Конспект заняття для дітей ясельної групи. На тему «Маленькі помічники»

Про матеріал
Конспект заняття для дітей третього року життя. Залучати до сенсорних дидактичних ігор , різноманітних дій з предметами та іграшками; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам’ять
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

для дітей ясельної групи.

      На тему: «Маленькі помічники»

 

 

 

                                    Підготувала та провела

Вихователь

КДНЗ№38 «Малятко»

Моісеєнко Л.О.

 

 

 

 

 

2018р.

Мета: продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них; виконувати прості словесні доручення; формувати вміння  використовувати в іграх набутий життєвий досвід; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор , різноманітних дій з предметами та іграшками; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам’ять; виховувати увагу, спостережливість.

 

Матеріал: зерно(пшениця, кукурудза); стаканчики; дерев’яні буси з дірочками різних кольорів(синій, червоний, жовтий) і шнурочки; масажери для доріжки(сліди); стаканчики, ложечка, пляшечка, миска для води; р/г «Котик і миші» та іграшка котика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Вихователь: Діти, подивіться  до нас сьогодні завітали гості. Вони подивляться, як ви вмієте грати і допомагати, які ви всі гарні і слухняні. Давайте привітаємось з гостями.

Привітання.

Добрий день, добрий день, добрий день.

Вихователь: Хочете пограти трішки? (да)

Вихователь: Ви мої малята, розумні хлопчики і дівчата!

                       Ой які ж мене діти , гарні, добрі, працьовиті!

                       Зранку прокидаються (робимо потягушки),

                       Ручками вмиваються (імітують рухи вмивання),

                       І за мною слід у слід йдуть по стежці на обід.

Ходьба по масажній доріжці.

Вихователь: Ой який розгардіяш!

                        Хто тут бігав і стрибав,

                        Все зерно перемішав!

                        Кукурудзу відберемо

                        І у пляшечку складемо.

Вихователь: Діти давайте послухаємо як звучить порожня пляшка(нічого не чути), а повна(гучно). Молодці. А яка кукурудза? (жовта, гладенька, тверденька).

Вправа «Відбери зернятко»

Вихователь: Позбирали ви зернятка?

                        Іграшками підем гратись?

                       Ой, і тут хтось наслідив-

                       Дірочки в них поробив!

                       Нуж бо візьмемо шнурочки-

                       Залатаєм дірочки!

Вправа «Нанизай буси»

Вихователь: Діти подивіться і тут хтось побував і стаканчики порозкидав.

Вправа «Склади пірамідку із різнокольорових стаканчиків»

Вихователь: Немає у пляшечці водиці! А раптом схочеться напитись? Води в стаканчик налємо і у пляшечку позливаємо.

Вправа «Набери води»

Вихователь: Добре ми попрацювали,

                        Усе по прибирали.

                        Але хто ж бешкетував ?

                        Хто усе тут розкидав?

Фонограма « як нявчить котик»

Гра « Хованки»

Вихователь: Подивіться, хто це діти?(котик)

                        Привітайтеся із ним.

                        Подивіться який гарний,

                        Але трішки він сумний.

Кіт: Не сваріть мене малята,

        Мені просто нема з ким грати

        Та самому нудно трішки

        Пограйте  зі мною в «Кота і мишку»

Р/г « Кіт і миші»

Кіт: Спритні мишенята, вас не наздогнати!

         А ось у цій корзинці чекають на вас гостинці,

         А я пішов поспати(позіхає ,ховається).

Вихователь: Чудово ви попрацювали,

                        Зробили добрих  справ чи мало.

                        Молодці малята.

 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
4106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку