Конспект заняття
для дітей ясельної групи.
На тему: «Маленькі помічники»
Підготувала та провела
Вихователь
КДНЗ№38 «Малятко»
Моісеєнко Л.О.
2018р.
Мета: продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них; виконувати прості словесні доручення; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор , різноманітних дій з предметами та іграшками; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам’ять; виховувати увагу, спостережливість.
Матеріал: зерно(пшениця, кукурудза); стаканчики; дерев’яні буси з дірочками різних кольорів(синій, червоний, жовтий) і шнурочки; масажери для доріжки(сліди); стаканчики, ложечка, пляшечка, миска для води; р/г «Котик і миші» та іграшка котика.
Хід заняття
Вихователь: Діти, подивіться до нас сьогодні завітали гості. Вони подивляться, як ви вмієте грати і допомагати, які ви всі гарні і слухняні. Давайте привітаємось з гостями.
Привітання.
Добрий день, добрий день, добрий день.
Вихователь: Хочете пограти трішки? (да)
Вихователь: Ви мої малята, розумні хлопчики і дівчата!
Ой які ж мене діти , гарні, добрі, працьовиті!
Зранку прокидаються (робимо потягушки),
Ручками вмиваються (імітують рухи вмивання),
І за мною слід у слід йдуть по стежці на обід.
Ходьба по масажній доріжці.
Вихователь: Ой який розгардіяш!
Хто тут бігав і стрибав,
Все зерно перемішав!
Кукурудзу відберемо
І у пляшечку складемо.
Вихователь: Діти давайте послухаємо як звучить порожня пляшка(нічого не чути), а повна(гучно). Молодці. А яка кукурудза? (жовта, гладенька, тверденька).
Вправа «Відбери зернятко»
Вихователь: Позбирали ви зернятка?
Іграшками підем гратись?
Ой, і тут хтось наслідив-
Дірочки в них поробив!
Нуж бо візьмемо шнурочки-
Залатаєм дірочки!
Вправа «Нанизай буси»
Вихователь: Діти подивіться і тут хтось побував і стаканчики порозкидав.
Вправа «Склади пірамідку із різнокольорових стаканчиків»
Вихователь: Немає у пляшечці водиці! А раптом схочеться напитись? Води в стаканчик нал’ємо і у пляшечку позливаємо.
Вправа «Набери води»
Вихователь: Добре ми попрацювали,
Усе по прибирали.
Але хто ж бешкетував ?
Хто усе тут розкидав?
Фонограма « як нявчить котик»
Гра « Хованки»
Вихователь: Подивіться, хто це діти?(котик)
Привітайтеся із ним.
Подивіться який гарний,
Але трішки він сумний.
Кіт: Не сваріть мене малята,
Мені просто нема з ким грати
Та самому нудно трішки
Пограйте зі мною в «Кота і мишку»
Р/г « Кіт і миші»
Кіт: Спритні мишенята, вас не наздогнати!
А ось у цій корзинці чекають на вас гостинці,
А я пішов поспати(позіхає ,ховається).
Вихователь: Чудово ви попрацювали,
Зробили добрих справ чи мало.
Молодці малята.