Звіт про результати емпіричного дослідження на тему «Формування навичок 21 століття на уроках інформатики»

Про матеріал
Дослідження було проведено для виявлення того, наскільки викладачі та студенти, що навчаються на освітній програмі «Інформатика» обізнані щодо поняття та необхідності розвитку навичок 21 століття на уроках інформатики. Дослідження було проведено напередодні семінарського заняття завдяки Google Forms у вигляді питань з однією відповіддю, питань з декількома відповідями та питання з відкритою відповіддю (останнє).
Перегляд файлу

ЗВІТ

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

на тему: «Формування навичок 21 століття на уроках інформатики»

 

Перейти до опитування

Вступ

Форма представлення: презентація за схемою IMRаD.

Дослідження було проведено для виявлення того, наскільки викладачі та студенти, що навчаються на освітній програмі «Інформатика» обізнані щодо поняття та необхідності розвитку навичок 21 століття на уроках інформатики.

 

Матеріали й методи дослідження

Дослідження було проведено напередодні семінарського заняття завдяки Google Forms у вигляді питань з однією відповіддю, питань з декількома відповідями та питання з відкритою відповіддю (останнє). В роботі при створені опитування я використала такі матеріали:

Для досягнення поставленої мети опитування були використані теоретичний (порівняння, класифікація, узагальнення) та емпіричний (метод анкетування) методи дослідження.

 

Результати та їх пояснення

Кількість респондентів: 25 осіб.

Кількість запитань анкети: 13, з них 2 соціального характеру (вік / стать).

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\B394877B.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\9DBF0A41.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\E01E86F7.tmp

  • Hard skills – 24 %
  • Soft skills – 76 %

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\A3C9431D.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\5784153C.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\470CFAAA.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\ACEFF848.tmp

44% + 8% = 52% - Учні використовують Google для пошуку інформації про місцеві заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища, і представляють результати свого пошуку.

 

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\2F7E2D96.tmp

Ні, тому що учні не застосовують знання, отримані при аналізі кліматичних даних, до нового виду діяльності. Вони повторюють ті ж дії з іншим набором даних.

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\25976614.tmp

 

Серед великої кількості фахівців по Hard Skills HR-менеджери обирають з-поміж тих, хто володіє більшою кількістю та якісно Soft Skills.

Від природи людині даються деякі такі навички, але їх умовна сила не більше 15%; решту можна розвинути завдяки регулярній практиці.

Soft Skills застосовуються в будь-якій індустрії, професії і взаємодії між людьми.

 

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\5A1AF942.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\48FE89AE.tmp

C:\Users\Anya\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\69ACD1EC.tmp

 

Обговорення результатів

Проаналізувавши результати опитування, можна зробити висновки, що для на думку респондентів:

  1. навички 21 століття відносять до Soft skills - універсальних навичок (вирішення задач, комунікація з людьми тощо);
  2. аби мати великі шанси досягти успіху в житті, людині недостатньо оволодіти професійними навичками; їй потрібно вчитися все життя та розвивати універсальні компетентності;
  3. до навичок 21 століття відносяться:
    1. інформаційна грамотність,
    2. знання англійської мови (швидше відноситься до hard skills, оскільки це професійна або технічна навичка, яку ми вивчаємо як окрему дисципліну. Знання мови можна виміряти й перевірити, наприклад, пройшовши тест або склавши екзамен),
    3. гнучкість та пристосовуваність,
    4. творчість і інноваційність,
    5. ініціатива та самоспрямованість,
    6. лідерство та відповідальність,
    7. навики програмування (відноситься до hard skills, оскільки це професійна або технічна навичка),
    8. навичка роботи зі штучним інтелектом (відноситься до hard skills, оскільки це технічна навичка);
  4. розвиток soft skills під час навчання у школі є дуже актуальним, оскільки:
    1. soft Skills застосовуються в будь-якій індустрії, професії і взаємодії між людьми,
    2. серед великої кількості фахівців по Hard Skills HR-менеджери обирають з-поміж тих, хто володіє більшою кількістю та якісно Soft Skills,
    3. від природи людині даються деякі такі навички, але їх умовна сила не більше 15%; решту можна розвинути завдяки регулярній практиці;
  5. в школі учень може розвивати такі навички 21 століття:
    1. вміння публічно виступати,
    2. критичне мислення,
    3. командна робота,
    4. тайм-менеджмент,
    5. емоційний інтелект,
    6. навчання впродовж всього життя,
    7. позитивне ставлення.

Таким чином, анкетування дає можливість отримати необхідну інформацію для підвищення якості навчального процесу. Дослідження питання анкетування як діяльнісної практики дає можливість отримати необхідну інформацію для вдосконалення діяльності викладачів і навчального процесу в цілому.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
29 грудня 2021
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку