26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Болота ("Географічний світлофор", додаток до уроку географії у 6 класі)

Про матеріал

6 клас

Географічний світлофор

(за підручником Географія, 6кл., В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова)

Завдяки цьому прийому, учитель миттєво опитує всіх учнів, бачить, хто добре володіє інформацією, а хто ні. На цей прийом виділяю всього 4-5 хвилин на уроці, а по факту опитую всіх учнів.

У підготовлених реченнях: зелені – правдива інформація, червоні – речення з помилкою (нижче такого речення надано відповідь чорним кольором з виділенням зеленим кольором помилки у попередньому реченні). У складних питаннях та питаннях де потрібно виділити головне слово роблю наголос на це слово, щоб учням легше було орієнтуватися.

Сигнали світлофора зроблено з пластмасового набору літер.

Перегляд файлу

6 клас

Географічний світлофор

(за підручником Географія, 6кл., В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова)

У кожного з учнів по два сигнали світлофора – червоний та зелений. Вчитель читає речення. Учні швидко, не дивлячись один на одного, піднімають прапорці. Якщо учень згоден з тим, що прочитав учитель, тобто речення несе правдиву інформацію, учень піднімає зелений прапорець. Якщо учень не згоден з тим, що прочитав учитель, тобто речення несе неправдиву інформацію, він піднімає червоний прапорець. Після підняття прапорців, учитель викликає одного з учнів на відповідь (я завжди обираю того, хто помилився, щоб дати змогу ще раз подумати і  прийти до правильної відповіді. При цьому на правильну чи неправильну відповідь я не вказую, даю це зробити самим учням). Таким чином, учитель миттєво опитує всіх учнів, бачить, хто добре володіє інформацією, а хто ні. На цей прийом виділяю всього 4-5 хвилин на уроці, а по факту опитую всіх учнів.

У підготовлених реченнях: зелені – правдива інформація, червоні – речення з помилкою (нижче такого речення надано  відповідь чорним кольором з виділенням зеленим кольором помилки у попередньому реченні). У складних питаннях та питаннях де  потрібно виділити головне слово роблю наголос на це слово, щоб учням легше було орієнтуватися.

Сигнали світлофора зроблено з пластмасового набору літер.

Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04558.JPG Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04559.JPG

Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04560.JPG

 

51.  Болота

Болото – надмірно зволожена ділянка суходолу із шаром торфу завтовшки понад 30 см

Якщо товщина торфу менше 30 см, цю територію називають міні - болотом

(Якщо товщина торфу менше 30 см, цю територію називають заболоченими землями)

Низинні болота утворюються в умовах танення льодовиків у горах

(Низинні болота утворюються в умовах надмірної кількості підземних вод)

Поверхня низинних боліт увігнута та плоска

Низинні болота відрізняються повною відсутністю рослинності

(Низинні болота багаті на рослинність)

Верхові болота утворюються виключно на верхівках гір в умовах надмірної кількості підземних вод

(Верхові болота утворюються через надмірну кількість атмосферних опадів)

Верхові болота мають опуклу форму через силу тяжіння у центрі, яка притягує грунт

(Верхові болота мають опуклу форму через накопичення торфу в центральній частині)

В Україні найбільше боліт на Поліссі

Раніше болота називали «згубним місцем»

Болота зберігають воду, яку під час посух можуть витрачати річки

Всі болота потрібно негайно висушувати, від них немає жодної користі

(Болота живлять річки, дають притулок птахам та тваринам, на них ростуть унікальні рослини, завдяки болотам ми маємо торф)

Торф утворюється внаслідок вимивання піску з русла річок

(Торф утворюється внаслідок відмирання та розкладу рослин в умовах надмірного зволоження та нестачі повітря)

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку