Що я знаю про космос
Брейн- ринг для вихователів
Мета:
▪ розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентності з питання екологічного виховання;
▪ активізувати розумову діяльність,
Хід брейн-рингу
Ведучий: Шановні педагоги сьогодні ми проведемо брейн-ринг під час якого кожен з вас матиме змогу продемонструвати свою компетентність з питання екологічної культури і ерудованість, творчі здібності. Для цього вам слід об’єднатися у три команди. за допомогою картки з цифрами (вихователі дістають з кошика картки і розподіляються на три команди).
Оцінювати виступи команд буде журі .Правильна відповідь оцінюється одним балом.
Ведучий. Команди готові, починаємо наш брейн-ринг. Перше завдання – вам необхідно вигадати назву для ваших команд.
Звучить пісня
Ведучий: Перш ніж вирушити в подорож ми повинні познайомитися з командами. Запрошую команди «Блискавку» і команду «Комета» привітати один одного: (представити капітанів команд)
Команда «Блискавка»
Девіз: Ми швидкі як блискавка,
Звикли перемагати,
І в цей раз спробуємо
всіх вас переграти!
Команда «Комета»
Девіз: " Комети "
Ніколи не падати вниз!
Летимо вперед і перемагаємо,
Всім відстаючим
Ми допомагаємо! »
І тур
Вікторина «Наша Галактика»
Перший тур закінчено. Журі підбиває підсумки, а в нас музична пауза.
11-тур
Космічні цікавинки
Ведуча: Ми пропонуємо кожній команді завдання-відгадати загадку і розкрити її суть.
1. Що у світі найбагатше?
2.Що у світі найшвидше?
3.Що у світі наймиліше?
1ІІ тур
«Космічна азбука»
(пояснити терміни)
Ведуча. Ми живемо у надзвичайно цікавий і складний час. Люди побудували космічні апарати, які полинули у небесну височінь освоювати космічні простори. Навколо нашої планети рухаються штучні супутники та космічні станції. У небо піднімаються космічні апарати, пілотовані людьми. Люди навіть побували на поверхні Місяця – природного супутника Землі.
Ми на Місяць прилетіли,
На зручній площадці сіли,
І скафандри одягли,
І у подорож пішли.
-А зараз ми з’ясуєми, чи готові команди до подорожі.
Ведуча.ІІ тур закінчений. Журі підбиває підсумки, а в нас музична пауза.
ІV тур
«Готуємось до зоряних польотів»
(закінчити прислів’я, відгадати загадки)
Ведуча.
Подано поїзд кур’єрський на Марс.
Будем за графіком ми на Венері.
Далі зупинка у нас на Сатурні,
Можемо Сонце об’їхати кругом,
Потім нирнути Чумацьким Шляхом,
І незабаром – не встигнеш оглядітися,
Вже перед нами Велика Ведмедиця.
Ведуча: Ось скінчився наш брейн-ринг. Журі підбиває підсумки, а у нас музична пауза
1-місце «Золотий розумник»
2-місце «Срібний розумник»
3-місце «Бронзовий розумник»