Розробка "КВМ 5-6 класи" корисна для вчителів математики, які проводять тиждень математики. Сценарій містить привітання команд, 8 цікавих конкурсів.
Ведучий.
Ми раді вітати вас на святі Математики. Сьогодні зустрічаються дві команди веселих і кмітливих знавців математики — учнів 5 і 6 класів. Вітаємо їх.
Тепер на нас чекає гра.
Хай буде весела й без зла.
А щоб змагання було чесним,
Слід вибрати журі почесне
Нам разом з вами, друзі.
Хто ж буде в цім почеснім крузі?
(Представлення членів журі.)
Ведучий. Отож, журі, місця займайте
І нас по правді розсудіть.
А ви, команди, поспішайте.
Усе про себе розкажіть.
(Вітання, представлення команд.)
Команда 5 класу. Вас вітає команда,..
Наш девіз: «Будемо активно мислити»
Привіт, друзі! Сьогодні в школі
Веселий і цікавий день.
Ми підготували веселий
Наш гімназійний КВК.
КВМ — це змагання
В кмітливості й знаннях.
Щоб цей турнір
Вам до душі припав усім,
Треба мати міцні знання,
А не відповідати навмання.
Команда 6 класу.
Вас вітає команда. .
Наш девіз: «Нехай розум переможе силу».
Ми веселі гімназисти.
І не любимо скучати,
Із задоволенням ми з вами
У КВМ будемо грати.
Ширше двері відчиняйте
Розуму й кмітливості,
І старанність виявляйте,
Й максимум сміливості.
Святковий цей зал нас усіх об'єднав,
У змаганнях він нині ареною став.
Хай будуть веселі обличчя у всіх
Девіз КВМ — це кмітливість і сміх.
(Запитання ставляться обом командам: яка з них знає відповідь — піднімає руку. Кожна відповідь — 1 бал.)
(Два нулі.)
(2•8 + 3•6 + 0 + 3•2 = 16 + 18 + 6 =40 ніг.)
(20 • 20 = 400 — сорок десятків.)
У слові «алгебра» аж сім Літер веселих, відомих усім. На кожну літеру вам треба Придумати математичний термін. (Виграє команда, що придумає більше термінів, кожний термін — 1 бал.)
(Запитання ставляться командам, по черзі, на міркування півхвилини, кожна відповідь — 1 бал )
1. У воді опинилася десята сходинка мотузкових сходів теплохода. Почався приплив — вода за годину піднімається на 30 см. Між сходинками відстань 15 см. Через який час вода сховає шосту сходинку?
(Цього не буде, пішохід піднімається разом із водою.)
(Електропотяг бездимний.)
5.У родині в кожного із шести братів є по сестрі. Скільки дітей у ній родині? (7.)
6. Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг. Скільки він буде важити, якщо
стане на дві ноги? (5 кг.)
7. Диня коштує 3 грн. та ще півдині. Скільки коштує диня? (6 грн.)
8. Чотири пташки з'їли чотири гусениці за чотири хвилини. За скільки хвилин 10 пташок з'їдять 10 гусениць? (За 4 хв.)
9. Яке число ділиться на всі натуральні числа без остачі? (Нуль.)
10. У колесі 10 шпиць. Скільки проміжків між ними? (10.)
Виконати дії, усі відповіді записати в один рядок, замість цифр поставити букви або знаки пунктуації, користуючись кодом.
Завдання для 1-ї команди
1.298+ (240 • 198);
4. (25-0 + 75): 15 + 2;
5. (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.
Код: 0 — «а»; 1 — «п»; 2 — «а»; 3 — «к»; 4 — «л»; 5 — «т»; 6 — «с»; 7 — «р»; 8 — «а». Відповідь: клас, парта.
Завдання для 2-ї команди
1.82110 : 102;
2. 239-(235-15-9);
3.357 + (177 +143) -616;
4. (15 + 185-0) -12 + 24;
5. (6798+ 18424-5798): 32.
Код: 0 — «а»; 1 — «і»; 2 — «п»; 3 — «н»; 4 — «р»; 5 — «б»; 6 — «т»; 7 — «а»; 8 — «к»; 9 — «є». Відповідь: кабінет і парта.
(Завдання для двох команд на 6 хв. Кожне завдання — 2 бали.)
Відповідь
(Кожна правильна відповідь додає 1 бал своїй команді.)
Наш марафон закінчено.
Всі добре працювали.
А зараз час послухати,
Які у кого бали.
Вітаю переможців!
Їм – грамоти, при тому
Учасники всі інші
Отримують дипломи.
Розумники й розумниці!
Хлоп’ята і дівчата!
У світі все цікаве,
Про все потрібно знати.
Знання – могутня сила,
Беріть її до рук,
Рушайте в світ широкий
Дорогами наук!