Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 4 класу
Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1.1. Співпраця в Інтернеті |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. Знову в комп’ютерному класі. |
|
|
|
Мережа Інтернет. |
|
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
|
|
Створення і надсилання електронних листів. |
|
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
|
|
Навчаємося в Інтернеті |
|
|
Тема 1.2. Робота з графікою |
|
|
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
|
|
Робота із сервісами Google. Google Фото. |
|
|
|
Створення колажу із зображень в режимі он-лайн. |
|
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
Тема 2. Текст |
|||
|
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
|
|
Редагування та форматування тексту. |
|
|
|
Форматування абзацу. |
|
|
|
Створення документа з малюнками. |
|
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
|
Тема 3. Алгоритми з розгалуженням і повторенням |
|||
|
|
Алгоритми і виконавці. |
|
|
|
Істині та хибні висловлювання. |
|
|
|
Логічне слідування. |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. |
|
|
|
Алгоритми з циклами. Повторення після виконання умови. Повторення до виконання умови. |
|
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
Тема 4. Інформація |
|||
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
|
|
Складові комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації. |
|
|
|
Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|