Бланк аналізу уроку НУШ

Про матеріал
Бланк аналізу уроку НУШ згідно "Абетки директора" розроблений для допомоги адміністрації закладу освіти.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ УРОКУ

 

Дата проведення___________ Клас _______ Кількість учнів всього/присутні _____/______

Кількість учнів з ООП______

Предмет _____________________________________________________________________

Тема: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відповідність календарно-тематичному плану так/ні

Інструктаж з ТБ так/ні

 

  1. Під час навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

 

№ з/п

Ключова компетентність

Так

Примітки

1

Спілкування державною мовою

 

 

2

Спілкування іноземними мовами

 

 

3

Математична грамотність

 

 

4

Компетентності у галізі природничих наук

 

 

5

Екологічна компетентність

 

 

6

Інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

7

Навчання впродовж життя

 

 

8

Громадянська компетентність

 

 

9

Культурна компетентність

 

 

10

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

  1. Робота учнів під час уроку:
  • Всі учні працювали із зацікавленням, співпрацювали між собою
  • Більшість учнів працювала під час уроку
  • Переважна більшість учнів була пасивною під час уроку
  • Всі учні були пасивні

 

  1. Оцінювання діяльності учнів під час уроку

 

 

Діяльність учителя

Так

Примітка

1

Оцінює НДУ, спираючись на розроблені критерії

 

 

2

Оприлюднює критерії оцінюваня НДУ

 

 

3

Надає учням час на обдумування відповіді

 

 

4

Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями

 

 

5

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

 

 

6

Спрямовує оцінювання НД на індивідуальний поступ учня

 

 

7

Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

8

Відзначає ДУ, підтримує в них бажання навчатися

 

 

9

Добирає дз, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

 

 

 

  1. Спрямованість уроку на формування суспільних цінностей

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону

 

 

2

Реалізує наскрізні змістові лінії

 

 

3

Розвиває в учнів громадянську активність і відповідальність

 

 

4

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

 

 

5

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи

 

 

 

  1. Використання ІКТ, обладнання, засобів навчання.

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Використовує ІКТ-технології, що сприяють розвитку ключових компетентностей

 

 

2

Використовує електронні освітні ресурси

 

 

3

Використовує медіаресурси з навчальною метою

 

 

4

Використовує мережу інернет для пошуку навчальної інформації, онлайн-завдань, тощо

 

 

5

Використовує обладнання та засоби навчання для навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

 

  1. Комунікація з учнями

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

 

 

2

Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору

 

 

3

Застосовує особистісно орієнтований підхід

 

 

4

Дотримується принципів академічної доброчесності

 

 

 

  1. Організація роботи з учнями з ООП ( якщо є такі)

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Планує роботу під час уроку із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

 

 

2

Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних можливостей учнів з ООП

 

 

3

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП

 

 

4

Дотримується відповідності темпу уроку

 

 

5

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу

 

 

6

Конструктивно працює з асистентом

 

 

 

  1. Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів уроку, мотивація до навчання.
  • Мета чітко простежується протягом уроку, урок спрямований на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду та/або вміння його застосовувати в різних ситуаціях, формулювати завдання, самостійно приймати рішення, учні вмотивовані до навчальної діяльності;
  • Мета чітко простежується, протягом уроку, урок спрямований на розвиток ключових компетентностей, містить прикладне спрямування, учитель мртивує учнів до навчально-пізнавальної діяльності;
  • Мета і завдання уроку спрямовані на відтворення знань учнів, заучування матеріалу підручника, учитель не мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями;
  • Мета уроку не простежується, зміст уроку не відподає навчальній програмі та алендарно-тематичному плану вчителя

 

Висновки і рекомендації:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

____________________________________________

 

Ознайомлен__________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Охримчук Наталія Трохимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кобель Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бабенко Лариса Эдуардовна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Петроченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Селезньова Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
22001
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку