Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
Правила з техніки безпеки на уроці з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини: вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Олімпійська Україна. Національний олімпійський комітет України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домедична допомога при травмах (забій, вивих, перелом, розтягнення). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основи раціонального харчування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила самостійних занять фізичними вправами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шеренговий; повороти кругом в русі; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Різновиди бігу, стрибків |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Різновиди ходьби, |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. 200–600 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення до 30 м з різних вихідних положень повторний біг |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг на відрізках 30–60 м; |
повторне пробігання з активним повним відновленням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Біг у перемінному темпі до 2000 м; |
Старт групою, правильне дихання. (без урах. часу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. (дівчата), 1500 м (хлопці) |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
способом «прогинаючись» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’яча на дальність з розбігу та кидання набивних м’ячів з різних вихідних положень (стоячи, сидячи і т. д.) |
Метання м’ячив на дальність З трьох кроків розбігу способом «із-за спини через плече»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
Правила з техніки безпеки на уроці з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини: вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Олімпійська Україна. Національний олімпійський комітет України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домедична допомога при травмах (забій, вивих, перелом, розтягнення). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основи раціонального харчування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила самостійних занять фізичними вправами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шеренговий; повороти кругом в русі; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Різновиди бігу, стрибків |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. 200–600 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення до 30 м з різних вихідних положень повторний біг |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг на відрізках 30–60 м; |
повторне пробігання з активним повним відновленням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Біг у перемінному темпі до 2000 м; |
Старт групою, правильне дихання. (без урах. часу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. (дівчата), 1500 м (хлопці) |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
способом «прогинаючись» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’яча на дальність з розбігу та кидання набивних м’ячів з різних вихідних положень (стоячи, сидячи і т. д.) |
Метання м’ячив на дальність З трьох кроків розбігу способом «із-за спини через плече»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|