Тема. Богатирі у мультиплікації. ______________17.Музика
О.р.: співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці ;
дотримується правил співу; виконує елементарні танцювальні рухи під музику; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом).
Музичний та візуальний матеріал: мультфільм, Ф.Пелегрино
« Парад героїв»
Засоби навчання: лего, музичні інструменти, колонка, ноутбук.
1. Привітання.
2.Налаштування до уроку.
Пригадування правил під час музики:
Що таке музика?
Може, це вітер
ніжно шепоче
зажуреним вітам?
Може, це гомін
веселий весняний,
спів заметілі
зимовими днями?
Може, дзвенять
калинові намиста
чи то бринить
височінь промениста?
Може, це бджоли
увечері влітку
тихо співають,
гойдаючи квітку?
Може, живе вона
в серці людини,
не замовкаючи
ні на хвилину?
В ній — світ природи,
думки, почуття…
Музика — частка
людського життя.
Гра « Мої нотки»
Бесіда(ілюстрація)
-Чи сподобався мультфільм?
-Чи сподобався мультфільм?
- Що перемогло добро чи зло?
Робота з підручником с. 33
Виконай пісеньки героїв мультфільму .
Гра «Завдання і запитання» с. 33
Музичні інструменти
А тепер уяви портрет змія.
Слухання музичної композиції М. Пеллегріно
Марк Росс Пеллегрі́но нар. 9 квітня 1965р.
Пеллегріно почав зніматися в кінофільмах та телесеріалах на початку 1980-х років.
Любитель читання книг та противник перегляду телевізора у вільний час. Він відомий прихильник музики. Тому послухайте одне з його виконань «Парад героїв»
Яка картина малювалась під час слухання композиції?
Які кольори використовувались?
Рефлексія.
Подарунок БУЛАВА