АНАЛІЗ УРОКУ
Дата проведення___________ Клас _______ Кількість учнів всього/присутні _____/______
Кількість учнів з ООП______
Предмет _____________________________________________________________________
Тема: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відповідність календарно-тематичному плану так/ні
Інструктаж з ТБ так/ні
№ з/п |
Ключова компетентність |
Так |
Примітки |
1 |
Спілкування державною мовою |
|
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
|
|
3 |
Математична грамотність |
|
|
4 |
Компетентності у галізі природничих наук |
|
|
5 |
Екологічна компетентність |
|
|
6 |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
7 |
Навчання впродовж життя |
|
|
8 |
Громадянська компетентність |
|
|
9 |
Культурна компетентність |
|
|
10 |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
|
Діяльність учителя |
Так |
Примітка |
1 |
Оцінює НДУ, спираючись на розроблені критерії |
|
|
2 |
Оприлюднює критерії оцінюваня НДУ |
|
|
3 |
Надає учням час на обдумування відповіді |
|
|
4 |
Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями |
|
|
5 |
Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання |
|
|
6 |
Спрямовує оцінювання НД на індивідуальний поступ учня |
|
|
7 |
Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів |
|
|
8 |
Відзначає ДУ, підтримує в них бажання навчатися |
|
|
9 |
Добирає дз, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання |
|
|
|
Діяльність вчителя |
Так |
Примітка |
1 |
Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону |
|
|
2 |
Реалізує наскрізні змістові лінії |
|
|
3 |
Розвиває в учнів громадянську активність і відповідальність |
|
|
4 |
Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо) |
|
|
5 |
Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи |
|
|
|
Діяльність вчителя |
Так |
Примітка |
1 |
Використовує ІКТ-технології, що сприяють розвитку ключових компетентностей |
|
|
2 |
Використовує електронні освітні ресурси |
|
|
3 |
Використовує медіаресурси з навчальною метою |
|
|
4 |
Використовує мережу інернет для пошуку навчальної інформації, онлайн-завдань, тощо |
|
|
5 |
Використовує обладнання та засоби навчання для навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
|
|
Діяльність вчителя |
Так |
Примітка |
1 |
Співпрацює з учнями на засадах партнерства |
|
|
2 |
Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору |
|
|
3 |
Застосовує особистісно орієнтований підхід |
|
|
4 |
Дотримується принципів академічної доброчесності |
|
|
|
Діяльність вчителя |
Так |
Примітка |
1 |
Планує роботу під час уроку із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП |
|
|
2 |
Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних можливостей учнів з ООП |
|
|
3 |
Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП |
|
|
4 |
Дотримується відповідності темпу уроку |
|
|
5 |
Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу |
|
|
6 |
Конструктивно працює з асистентом |
|
|
Висновки і рекомендації:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________
Ознайомлен__________________________________