Бланк аналізу уроку НУШ

Про матеріал
Бланк аналізу уроку НУШ згідно "Абетки директора" розроблений для допомоги адміністрації закладу освіти.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ УРОКУ

 

Дата проведення___________ Клас _______ Кількість учнів всього/присутні _____/______

Кількість учнів з ООП______

Предмет _____________________________________________________________________

Тема: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відповідність календарно-тематичному плану так/ні

Інструктаж з ТБ так/ні

 

  1. Під час навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

 

№ з/п

Ключова компетентність

Так

Примітки

1

Спілкування державною мовою

 

 

2

Спілкування іноземними мовами

 

 

3

Математична грамотність

 

 

4

Компетентності у галізі природничих наук

 

 

5

Екологічна компетентність

 

 

6

Інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

7

Навчання впродовж життя

 

 

8

Громадянська компетентність

 

 

9

Культурна компетентність

 

 

10

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

  1. Робота учнів під час уроку:
  • Всі учні працювали із зацікавленням, співпрацювали між собою
  • Більшість учнів працювала під час уроку
  • Переважна більшість учнів була пасивною під час уроку
  • Всі учні були пасивні

 

  1. Оцінювання діяльності учнів під час уроку

 

 

Діяльність учителя

Так

Примітка

1

Оцінює НДУ, спираючись на розроблені критерії

 

 

2

Оприлюднює критерії оцінюваня НДУ

 

 

3

Надає учням час на обдумування відповіді

 

 

4

Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями

 

 

5

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

 

 

6

Спрямовує оцінювання НД на індивідуальний поступ учня

 

 

7

Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

8

Відзначає ДУ, підтримує в них бажання навчатися

 

 

9

Добирає дз, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

 

 

 

  1. Спрямованість уроку на формування суспільних цінностей

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону

 

 

2

Реалізує наскрізні змістові лінії

 

 

3

Розвиває в учнів громадянську активність і відповідальність

 

 

4

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

 

 

5

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи

 

 

 

  1. Використання ІКТ, обладнання, засобів навчання.

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Використовує ІКТ-технології, що сприяють розвитку ключових компетентностей

 

 

2

Використовує електронні освітні ресурси

 

 

3

Використовує медіаресурси з навчальною метою

 

 

4

Використовує мережу інернет для пошуку навчальної інформації, онлайн-завдань, тощо

 

 

5

Використовує обладнання та засоби навчання для навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

 

  1. Комунікація з учнями

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

 

 

2

Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору

 

 

3

Застосовує особистісно орієнтований підхід

 

 

4

Дотримується принципів академічної доброчесності

 

 

 

  1. Організація роботи з учнями з ООП ( якщо є такі)

 

 

Діяльність вчителя

Так

Примітка

1

Планує роботу під час уроку із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

 

 

2

Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних можливостей учнів з ООП

 

 

3

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП

 

 

4

Дотримується відповідності темпу уроку

 

 

5

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу

 

 

6

Конструктивно працює з асистентом

 

 

 

  1. Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів уроку, мотивація до навчання.
  • Мета чітко простежується протягом уроку, урок спрямований на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду та/або вміння його застосовувати в різних ситуаціях, формулювати завдання, самостійно приймати рішення, учні вмотивовані до навчальної діяльності;
  • Мета чітко простежується, протягом уроку, урок спрямований на розвиток ключових компетентностей, містить прикладне спрямування, учитель мртивує учнів до навчально-пізнавальної діяльності;
  • Мета і завдання уроку спрямовані на відтворення знань учнів, заучування матеріалу підручника, учитель не мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями;
  • Мета уроку не простежується, зміст уроку не відподає навчальній програмі та алендарно-тематичному плану вчителя

 

Висновки і рекомендації:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

____________________________________________

 

Ознайомлен__________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Петроченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Селезньова Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
16709
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку