Біологічний диктант "Сукцесії.Агроекосистеми"

Про матеріал

Біологічний диктант до теми "Сукцесії. Агроекосистеми" містить 12 питань, які мають відповіді "так" або "ні". Розрахований для учнів 11 класів, які навчаються за програмою "Біологія та екологія" 10-11 класи. Рівень стандарту

Перегляд файлу

Біологічний диктант

«Так» або «Ні»

«Сукцесії. Агроценози»

  1. Концепцію рослинних сукцесій сформулював Ле Шательє (Ні)
  2. Штучна екосистема характеризується замкненим типом кругообігу речовин (Ні)
  3. 3. Речовина, утворена й перероблювана організмами називається біокосна (Ні)
  4. Концентраційна функція речовини полягає у розщепленні органічних сполук (Ні)
  5. Процес сукцесії починається із заселення місцевості лишайниками (Так)
  6. Екзогенні сукцесії повязані із засолоненням та підтопленням території, заселенням чужорідних видів (Так)
  7. Внаслідок підняття чи опускання суходолу утворюються вторинні сукцесії (Ні)
  8. Рушійною силою утворення нестійких екосистем є збалансованість кругообігу речовин (Ні)
  9. Залежно від причини виникнення сукцесії поділяють на екзо-та ендогенні (Так)
  10. Сукцесії, що виникли упродовж десятиліть називають середніми (Ні)
  11. Прикладом підвищення продуктивності агроекосистем є фітомеліорація (Так)
  12. Видове різноманіття агроекосистем представлено 10 і більше видів.
docx
Додано
2 квітня 2021
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку