(підсумковий урок за І семестр для 3 класу)
Мета:
Обладнання: ПК, картки із завданнями, сигнальні карти, смайлики.
Хід брейн-рингу:
І. Організаційна частина.
Перевірка готовності до уроку.
Вступне слово вчителя:
Продзвенів дзвінок, малята.
Біля парти треба стати.
Про розваги забуваєм
І урок розпочинаєм.
Брейн-ринг – гра між двома командами у відповідь на запитання. Дві команди гравців одночасно відповідають на одне й те саме запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує смайлик. Перемагає та команда, яка отримала найбільше смайлів.
ІІ. Брейн-ринг.
Бій 1. Розкодуй девіз гри.
Учитель пропонує учням перше завдання, записує на дошці числа, роздає кодові таблиці. Команда, яка впорається із завданням перша, починає гру.
За допомогою кодової таблиці розкодуйте девіз гри. Для цього замініть на літери такі числа:
30 33 13 16 15
11 15 30 15
31 6 23 11 23
8 11 15
8 15 6 27
31 12 27
24 16 33 11 23
Відповідь: Гарно того вчити, хто хоче все знати.
Бій 2: Бліц-тести
А) Не вмикай комп’ютер без дозволу вчителя.
Б) Торкайся екрана монітора та задніх стінок системного блоку.
В) Клади речі на клавіатуру.
Г) Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 50 см.
Д) Під час роботи за комп’ютером руки мають бути чистими і сухими.
Е) Якщо комп’ютер зламався, не ремонтуй його самотужки – негайно поклич вчителя!
А) Інформатика
Б) Повідомлення
В) Інформація
Г) Команда
А) Розпилювач
Б) Олівець
В) Палітра
Г) Лінія
Д) Пензель
Е) Крива лінія
1.Opera |
А) |
2.Internet Explorer |
Б) |
3.Safari |
В) |
4.Google Chrome |
Г) |
5.Mozilla Firefox |
Д) |
__Встановити вказівник миші на кнопку Пуск на Панелі завдань і натиснути ліву клавішу миші.
__Завершити роботу всіх програм.
__У меню, що з’явиться, вибрати команду Вимкнути комп’ютер.
__Дочекатися вимкнення комп’ютера і потім вимкнути монітор.
__У вікні Вимкнути комп’ютер клацнути кнопку Вимкнення.
1. Заливка |
А) Створює ефект розпилювання фарби на зображенні |
2. Пензель |
Б) Зафарбовує замкнену фігуру |
3. Розпилювач |
В) Малює лінію, яку потім можна вигинати за допомогою миші |
4. Крива лінія |
Г) Стирає частину малюнка |
5. Гумка |
Д) Проводить довільні лінії, різні за товщиною. |
А) розділів
Б) текстів
В) файлів
Бій 3: Кросворд
1 команда
2 команда
Бій 4: Весела фізкультхвилинка
Отже, у дідуся є маленький човен. З одного берега річки на інший він повинен перевезти вовка, козу і капусту. Усіх разом взяти не можна — треба переправляти кожного «пасажира» по черзі. Але якщо повезти на інший берег капусту, то в цей час вовк з'їсть козу. А якщо вирішити везти вовка — коза схрумає капусту.
Що ж робити? Поміркуй гарненько. Рейсів можна робити скільки завгодно — головне, щоб усе залишилося цілим і неушкодженим.
Відповідь:
Бій 5: Конкурс капітанів.
Завдання для капітанів з цікавинкою.
Бій 6: Робота за комп’ютером “Емоції смайликів”
З кожної команди потрібно обрати одного учня, який працюватиме за комп’ютером. У графічному редакторі – намалювати веселого і сумного смайликів.
Інші учасники працюють з ребусами:
Монітор
Навушники
Дисплей
Клавіатура
Графіка
Інтернет
ІІІ. Підсумок уроку.
Вчитель: Ось і добігло до кінця наше змагання. Всі молодці.
Визначення переможців.
1