Бланки оцінювання результатів діагностувальних робіт учнів 3-4 класів

Про матеріал
Пропонуються зразки результатів проміжного оцінювання за підсумками діагностувальних робіт здобувачів освіти 3-4 класів
Перегляд файлу

Українська мова

 

Списування

Диктант

Діалог

Роб з мовн одиницями

Диктант

Письмовий переказ

Робота з мов один

 

І семестр

1

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній та письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

 

Аудіювання

Напам’ять вірш

Напам’ять уривок твору

Читання мовчки

Напам’ять вірш

Читання вголос

Напам’ять вірш

Усний переказ

І семестр

1

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує усно прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

Діагностувальна 1

Діагностувальна 2

Діагностувальна 3

Діагностувальна 4

І семестр

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

 

 

 

3

Читає ,записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

 

Діагностувальна 1

Діагностувальна 2

Діагностувальна 3

І семестр

1.

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.

 

 

 

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними.

 

 

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.

 

 

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу.

 

 

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

7

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

 

 

9

Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

10

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб

 

 

 

 

11

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах.

 

 

 

 

12

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії

 

 

 

 

 

 

Іноземна мова

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

І семестр

1

Сприймає іноземну мову на слух.

 

 

 

 

 

2

Читає іноземною мовою

 

 

 

 

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

І семестр

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

 

 

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

 

 

 

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. 

 

 

 

 

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

 

 

 

 

І семестр

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами музичного мистецтва

 

 

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

І семестр

1

Описує враження від сприймання творів образотворчого мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

3

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

 

 

 

 

І семестр

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл.

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

 

І семестр

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

 

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі

 

 

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

 

 

 

 

Прізвище,

ім’я учня

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шпак Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Усач Алла Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
9201
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку