Брейн-ринг "Для розумних та допитливих"

Про матеріал
Мета: закріпити, узагальнити та систематизувати знання, отримані на попередніх уроках, удосконалити навички роботи за комп’ютером; розвивати увагу, спостережливість, швидкість мислення; виховувати вміння працювати індивідуально і в команді.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

(підсумковий урок за І семестр для 3 класу)

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

Мета:

  • закріпити, узагальнити та систематизувати знання, отримані на попередніх уроках, удосконалити навички роботи за компютером;
  • розвивати увагу, спостережливість, швидкість мислення;
  • виховувати вміння працювати індивідуально і в команді.

Обладнання: ПК, картки із завданнями, сигнальні карти, смайлики.

Хід брейн-рингу:

І. Організаційна частина.

Перевірка готовності до уроку.

Вступне слово вчителя:

Продзвенів дзвінок, малята.

Біля парти треба стати.

Про розваги забуваєм

І урок розпочинаєм.

 Брейн-ринг – гра між двома командами у відповідь на запитання. Дві команди гравців одночасно відповідають на одне й те саме запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує смайлик. Перемагає та команда, яка отримала найбільше смайлів.

ІІ.  Брейн-ринг.

Бій 1. Розкодуй девіз гри.

 Учитель пропонує учням перше завдання, записує на дошці числа, роздає кодові таблиці. Команда, яка впорається із завданням перша, починає гру.

За допомогою кодової таблиці розкодуйте девіз гри. Для цього замініть на літери такі числа:

30 33 13 16 15       

11 15 30 15

31 6 23 11 23          

8 11 15 

8 15 6 27      

31 12 27     

24 16 33 11 23

Відповідь: Гарно того вчити, хто хоче все знати.

Бій 2: Бліц-тести

  1. Вкажіть правильні твердження:

А) Не вмикай комп’ютер без дозволу вчителя.

Б) Торкайся екрана монітора та задніх стінок системного блоку.

В) Клади речі на клавіатуру.

Г) Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 50 см.

Д) Під час роботи за комп’ютером руки мають бути чистими і сухими.

Е) Якщо комп’ютер зламався, не ремонтуй його самотужки – негайно поклич вчителя!

 

  1. Новини, відомості, знання про навколишній світ – це…

А) Інформатика

Б) Повідомлення

В) Інформація

Г) Команда

 

  1. Для малювання ліній у графічному редакторі призначені такі інструменти:

А) Розпилювач

Б) Олівець

В) Палітра

Г) Лінія

Д) Пензель

Е) Крива лінія

 

  1. Встанови відповідність між назвами програм-браузерів та їх значками:

1.Opera

А) Похожее изображение

2.Internet Explorer

Б) Похожее изображение

3.Safari

В) Картинки по запросу знак опери

4.Google Chrome

Г) Похожее изображение

5.Mozilla Firefox

Д) Картинки по запросу знак опери

  1. Встанови відповідність між повідомленням та інформацією, яку отримали діти:
  1. Зорове                                                             А)
  2. Слухове                                                           Б)
  3. Смакове                                                         В) 
  4. Нюхове                                                           Г)  
  5. Дотикове                                                         Д)

 

  1. Визначте правильну послідовність дій вимикання комп’ютера:

__Встановити вказівник миші на кнопку Пуск на Панелі завдань і натиснути ліву клавішу миші.

__Завершити роботу всіх програм.

__У меню, що зявиться, вибрати команду Вимкнути компютер.

__Дочекатися вимкнення комп’ютера і потім вимкнути монітор.

__У вікні Вимкнути комп’ютер клацнути кнопку Вимкнення.

  1. Встановіть відповідність між інструментами графічного редактора та їх властивостями

1. Заливка

А) Створює ефект розпилювання фарби на зображенні

2. Пензель

Б) Зафарбовує замкнену фігуру

3. Розпилювач

В) Малює лінію, яку потім можна вигинати за допомогою миші

4. Крива лінія

Г) Стирає частину малюнка

5. Гумка

Д) Проводить довільні лінії, різні за товщиною.

  1. Будь-які дані зберігаються на електронних носіях у вигляді…

А) розділів

Б) текстів

В) файлів

  1. Розглянь схему. Запиши назви диска та папки, де зберігається файл з малюнком “Соняшник”

  1.  Впиши номери позначених елементів вікна веб-браузера.

Бій 3: Кросворд

 1 команда

 2 команда

Бій 4: Весела фізкультхвилинка

Отже, у дідуся є маленький човен. З одного берега річки на інший він повинен перевезти вовка, козу і капусту. Усіх разом взяти не можна — треба переправляти кожного «пасажира» по черзі. Але якщо повезти на інший берег капусту, то в цей час вовк з'їсть козу. А якщо вирішити везти вовка — коза схрумає капусту.

Що ж робити? Поміркуй гарненько. Рейсів можна робити скільки завгодно — головне, щоб усе залишилося цілим і неушкодженим.

Відповідь:

  1. Спочатку треба перевезти козу, залишивши вовка з капустою.
  2. Тепер повертаємося і забираємо вовка. Але залишати вовка з козою на новому березі не можна.
  3. Тому беремо козу з собою в човен, а вовк сидить на березі самотній і голодний.
  4. Козу залишаємо на березі, а капусту переправляємо до вовка.
  5. Повертаємося назад і забираємо козу.

 

Бій 5: Конкурс капітанів.

 Завдання для капітанів з цікавинкою.

  1. Під парканом сидять один навпроти одного три коти. Проти кожного кота ще сидять два коти. Полічіть усіх котів. (3 коти)
  2. На березі росте 5 груш і 8 яблук. Скільки всього фруктів росте на березі? (На березі фрукти не ростуть)
  3. Скільки кроків зробить риба за 5 років? (Жодного, риба не ходить)
  4. Під яким кущем сидить заєць під час дощу? (Під мокрим)
  5. Яку країну влітку носять на голові? (Панама)
  6. Вовк і лисиця змагалися з бігу. Хто яке місце посів, якщо лисиця була передостанною? (Лисиця – перша, вовк – другий)
  7. Коли півень стояв на терезах на двох ногах, то важив 2 кг. Скільки він важитиме, якщо стане на одну ногу? (2 кг)

 

Бій 6: Робота за компютером Емоції смайликів

 З кожної команди потрібно обрати одного учня, який працюватиме за компютером. У графічному редакторі – намалювати веселого і сумного смайликів.

 Інші учасники працюють з ребусами:

http://allforchildren.com.ua/11-001.gif

Монітор

rebus_z_informatiku_ukr8

Навушники

http://allforchildren.com.ua/11-015.gif

Дисплей

http://allforchildren.com.ua/11-011.gif

Клавіатура

Результат пошуку зображень за запитом "ребуси з інформатики"

Графіка

Результат пошуку зображень за запитом "ребуси з інформатики"

Інтернет

ІІІ. Підсумок уроку.

 Вчитель: Ось і добігло до кінця наше змагання. Всі молодці.

Визначення переможців.

1

 

doc
Додано
21 серпня
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку