Біологічна гра "Хто зверху" (текст)

Про матеріал
Біологічна гра "Хто зверху?" для 9-11 класів,Спрямована на закріплення та поглиблення знань учнів з біології в ігровій формі, розвинути навички критичного мислення, швидкість прийняття рішень та вміння працювати в команді. Гра спрямована на стимулювання інтересу до вивчення біології, активізацію пізнавальної діяльності учнів та повторення навчального матеріалу.
Перегляд файлу

Біолгічна гра «Хто зверху»

СЛАЙД 1 "Доброго дня, діти! Сьогодні на нас чекає цікава гра під назвою "Хто зверху?". Ця гра допоможе вам закріпити знання з біології, перевірити свою уважність, швидкість мислення і вміння працювати в команді. Ви змагатиметеся у різних біологічних завданнях, щоб дізнатися, яка команда зможе проявити себе краще і здобути перемогу. Головне – бути уважними, швидкими та не боятися висловлювати свої думки! Пам’ятайте, що це не лише змагання, але й можливість повторити матеріал і навчитися нового. Бажаю вам успіху, і нехай переможе найкращий!"Гра складається з 4 раундів і фіналу.Грають хлопці проти дівчат, давайте виберемо капітанів команд…

СЛАЙД 2 РАУНД 1 має назву «Обери правильну відповідь»  на платформі квізі є тест який складається з семи питань, зараз я надішлю вам посилання в чат.Зареєструйтеся за своїми іменами та виконайте цей тест.В кінці ми будемо бачити хто на скільки питань вірно відповів.Всі бали дівчат і хлопців будуть сумуватися разом

СЛАЙД 3 Бонусне запитання: Скільки відсотків води міститься на планеті Земля?   75%

СЛАЙД 4  РАУД 2 Далі Ми позмагаємося в конкурсі «Збери слова».

Неодхідно за три хвилини зібрати найбільше слів, використовуючи літери слова

СЛАЙД 5   Хлопці ви перші ваше слово біорізноманіття час пішов

 

СЛАЙД 6 Дівчата ваше слово терморегуляція,бажаю успіху час пішов

 

СЛАЙД 7 Бонусне запитання:Скільки відсотків азоту в повітрі? 78

СЛАЙД 8 РАУНД 3 має назву Хто більше потрібно дати найбільше правильних відповідей за 2 хвилини

 

СЛАЙД 9Для хлопців

1.Наука, що вивчає будову клітини? цитологія

2. Організми, клітини яких не мають ядро? прокаріоти

3. Надземний орган рослин? пагін

4. Тканина рослин, по якій відбувається рух речовин вниз? ситовидні трубки

5. Одноклітинний організм з війками? інфузорія

6. Безбарвні пластиди? лейкопласти

7. Зона кореня, що містить бічні корені? провідна

8. Бічний орган пагона? листок

9. Вид бруньки, яка розвивається після сильного пошкодження пагона? спляча

10. Енергетичний центр клітини? мітохондрія

11. Одноклітинні безядерні організми? бактерії

12. Тип живлення, коли самі виробляють для себе поживними речовинами? автотрофне

13. Паличкоядерна бактерія? бацила

14. Тканина рослин, в якій утворюються поживні речовини? фото синтезуюча

15. Коренева система без головного кореня? мичкувата

 

СЛАЙД 10 Дівчата

1.Організми, клітини яких мають ядро? еукаріоти

2. Наука, що вивчає живі організми? біологія

3. Підземний орган рослин? корінь

4. Тканина рослин, по якій відбувається рух речовин вгору? судини

5. Організм, що має псевдоніжки? амеба

6. Пластиди, що надають червоне  забарвлення ? хромопласти

7.Зона кореня, що забезпечує просування кореня вглиб? кореневий чохлик

8. Коренева система з добре розвиненим коренем? стрижнева

9.Вид бруньки, з якої розвивається квітка? генеративна

10.Осьовий орган пагона? стебло

11.Внутрішнє середовище клітини? цитоплазма

12.Неклітинні форми життя? віруси

13. Тип живлення, коли харчуються готовими поживними речовинами? гетеротрофне

14. Тканина рослин, в якій зберігаються поживні речовини та вода? запасаюча

15. Округлі бактерії?  коки

 

СЛАЙД 11  Бонусне запитання:Скільки відсотків ДНК у людини є спільним з шимпанзе? 96

СЛАЙД 12 РАУНД 4 має назву «Ребуси» за 3 хвилини вам треба відгадати як можна більше ребусів, всього їх 4 і після поянити значення цих термінів

 

СЛАЙД 13

1-рефлекс

2-скелет

3-нейрон

4-тканина

 

СЛАЙД14

1-м’язи

2-клітина

3-кістки

4-гормони

 

СЛАЙД 15Бонусне запитання:Скільки відсотків лісів покривають територію України? 16

СЛАЙД 16 РАУНД 5 має назву «Так,Ні» це фінальний раун у ньому будуть грати капітани команд.Отже,за одну хвилину вам треба буде відповисти на якомога більше питань,відповідь на які так або ні

 

 

СЛАЙД 17

Факти

Відповіді

1

У верблюда два шлунки

Ні (три)

2

Якщо корову годувати незабудками, то вона дасть молоко блакитного кольору

Так

3

Летючі риби іноді махають плавцями

Так

4

Каракал – це павук

Ні, кішка

5

Давні римляни робили ковбасу с дельфінів

Так

6

Мавпи вміють чистити банани

Так

7

Шпроти – це особливо приготовлена кілька

Так

8

Метелик-одноденка живе два дні

Ні, 1 годину

9

Зелена картопля настільки отруйна що може вбити людину

Так

10

Блакитні троянди ростуть тільки в Китаї

Ні (блакитних, як і чорних троян в природі не має)

11

Гриби досить сильні щоб пробитись через дорожнє покриття

Так

12

Самотні вовки виють на місяць

Ні

13

Дикобраз стріляє своїми голками у ворогів

Ні

14

На зебрах водяться смугасті блохи

Ні

15

Крокодили можуть підніматися на дерева

Так

.16

Змії можуть робити стрибки у висоту до метра

Так

.17

Самка богомола з'їдає самця під час спарювання

Так

18

Чим більше яйце, тим довше його висиджує птах

 

Ні.

.19

Слони живуть до 100 років

 

Hi, не більше 75 років

20

Устриці часто змінюють свою стать

Так

 

 

 

21

Усі птахи вміють літати.

ні

22

Всі рослини виробляють кисень тільки вдень.

так

23

У всіх ссавців є молочні залози.

так

24

Усі комахи мають шість лап.

так

25

Гриби є рослинами.

ні

 

 

СЛАЙД 18 Підбиваємо підсумки……Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності.  Тож будьте розумними!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стахорська Інна Олександрівна
    дякую за гарну розробку! Чи не могли б ви додати посилання на тест ?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
199
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку