Структура інтегрованих уроків – граничною чіткістю, компактністю, стислістю навчального матеріалу; – логічною взаємообумовленістю, взаємопов'язаністю матеріалу інтегрованих предметів на кожному етапі уроку; – великою інформативною ємністю навчального матеріалу, використовуваного на уроці.
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе та навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.
Здобувач освіти: • відкриває світ природи, набуває досвіду її дослідження, шукає відповіді на запитання, спостерігає за навколишнім світом, експериментує та створює навчальні моделі, виявляє допитливість та отримує радість від пізнання природи; опрацьовує та систематизує інформацію природничого змісту, отриману з доступних джерел, та представляє її у різних формах; • усвідомлює розмаїття природи, взаємозв’язки її об’єктів та явищ, пояснює роль природничих наук і техніки в житті людини, відповідально поводиться у навколишньому світі; • критично оцінює факти, поєднує новий досвід з набутим раніше і творчо його використовує для розв’язування проблем природничого характеру.
Дослід 5. Який колір води?У склянку води опускаємо пластмасові палички (олівці) різних кольорів (або додаємо фарби різних кольорів). Колір паличок не співпадає з кольором води (або вода стає того кольору, який додали у склянку). Висновок: вода не має кольору.style.colorfillcolorfill.type