Формування природничої компетентності шляхом використання нестандартних завдань у курсі ЯДС.

Про матеріал
Структура інтегрованих уроків Мотивація - ключ до пізнання Дослід Зелені уроки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування природничої компетентності шляхом використання нестандартних завдань у курсі ЯДС. Підготувала: вчитель початкових класів. Бушнєва С. С.

Номер слайду 2

Структура інтегрованих уроків – граничною чіткістю, компактністю, стислістю навчального матеріалу; – логічною взаємообумовленістю, взаємопов'язаністю матеріалу інтегрованих предметів на кожному етапі уроку; – великою інформативною ємністю навчального матеріалу, використовуваного на уроці.

Номер слайду 3

Реалізація компетентнісного підходу в навчанні, передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості.

Номер слайду 4

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе та навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.

Номер слайду 5

Здобувач освіти: • відкриває світ природи, набуває досвіду її дослідження, шукає відповіді на запитання, спостерігає за навколишнім світом, експериментує та створює навчальні моделі, виявляє допитливість та отримує радість від пізнання природи; опрацьовує та систематизує інформацію природничого змісту, отриману з доступних джерел, та представляє її у різних формах; • усвідомлює розмаїття природи, взаємозв’язки її об’єктів та явищ, пояснює роль природничих наук і техніки в житті людини, відповідально поводиться у навколишньому світі; • критично оцінює факти, поєднує новий досвід з набутим раніше і творчо його використовує для розв’язування проблем природничого характеру.

Номер слайду 6

Мотивація - ключ до пізнання

Номер слайду 7

«Що зайве?»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Дослід Мета досліду досягається у результаті спостереження і осмислення наслідків практичних дій з об'єктом. Отже, практичні дії виступають необхідною умовою отримання знань про об'єкт. Без оволодіння ними суб’єкт не може виконати дослід.

Номер слайду 14

Дослід 1. Яка форма у води?Наливаємо воду у посудинурізної форми (глечик, миска, пляшка, склянка). Висновок: вода не має форми. Вода приймає форму тої по- судини, куди вона налита.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Дослід 2. Який смак води?У 2 склянки зі звичайною водою додаємо цукор та сіль. Висновок: вода не має смаку, її смак залежать від розчинених у ній речовин. В одній склянці вода стане солодкою, в іншій – солоною.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

Дослід 5. Який колір води?У склянку води опускаємо пластмасові палички (олівці) різних кольорів (або додаємо фарби різних кольорів). Колір паличок не співпадає з кольором води (або вода стає того кольору, який додали у склянку). Висновок: вода не має кольору.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Зелені уроки

Номер слайду 19

Технології таких уроків дуже відрізняються від звичайних уроків та навчальних екскурсій. Вони розраховані на отримання дітьми емоційно-образної інформації про природу.

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку