Біологічниі диктанти до теми ,,Рослина--цілісний організм"

Про матеріал
Як відомо, курс біології перевантажений термінологією. А сформувати в дітей грамотний та багатий біологічний лексикон буває не просто. Запропонований матеріал ---один з варіантів. Такий диктант є "багатофункціональним": дає можливість організувати фронтальну, групову, індивідуальну роботи, використовути під час різних етапів уроку, провести різноманітні види перевірки. Текст можна оголошувати, виводити на мультимедійну дошку (екран) або роздрукувати на окремих аркушах для кожного учня.
Перегляд файлу

Біологічний  диктант 1

1.     Осьовий підземний орган рослини має назву...............( корінь ).                        

2.     Усю сукність коренів рослини називають.............( кореневою системою).        

3.     Буряк і  морква є видозміною кореня.  Це..............( коренеплід).                         

4.     Цибуля та пшениця мають схожу за будовою кореневу систему. Вона

зветься ...........................................................( мичикуватою).                                    5. Кореневище можна побачити у таких рослин, як......................(анемона,            півник, пирій).

6.       На цьому органі у рослини розташовані квітки, бруньки, листки.

Це................................................................................................(пагін).

7.       Місце прикріплення листка чи бруньки на пагоні називають........(вузлом).   

8.       За розташуванням бруньки поділяються на:.............(верхівкові та пазушні).     

9.       За будовою бруньки можна виділити.........................(квіткові і вегетативні).     

10.   У тюльпанів та лілій видозмінене стебло має назву...............(цибулина).         

11.   Картопля є видозміною стебла, що зветься...............................(бульба).            

12.   Відстань від одного листка  до іншого називається..............(міжвузлям).         Біологічний (тераінологічний) диктант 2                                                                    1. Основними органами рослини є........(корінь, стебло, листок, квітка).                

2.   Наука, що вивчає рослини, називається.....................(ботаніка).                          

3.   Частина тіла рослини, яка виконує певну функцію, називають.........(органом).

4.   Молода рослина, яка щойно розвинулася з насіння, має назву........(проросток)

5.   Рослині притаманні два типи живлення: .............(мінеральне та повітряне).     

6.   Рослина---живий організм, тому щоможе виконувати такі функції:.................   (ріст, розмноження, дихання, живлення, газообмін, фотосинтез, розвиток).         

7.   Кисень надходить до організму рослини під час процесу..........(дихання).        

8.   Корінь виконує функцію...............(мінерального) живлення.                               

9.   Для цього процесу  рослині необхідні вода, вуглекислий газ і сонячне світло. 

Мова йде про процес..........................................(фотосинтезу).                                  10. Якщо рослина поглинає кисень і вдень,і вночі, то мова йде про процес...........

(дихання).

11.   Листок рослини здатен забезпечувати декілька процесів. Це:............................

(дихання, фотосинтез, повітряне живлення).                                                             

12.   Цей процес в організмі рослини перетворює енергію сонячного світла. І це...

(фотосинтез)

pdf
Додано
21 липня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку