22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Брейн-ринг "Стежинами зарубіжної літератури"

Про матеріал

Літературний захід як позакласний можна провести в рамках Тижня зарубіжної літератури серед учнів 5 класів. Метою брейн-рингу є зацікавлення дітей Словом, намагання прищепити їм любов до читання художніх творів; виявлення кращих знавців літератури.

Перегляд файлу

Просолупова Олесандра Андріївна,

учитель зарубіжної літератури Криворізької загальноосвітньої школи І – ІІІ ст.. № 79

Літературний брейн-ринг для учнів 5 класу

     «Стежинами зарубіжної літератури»

Ведучий:  Російський письменник М. Горький так сказав про літературу:

«Мета літератури допомогти людині розуміти саму себе, пізнати її віру в себе і розвинути в ній прагнення до істини, боротися з вульгарністю в людях, вміти знайти хороше в них, порушувати в їхніх думках сором, гнів, мужність, робити все для того, щоб люди стали благородно сильними і могли одухотворити своє життя святим духом краси…»

Ведуча:

В кожнім домі, в кожній хаті -

У містах і на селі,

Хто навчився вже читати,

Має книжку на столі.

Дружба з книгою - це свято,

Не було б його у нас.

Ми не знали так багато

Про новий і давній час

Ведучий:

Книги дружать з дітворою,

Полюби їх у житті -

І улюблені герої

Будуть друзями в путі.

Сторінки книжок завітних

Всіх нас доброму навчать –

Працювати і учитись,

Й Батьківщину шанувать.

Вчитель: Сьогодні ми поговоримо про улюблених героїв двох книжок М. Твена «Пригоди Тома Сойєра» та Е. Потера «Поліанна».

Вчитель: Що ж давайте згадаємо героїв цих творів ( конкурс-розминка)

  • Кожен ряд називає ім’я героїв по черзі ( Том Сойєр, Поліанна, тітка Поллі, Ненсі, Меф Поттер, лікар Робінсон, Гек Фінн, індіанець Джо, Бен Роджерс, Джим, Бекі Тетчер, місіс Сноу, містер Джон Пендятон, лікар Чілтон, Міллі, Місіс Пейсон.)

Ведуча: А тепер команди на ринг (жеребкування).

Виступи команд (Назви, девіз команди)

 

Вчитель:

 

І. Конкурс капітанів

Розповідь про героя (жеребкування з вибору героїв) ( Меф Поттер, Том Сойєр, Поліанна)

 

ІІ. Конкурс «Чарівна скринька»

З якими героями пов’язані ці предмети:

  1. Дохла кішка з мотузкою (Гек Фінн)
  2. Милиці (Поліанна)
  3. Ніж (індіанець Джо)
  4. Пляшка «Випий мене» (Аліса)
  5. Варення (Том Сойєр)
  6. Горілка (Меф Поттер)

 

ІІІ. Конкурс «Клятва»

Скласти текст клятви, що написав Том Сойєр за набором слів

( Гек Фінн, за зубами, і,  нехай, вони, клянуться, обидва, будуть тримати язик, якщо розкажуть про нього, і здохнуть, Том Сойєр, щодо цієї справи, що впадуть на місці)

 

ІV. Домашнє завдання. Сценка з твору.

 

V. Розминка для команд.

Кожна команда по черзі задає питання іншій команді (по 10 запитань)

 

VI. Конкурс «Впізнай героя, героїню»

  • Сирота, виховувався тіткою (Т. Сойєр)
  • Син п’янички, якому немає діла до власного сина (Гек Фінн)
  • Дівчинка, що заблукала в печері разом з Томом ( Беккі Тетчер)
  • Вона щира, мужня, оптимістична ( Поліанна)
  • Дівчинка служила у місіс Поллі та зустріла Поліанну на вокзалі (Ненсі)
  • Жінка, що заборонила Поліанні говорити про свого батька (місіс Поллі)
  • Він навчив Поліанну « гри в радість» ( батько)
  • Хлопець, що мусив ходити до школи, але не любив навчатись (Том)

 

VII. Конкурс для вболівальників

Визначити риси характеру, які притаманні Поліанні

( Жадібність, цікавість, сила волі, стриманість, обережність, розсудливість, працелюбність, заздрісність, оптимізм, люб’язність, скромність, щедрість, доброта, егоїзм, чемність, щирість, байдужість, душевність, енергійність, винахідливість, життєрадісність.)

 

Вчитель: Підведення підсумків. Звучить музика.

 

Світ дивовижний вас вітає!

Всіх тих, хто вдумливо читає.

І тих, хто любить мандрувати

Та прагне більше пізнавати,

Долати знань високі мури,

Вас кличе світ літератури!

 

 

docx
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку