План виховної роботи на ІІ семестр 10 клас

Про матеріал
Основні напрямки виховної роботи з класним колективом: ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
Перегляд файлу

 

 Основні напрямки виховної роботи з класним колективом:

               ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМЇ, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ

виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совісті, терпимості до іншого, миролюбності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості - це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

Виховні досягнення

  • критичне ставлення до поведінки людей;
  • єдність слова і діла;
  • активна моральна життєва позиція;
  • усвідомлення ідеалів сім’ї,
  • формування духовно-моральної культури особистості.

 

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

«Духовність народу в його традиціях»

(виховна година)

 

 

 

2

Година спілкування: «Чого в іншому не любиш, того сама не роби»

 

 

 

3

«Найсвятіше слово на землі - Мати!» (виховна година)

 

 

4

Родинне свято «Мамо, тобі низесенько вклонюсь»

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА

 формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів - здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об'єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості.

 

Виховні досягнення

  •            здатність цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  •            здатність висловлювати власне ставлення до мистецтва, творча діяльність у мистецькій сфері;
  •            потреба у спілкуванні з мистецтвом;
    •   система мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.

 

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

Хвилина цікавої філології (знайомство з поліглотами рідного слова)

 

 

2

Конкурс юних декламаторів

«Мова рідна – слово рідне»

 

 

 

3

«У вінок Кобзареві» (виразне читання творів Т. Шевченка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

Є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості. Трудове виховання є системою виховних впливів, мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності.

Виховні досягнення

  • позитивно-емоційне ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості;
  • здатність до усвідомленого вибору майбутньої професії в ім’я національного державного інтересу;
  • соціальна значимість праці в житті людини, естетика та культура праці в традиціях українського народу;
  • вмотивованість, цілеспрямованість, організованість, кмітливість, працьовитість;
  •  проектування професійного становлення.

 

 

 

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

«Цінуймо працю кожної людини»

(віртуальна подорож)

 

 

2

Виховна година

«Лежить дорога щастя через працю»

 

 

3

«Праця світ дивує, а лінь людину марнує» (співбесіда )

 

 

4

Операція «Солдатські могили»(трудовий десант по упорядкуванню могил ВВВ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини, самоцінності природи; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечній; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві.

Виховні досягнення

  •   потреба у продовженні національних та етнокультурних традицій;
  •   ефективне і ощадливе використання  всіх видів ресурсів;
  •   основи екологічного законодавства;
  •   навички правил техніки безпеки на природі;
  •   потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
    •   навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.

 

 

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

Виховний захід «У природи немає поганої погоди»

 

 

2

Година спілкування «Давайте, друзі, разом, природу берегти»

 

 

3

«Природа - найкращий лікар»

(повідомлення)

 

 

4

Лекторій  «Небезпека купання у забруднених водоймах»

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ

Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"  - це  вміння  особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, здоровий спосіб життя, активний відпочинок.

Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу -думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я" виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.

Виховні досягнення

  • вміння цінувати себе як унікальну і неповторну особистість;
  • знання наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
  • вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі,
  • вміння уникати конфліктних ситуацій,
  • вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,  
  • вміння коректувати та регулювати власну поведінку;
  • знання власної культури самопізнання.

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

Тренінг  «Я буду правдивим, якщо….»

 

 

 

2

«Права та обов’язки учнів» (тренінг)

 

 

 

3

«Ціна поганого вчинку» (година спілкування)

 

 

 

4

«Народна мудрість про стосунки між людьми» (співбесіда)

 

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ

 виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

Патріотизм виявляється в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Національна самосвідомість - це особиста ідентифікація із своєю нацією, віра в духовні сили та майбутнє; воля до праці на користь народу; усвідомлення моральних та культурних цінностей, знання історії, звичаїв, обрядів, символіки: система вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, осмисленням відповідальності перед своєю нацією. Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади. Політична культура - це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень.

Виховні досягнення

  •       відповідальності як важливої риси особистості за долю Батьківщини;
  •       розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов’язків;
  •       громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні,  житті школи та громади;

Захід (тема)

Дата

Примітка

1

«Навіки разом...»  (усний журнал до Дня соборності України )

 

 

 

2

Юнацтво, сповнене надії (урок-реквієм, присвячений учасникам битви під Крутами)

 

 

 

3

«Вічна пам’ять полеглим»

(урок-реквієм)

 

 

4

«Захист Вітчизни- обов'язок громадянина» (година спілкування)

 

 

5

«Я - громадянин великої держави. Я-

європеєць...»

(співбесіда)

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку