Доповідь на педагогічну раду "Правила для учнів в закладі загальної середньої освіти"

Про матеріал
Матеріал розкриває правила поведінки для здобувачів освіти в закладах середньої освіти. підійде для підготовки до педагогічної ради, засідання органу учнівського самоврядування
Перегляд файлу

ПРАВИЛА ДЛЯ УЧНІВ

Життя вимагає від людини високої дисципліни і виконавської чіткості — рис, що в наш час репрезентовані надто слабко. У їх формуванні значна роль належить шкільній дисципліні.

Шкільна дисципліна — дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов'язків, підкорення громадському обов'язку.

Обов'язок — усвідомлена особистістю система суспільних і моральних вимог, що диктується соціальними потребами і конкретними цілями та завданнями певного історичного етапу розвитку.

Шкільна дисципліна є умовою нормальної освітньої діяльності школи. Цілком очевидно, що за відсутності дисципліни не можна провести на належному рівні ні уроку, ні виховного заходу, ні будь-якої іншої справи. Вона є водночас і засобом виховання школярів. Дисципліна сприяє підвищенню виховної ефективності діяльності учнів, дає змогу обмежувати, гальмувати нерозважливі дії та вчинки окремих школярів.

Важливу роль у вихованні почуттів обов'язку і відповідальності відіграє робота вчителів щодо засвоєння учнями правил поведінки в школі. Необхідно привчати їх до виконання цих правил, формувати в них потребу в постійному їх дотриманні, нагадувати їх зміст, вимоги.

В нашому закладі здобувачі освіти мають такі права:

  • Навчання впродовж життя та академічна мобільність;
  • Індивідуальна освітня траєкторія;
  • Якісні освітні послуги;
  • Справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;
  • Відзначення успіхів у своїй діяльності;
  • Свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, науково-технічної діяльності тощо;
  • Безпечні умови навчання і праці;
  • Повагу людської гідності;
  • Захист під час освітнього процесу від приниження честі і гідності, будь-яких форм насильства;
  • Користування бібліотекою, навчальною, науковою, культурною, спортивною тощо інфраструктурою закладу;
  • Доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
  • Участь у громадському самоврядуванні;
  • Інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами.

Здобувачі освіти зобов’язані:

  • Виконувати умови освітньої програми, дотримуючись принципу академічної доброчесності;
  • Поважати гідність, права, свободи та законні інтереси усіх учасників освітнього процесу;
  • Відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, довкілля;
  • Дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу.

А. Макаренко з приводу дотримання учнями правил писав, що саме «школа повинна з першого ж дня поставити перед учнем тверді, незаперечні вимоги нашого суспільства, озброювати дитину нормами поведінки, щоб вона знала, що можна і чого не можна, що похвально і за що не похвалять».  Правила учнів НВК № 3 базуються на чинному законодавстві України. Учням створено всі умови для навчання і праці в закладі, тому кожен з них повинен сумлінно і свідомо виконувати свої обов'язки. Тому обов’язково класні керівники мають приділити увагу і вивчити з учнями правила для учнів НВК № 3.  Повага учнів до закону полягає у свідомому дотриманні правил поведінки, дисциплінованості, боротьбі з порушеннями вимог шкільного режиму, допомозі педагогічному колективу в організації освітнього процесу. Одним словом, учень має глибоко усвідомити, що поведінка і ставлення до навчання — не лише його особиста справа, це його обов'язок як громадянина.

 

 

 

 

 

Павлова Олена Сергіївна

31.08.2020р.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 жовтня 2022
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку