Планування роботи з молодими спеціалістами - вчителями корекційної роботи з слухо-зоро-вібраційного сприймання мови та формування вимови учнів

Про матеріал
Завдання діяльності Школи молодого вчителя; Напрями роботи Школи молодого вчителя; Регламент; Напрями, за якими здійснюється підвищення кваліфікації молодих педагогічних працівників.
Перегляд файлу

Планування роботи з молодими спеціалістами - вчителями корекційної роботи з слухо-зоро-вібраційного сприймання мови та формування вимови учнів

 

Завдання діяльності ШМВ:

  •                 формування вмінь застосовувати теоретичні знання, одержані під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності;
  •                 створення умов для швидкої та ефективної адаптації молодих освітян до професійної діяльності в умовах зміни вимог до фахових  компетенцій;
  •                 набуття молодими та новопризначеними педагогами теорії та практики щодо організації навчально-виховної діяльності у класі;
  •                 вивчення молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду;
  •                 ознайомлення із сучасними  методами і прийомами навчання, формами організації навчальної діяльності дітей на уроці, інноваційними педагогічними технологіями;
  •                 ознайомлення із сучасними засобами навчання, засвоєння методики їх використання;
  •                 ознайомлення із психолого-педагогічними особливостями роботи з обдарованими учнями та дітьми з особливими потребами;
  •                 формування   позитивних комунікативних якостей;
  •                 формування спрямованості особистості молодого педагога на безперервне професійно-педагогічне самовдосконалення.

 

Основними напрямами роботи школи молодого вчителя є:

  •                 здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
  •                 вивчення теорії, практики та методики виховання, психології, етики, аналіз програмних документів з питань виховної роботи, формування у молодих вчителів посадових умінь і навичок;
  •                 поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів;
  •                     науково-методична робота з вивчення узагальненого передового педагогічного досвіду (на місцевому, районному рівнях), визначення шляхів творчого його використання;
  •                 здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого педагога.

 

Работа «Школи молодого вчителя» регламентована законами України та основними нормативними документами в галузі освіти: «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  Указами Президента: «Про додаткові  заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті та іншими діючими документами.

 

Напрями, за якими здійснюється підвищення кваліфікації молодих педагогічних працівників в ШМВ:

  • вчителі корекційної роботи з слухо-зоро-вібраційного сприймання мови та формування вимови учнів.

Організація роботи з молодими вчителями  передбачає дотримання принципів науковості, доступності, варіативності, новизни, зворотного зв'язку за інтересами педагогів.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку