Українська мова
№ |
|
Списування |
Диктант |
Діалог |
Роб з мовн одиницями |
Диктант |
Письмовий переказ |
Робота з мов один |
|
І семестр |
1 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній та письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується культури спілкування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Літературне читання
№ |
|
Аудіювання |
Напам’ять вірш |
Напам’ять уривок твору |
Читання мовчки |
Напам’ять вірш |
Читання вголос |
Напам’ять вірш |
Усний переказ |
І семестр |
1 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Переказує усно прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика
№ |
|
Діагностувальна 1 |
Діагностувальна 2 |
Діагностувальна 3 |
Діагностувальна 4 |
І семестр |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
|
|
|
3 |
Читає ,записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
|
|
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
|
|
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
|
|
|
|
Я досліджую світ
№ |
|
Діагностувальна 1 |
Діагностувальна 2 |
Діагностувальна 3 |
І семестр |
1. |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. |
|
|
|
|
2 |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. |
|
|
|
|
3 |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. |
|
|
|
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу. |
|
|
|
|
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
|
|
6 |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
|
|
7 |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
|
|
8 |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля |
|
|
|
|
9 |
Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
|
|
10 |
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб |
|
|
|
|
11 |
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах. |
|
|
|
|
12 |
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії |
|
|
|
|
Іноземна мова
№ |
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
І семестр |
1 |
Сприймає іноземну мову на слух. |
|
|
|
|
|
2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
|
3 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
|
|
|
|
Інформатика
№ |
|
|
|
|
|
І семестр |
1 |
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
|
|
|
|
2 |
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
|
|
|
|
3 |
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. |
|
|
|
|
|
4 |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
|
|
|
|
Музичне мистецтво
№ |
|
|
|
|
І семестр |
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|
|
|
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами музичного мистецтва |
|
|
|
|
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
|
|
|
|
Образотворче мистецтво
№ |
|
|
|
|
І семестр |
1 |
Описує враження від сприймання творів образотворчого мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|
|
|
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|
|
|
3 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
|
|
|
|
Дизайн і технології
№ |
|
|
|
|
І семестр |
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
|
|
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
|
|
|
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл. |
|
|
|
|
Фізична культура
№ |
|
|
|
|
І семестр |
1 |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|
|
|
2 |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі |
|
|
|
|
3 |
Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди |
|
|
|
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика навчальної діяльності