Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей.
Відділ освіти Сихівської адміністрації
Методичне об’єднання вчителів математики СЗШ № 73
Бліц - турнір
«Іван Франко і математика»
Підготувала вчитель математики,
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель,
Кондрин Леся Петрівна
18 3/5 – 12 3/5= 6 6
7 ¾ + 2 ¼ = 10 10
Скільки дільників мають прості числа? 2
Скільки дільників має число 4? 3
Назвати найменше двоцифрове просте число 11
Обчислити 42= 16 16
14/28 на яке число скоротити , щоб отримати нескоротний дріб? 14
7помножити на 8 = 56 56
Найменше число кратне 50? 50
16* яку найменшу записати замість * цифру, щоб число ділилось на 2? 2
У автобусі 38 місць. Скільки відсотків становлять місця в автобусі? 100