхідну інформацію для підвищення якості навчального процесу. Дослідження питання анкетування як діяльнісної практики дає можливість отримати необхідну інформацію для вдосконалення діяльності викладачів і навчального процесу в цілому.