Самостійні роботи. 5 клас. І семестр. Математика

Про матеріал

Дидактичні матеріали з курсу Математики 5-го класу. 12 самостійних робіт, кожна з яких подана у 2 варіантах. Метою даних самсотійних робіт є перевірка вміння учнів розв'язувати задачі й приклади, розвивати увагу, виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Перегляд файлу

Самостійна робота № 1

Ряд натуральних чисел. Цифри. Відрізок. Довжина відрізка

Варіант 1

1. Записати цифрами числа:

а)° 43 мільйони 273 тисячі 412; 13 мільярдів 24 мільйони 20 тисяч 7;

б) два мільйони дві тисячі два;

в) які є трицифровими і для запису яких використані лише цифри 0 і 4 (записати всі можливі числа).

2. Записати число, яке в натуральному ряді стоїть:

а) за числом 26;

б) перед числом 6240;

в) між числами 10 і 20 (записати всі можливі числа).

3. а)° Назвати всі відрізки на рис. 1. 

hello_html_m7946edad.jpg

б) На рис. 2 АВ = 120 см, відрізок ВС у 3 рази коротший за відрізок АВ. Знайти довжину відрізка АС. 

hello_html_459f5982.jpg

 

 

Самостійна робота № 1

Ряд натуральних чисел. Цифри. Відрізок. Довжина відрізка

Варіант 2

1. Записати цифрами числа:

а)° 24 мільйони 541 тисяча 389; 98 мільярдів 47 мільйонів 50 тисяч 1;

б) три мільйони три тисячі тридцять;

в) які є трицифровими і для запису яких використані лише цифри 3 і 0 (записати всі можливі числа).

2. Записати число, яке в натуральному ряді стоїть:

а)° за числом 54; перед числом 649;

б) перед числом 1350;

в) між числами 7 і 15 (записати всі можливі числа).

3. а)°Назвати всі відрізки на рис. 1. 

Рис. 1

б) На рис. 2 MN=168 дм, відрізок NK у 4 рази коротший за відрізок MN. Знайти довжину відрізка МК. 

hello_html_171365fb.jpg

Рис. 2

 

 

Самостійна робота №2

Відрізок. Координатний промінь

Варіант 1

1. Побудуйте відрізок СD завдовжки 5 см і відрізок АВ, який коротший за відрізок СD на 3 см.

2. Запишіть координати точок, що знаходяться на відстані 3 од. від точки А(6).

 

 

Самостійна робота №2

Відрізок. Координатний промінь

Варіант 2

1. Побудуйте відрізок СD завдовжки 6 см і відрізок АВ, який коротший за відрізок СD на 4 см.

2. Запишіть координати точок, що знаходяться на відстані 4 од. від точки А(5).

 

 

Самостійна робота №3

Кути та їх вимірювання

Варіант 1

1. Зобразіть кут, градусна міра якого дорівнює:

1) 40°;     2) 160°.

2. Промінь ОК – бісектриса АОВ. Знайдіть градусну міру АОК, якщо АОК=80°.

 

 

Самостійна робота №3

Кути та їх вимірювання

Варіант 2

1. Зобразіть кут, градусна міра якого дорівнює:

1) 50°;     2) 140°.

2. Промінь ОК – бісектриса АОВ. Знайдіть градусну міру АОК, якщо АОК=60°.

 

 

Самостійна робота №4

Буквені вирази. Формули

Варіант 1

1. Спираючись на формулу руху, знайдіть невідомі величини за таблицею.

S

500 км 

10 км 

 

V

50 км/год

 

20 км/год

t

 

5 год

3 год

 

2. Обчислити значення виразу:

 

 

 

Самостійна робота №4

Буквені вирази. Формули

Варіант 2

№1. Спираючись на формулу руху, знайдіть невідомі величини за таблицею.

S

400 км 

20 км 

 

V

40 км/год

 

30 км/год

t

 

4 год

5 год

 

 

 

Самостійна робота №5

Віднімання натуральних чисел

Варіант 1

  1.              Обчисліть: 1) 65 015 – 8 249; 2) 300 000 – 217 157.
  2.              Розв'яжіть задачу. За три дні в магазині було продано 219 кг апель­синів. За перший день було продано 85 кг, що на 19 кг більше, ніж за другий. Скільки апельсинів було продано третього дня? В який день було продано найбільше апельсинів?

 

 

Самостійна робота №5

Віднімання натуральних чисел

Варіант 2

  1.              Обчисліть: 1) 85 147 – 7 239; 2) 1 000 000 – 987 654.
  2.              Розв'яжіть задачу. Петрик, Василько та Миколка пішли рибалити. Ра­зом вони спіймали 195 рибок, причому Петрик спіймав 54 рибки, що на 15 більше, ніж Василько. Скільки риб спіймав Микола? Хто з хлопців найспритніший рибалка?

 

 

Самостійна робота №6

Множення натуральних чисел

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) 28 · 2346;    б) 185 · 302.

 

2. Обчисліть зручним способом:

а) 5 · 97 · 20

б) 125 · 783 · 8

в) 25 · 64 · 4.

 

 

Самостійна робота №6

Множення натуральних чисел

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) 32 · 1368;     б) 145 · 306.

 

2. Обчисліть зручним способом:

а) 25 · 79 · 4

б) 8 · 319 · 125

в) 20 · 68 · 5

 

 

Самостійна робота №7

Ділення натуральних чисел

Варіант 1

 

1. Виконайте ділення:

1) 19960:8

2) 53318:53

3) 22356:46

4) 185472:46

5) 891808:124

6) 14400:900

 

 

Самостійна робота №7

Ділення натуральних чисел

Варіант 2

1. Виконайте ділення:

1) 2478:7

2) 23120:68

3) 94423:47

4) 179626:58

5) 698412:132

6) 13300:700

 

 

Самостійна робота №8

Ділення з остачею

Варіант 1

Виконайте ділення з остачею:

  1. 48:5
  2. 112:6
  3. 678:24
  4. 976:41
  5. 882:40
  6. 1586:15

 

Самостійна робота №8

Ділення з остачею

Варіант 2

Виконайте ділення з остачею:

  1. 57:6
  2. 124:8
  3. 836:36
  4. 789:37
  5. 989:60
  6. 1439:18

 

 

Самостійна робота №9

Розв’язування рівнянь і задач

Варіант 1

1. Розв’язати рівняння:

1) ;

2) .

2. Одне число у 3 рази більше за друге. Знайдіть ці числа,  якщо їх сума дорівнює 584.

 

 

Самостійна робота №9

Розв’язування рівнянь і задач

Варіант 2

1. Розв’язати рівняння:

1) ;

2) .

2. Одне число у 4 рази більше за друге. Знайдіть ці числа,  якщо їх сума дорівнює 785.

 

 

Самостійна робота №10

Степінь числа. Площа прямокутника і квадрата

Варіант 1

1. Поставте знаки «», «» або «=» між виразами:

1) 33 і 53;        2) 120 і 130;  3) 42 і 24.

2. Обчисліть 82 – 33 ·2.

3. На скільки квадратних сантиметрів площа квадрата зі стороною 11см більша за площу прямокутника зі сторонами 7см і 8 см?

4. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його площа дорівнює 40 см2, а сторона – 8 см.

 

 

Самостійна робота №10

Степінь числа. Площа прямокутника і квадрата

Варіант 2

1. Поставте знаки «», «» або «=» між виразами:

1) 23 і 43;        2) 130 і 140;  3) 62 і 26.

2. Обчисліть 96 – 23 6.

3. На скільки квадратних сантиметрів площа квадрата зі стороною 12см більша за площу прямокутника зі сторонами 6см і 7 см?

4. Знайдіть периметр прямокутника, якщо його площа дорівнює 42 см2, а сторона – 7 см.

 

 

Самостійна робота №11

Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів

Варіант 1

1.  Записати у вигляді дробу: три п'ятих; тридцять шість сотих.

2.  Заштрихувати частину фігури, що відповідає вказаному дробу.

3.  В автопарку було 96 машин, з них 19 — вантажні. Яку частину всіх ма­шин становлять вантажні?

4.  Записати усі правильні дроби із знаменником 6.

5.  При яких значеннях х дріб буде неправильним?

6. Порівняти числа: ; .

7.  Розташувати дроби в порядку спадання: ; ; ; ; .

8.  Розташувати числа в порядку зростання: 1; ; ; .

  1.               Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності:

а) ; б) .

 

 

Самостійна робота №11

Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів

Варіант 2

1.   Записати у вигляді дробу: п'ять сьомих; сорок п'ять сотих.

2.  Заштрихувати частину фігури, що відповідає вказаному дробу.

3.  У класі навчається 35 учнів, з них 16 — дівчата. Яку частину класу ста­новлять дівчата?

4.  Записати усі неправильні дроби із чисельником 7.

5.  При яких значеннях а дріб буде правильним?

6.  Порівняти дроби: ; .

7.  Розташувати дані дроби в поряд­ку зростання: ; ; ; ; .

8.  Розташувати числа в порядку спадання: ; 1; ; .

  1.               Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності:

а) ;  б) .

 

 

Самостійна робота №12

Знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Варіант 1

1. Знайдіть  від 14. 

2. Турист подолав 2/3 маршруту. Яка довжина маршруту, якщо він пройшов 4 км?

3. Саша зловив 20 риб. З них були карасі, а решта йоржі. Скільки йоржів зловив Саша?

4. Частину огірків, що принесли з городу, засолили, а 12 кг залишили свіжими. Скільки кілограмів огірків засолили, якщо свіжими залишили 2/7 усіх огірків, принесених із городу?

 

Самостійна робота №12

Знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Варіант 2

1. Знайдіть   від 15.

2. Велосипедист подолав 5/8 дороги. Яка довжина дороги, якщо він проїхав 40 км?

3. У вазі лежать 40 цукерок. З них були іриски, а решта карамельки. Скільки карамельок було у вазі?

4. Частину зерна, що було у вагоні, розвантажили до перерви, а після перерви розвантажили 20 т. Скільки тонн зерна розвантажили до перерви, якщо після перерви розвантажили 4/9 усього зерна, що було у вагоні?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Коверсун Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Savkovska Halina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кайданович Марина Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Самойленко Наталя Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лукан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гончаренко Олена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
doc
Додано
11 березня 2018
Переглядів
58733
Оцінка розробки
4.7 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку