1 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах 2.4. Ознайомлення з правилами орфоепії у словах та словосполученнях
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|
10 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухового сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, слухової уяви, слухового аналізу й синтезу тощо
|
11 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухозорової уваги, пам’яті, уяви тощо.
|
2 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах 2.4. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|
3 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах 2.4. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|
4 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах 2.4. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|
5 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах 2.4. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|
6 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухового сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, слухової уяви тощо
|
7 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухового сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, слухової уяви тощо
|
8 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухового сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, слухової уяви тощо
|
9 клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності
|
1 |
Розвиток слухового сприймання мовлення
|
2 |
Формування та удосконалення вимови
|
3 |
Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, слухової уяви, слухового аналізу й синтезу тощо
|
Підготовчий клас
№ п.п. |
Блоки педагогічної діяльності |
1 |
Розвиток слухового сприймання
1.1. Мовлення 1.2. Немовленнєві звучання
|
2 |
Формування вимови
2.1. Мовленнєве дихання 2.2. Голос 2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах
|
3 |
Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук, очей, міміки та мобільності.
|