Індивідуальний план роботи вчителя-дефектолога слухового кабінету
на період карантину з 12.03.2020 р. по 29.05.2020 р.
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
12.03. |
Ознайомлення з новими нормативними документами (Постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19») |
|
Упорядкування документації, необхідної для дистанційної роботи |
|
|
Консультація учнів та батьків щодо запровадження дистанційної форми навчання та методи її впровадження. |
|
|
13.03. |
Коригування плану роботи на ІІ семестр |
|
Складання плану роботи на період карантину |
|
|
Онлайн-консультація вчителів щодо наповнення груп навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі. |
|
|
16.03. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
17.03. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
18.03. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
19.03. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Всеукраїнська віртуальна педрада на тему: «Як стати гуру в дистанційному навчанні: 10 практичних порад» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«НаУрок» |
|
Робота з документацією |
|
|
20.03. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Методична онлайн-виставка «Дитина з порушеннями слуху» |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
23.03. |
Удосконалення навичок володіння жестовою мовою |
Відеокурс «Українська жестова мова» |
Тест на загальну цифрову грамотність |
|
|
24.03. |
Удосконалення навичок володіння жестовою мовою |
Відеокурс «Українська жестова мова» |
Перегляд оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» |
|
|
25.03. |
Опрацювання навчально-методичного посібника «Навчання дітей з порушеннями слуху» |
|
Перегляд оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» |
|
|
26.03. |
Опрацювання навчально-методичного посібника «Навчання дітей з порушеннями слуху» |
|
Удосконалення навичок володіння жестовою мовою |
Відеокурс «Українська жестова мова» |
|
27.03. |
Опрацювання навчально-методичного посібника «Навчання дітей з порушеннями слуху» |
|
Удосконалення навичок володіння жестовою мовою |
Відеокурс «Українська жестова мова» |
|
30.03. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
31.03. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
01.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
02.04. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Віртуальна педрада в рамках Всеукраїнської Віртуальної школи «Ранок» на тему: «Як ефективно навчати в умовах онлайн» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Освіта» |
|
Робота з документацією |
|
|
03.04. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Інтерактивна карта «В країні звуків» |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
06.04. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
07.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
08.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
09.04. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар («Шкільний світ») «Дієві прийоми розвитку критичного мислення» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Педагогічна преса» |
|
Робота з документацією |
|
|
10.04. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Відеоролик для батьків «Дитина з порушеннями слуху на карантині» |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
13.04. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
14.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
15.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
16.04. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Віртуальна педрада («Ранок»). Тема: «Ресурси: як відновити наявні та які використовувати для ефективного дистанційного навчання» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Всеосвіта» |
|
Робота з документацією |
|
|
17.04. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Збірка наукових праць для вчителів-сурдопедагогів |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
21.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
22.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
23.04 |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар «Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів в умовах дистанційного навчання» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Вчитель – вчителю, учням, батькам» |
|
Робота з документацією |
|
|
24.04. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Рекомендовані вебінари для педагогічних працівників |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
27.04. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
28.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
29.04. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
30.04. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар. Тема: «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Освіторія» |
|
Робота з документацією |
|
|
04.05. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
05.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
06.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
07.05. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар. Тема: «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Основа» |
|
Робота з документацією |
|
|
08.05. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Рекомендовані онлайн-курси для педагогів |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
12.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
13.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
14.05. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар. Тема: «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Вебінар орг юа» |
|
Робота з документацією |
|
|
15.05. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Рекомендовані вебінари для учнів та батьків |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
18.05. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
19.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
20.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
21.05. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар. Тема: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Майстерня педагога» |
|
Робота з документацією |
|
|
22.05. |
Підготовка та розміщення інтерактивної інформації та допомоги для батьків, учнів, педагогічних працівників |
Рекомендації щодо підсумкового оцінювання учнів |
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|
|
25.05. |
Підбір онлайн-матеріалів для педагогічних працівників та батьків щодо дистанційного навчання |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
26.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку мовленнєвої функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
27.05. |
Висновки діагностування динаміки розвитку слухової функції учнів |
|
Консультативно-методична допомога педагогічним працівникам |
|
|
Консультації батьків |
|
|
28.05. |
Підбір веб-сайтів, курсів, вебінарів для дистанційного навчання |
Вебінар. Тема: «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» |
Підвищення педагогічної майстерності шляхом перегляду освітніх сайтів |
«Освіта нова» |
|
Робота з документацією |
|
|
29.05. |
Упорядкування документації з розвитку слухової та мовленнєвої функції учнів |
|
Систематизація матеріалів по методичній роботі |
|
|
Опрацювання фахових видань |
|