Планування роботи з молодими спеціалістами - вчителями корекційної роботи з слухо-зоро-вібраційного сприймання мови та формування вимови учнів
Завдання діяльності ШМВ:
-
формування вмінь застосовувати теоретичні знання, одержані під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності;
-
створення умов для швидкої та ефективної адаптації молодих освітян до професійної діяльності в умовах зміни вимог до фахових компетенцій;
-
набуття молодими та новопризначеними педагогами теорії та практики щодо організації навчально-виховної діяльності у класі;
-
вивчення молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду;
-
ознайомлення із сучасними методами і прийомами навчання, формами організації навчальної діяльності дітей на уроці, інноваційними педагогічними технологіями;
-
ознайомлення із сучасними засобами навчання, засвоєння методики їх використання;
-
ознайомлення із психолого-педагогічними особливостями роботи з обдарованими учнями та дітьми з особливими потребами;
-
формування позитивних комунікативних якостей;
-
формування спрямованості особистості молодого педагога на безперервне професійно-педагогічне самовдосконалення.
Основними напрямами роботи школи молодого вчителя є:
-
здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
-
вивчення теорії, практики та методики виховання, психології, етики, аналіз програмних документів з питань виховної роботи, формування у молодих вчителів посадових умінь і навичок;
-
поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів;
-
науково-методична робота з вивчення узагальненого передового педагогічного досвіду (на місцевому, районному рівнях), визначення шляхів творчого його використання;
-
здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого педагога.
Работа «Школи молодого вчителя» регламентована законами України та основними нормативними документами в галузі освіти: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указами Президента: «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті та іншими діючими документами.
Напрями, за якими здійснюється підвищення кваліфікації молодих педагогічних працівників в ШМВ:
-
вчителі корекційної роботи з слухо-зоро-вібраційного сприймання мови та формування вимови учнів.
Організація роботи з молодими вчителями передбачає дотримання принципів науковості, доступності, варіативності, новизни, зворотного зв'язку за інтересами педагогів.