16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Комплект: СІКу для вчителя та зошит для учня. "Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії у творі П. Маара «Машина для здійснення бажань, …»"

Про матеріал

Пропоную комплект із зарубіжної літератури: СІК (схеми інтерактивних конспектів) та сторінки зошита для 5 класу. (в pdf; можна конвертувати у word)

СІК трансформується у зошит з друкованою основою для учня. Такі сторінки зошита я заготовляю для кожного учня на кожен урок, використовуючи аркуш паперу А-4, з полями по півтора сантиметра, з альбомною орієнтацією і розбиттям у дві колонки. Це дозволяє учневі брошурувати, вклеюючи сторінки у звичайний зошит, або вставляти в теку з файлами А-5.

Можна використовувати для інтерактивних уроків (див вебінар за 25 березня)

Перегляд файлу

СІК. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії у творі П. Маара

«Машина для здійснення бажань, …»

І. Презентація «віршиків-бешкетників» та «словничка-яскравичка» ä

ІІ. Мотивація: що об’єднує головних персонажів із «словничка-яскравичка»? ä

Поведінка, погляди çè Оптимізм ІІІ. Словникова робота

Оптиміст — це людина з позитивним ставленням до життя, яка вірить у те, що світ чудовий; що можна знайти вихід із будь-якої ситуації, що доброго у світі більше, ніж лихого. Коли трапляється щось негативне, оптимісти не опускають рук, вони шукають всі можливі варіанти вирішення проблеми, намагаються зрозуміти, як наступного разу уникнути цієї ситуації.

Песиміст — це людина, яка чекає від життя тільки невдач, боїться того, що може статися, і не вірить у свої сили.

Літературний герой — персонаж, дійова особа, наділена яскравим характером, зображена широко і всебічно, у зв'язках з іншими людьми, зі світом речей і природи. Літературний герой містить у собі індивідуальні риси і є узагальненням певних людських якостей.

ІV. Колективне складання діаграми «Квадрати Вена»

                                                    Якості                                                                     Портрет

Ÿ дитяча безпосередність;         «ніс хоботком, обличчя в синіх цяточках

Ÿ розсудливість; на спині щетинка (руда)»,

Ÿ відповідальність;         «посміхався на всі зуби»

Ÿ безкорисливість;

Ÿ винахідливість;            Суботик – герой

Ÿ життєрадісність;          Ÿ яскравий характер;

Ÿ надійний товариш;      Ÿ рушій сюжету;

Ÿ пустун. Ÿ центр твору;

Ÿ широке і всебічне зображення у зв’язках з Віра в силу:

                                                   Вчинки               іншими людьми, зі                Ÿ фантазії, що робить життя

Ÿ вчить Пеппермінта керувати світом речей і природи; яскравішим, незвичайним, автомобілем; Ÿ індивідуальні риси + перетворює буденність на

Ÿ збудував курінь із узагальнення певних свято – «…Суботик спорудив пальмового листя для ночівлі; людських якостей. індіанський вігвам і …розвів Ÿ нарвав кокосових горіхів і невеличке вогнище… і підкидав… порозкушував їх;    олівець за олівцем…»;

Ÿ допоміг знайти адресу Понеділкуса;             Ÿ думки, що здатна змінити поведінку

Ÿ дає мудрі поради – «Ти просив гроші, людини – «Де палкі бажання й сталі, там є машину, їжу. Можливо, потрібно що- успіх без машин, — й слон заграє на роялі, як

          небудь інше попросити?»                                          захоче дуже він!»

Всі діти, зазвичай, - оптимісти, а дорослі, часто, – песимісти. Дорослих здатні змінити діти. Песиміст – добре інформований оптиміст – жарт.

 

V. Творча робота в групах

створити портрет Суботика

асоціативний

символічний

бешкетник, чарівник, гра, …

дитинство, фантазія, радість, …

 

VI. Д/з. 1. Заповнити таблицю

 

Риси характеру пана Пеппермінта

до зустрічі з Суботиком

після появи в його житті Суботика

Довідковий матеріал. Сором'язливий, педантичний, охайний, рішучий, відповідальний, делікатний, сповнений гідності, несміливий, турботливий, уважний до інших, відчайдушний, впевнений у собі

2. Повторити ознаки казки (чарівної).


____________________________________________

___________________________________________

Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії у творі П. Маара «Машина для здійснення…» ? Завдання 1. Запишіть, що об’єднує головних персонажів із

«словничка-яскравичка»?

________________________________________________________

________________________________________________________

& Словник

Оптиміст це людина з позитивним ставленням до життя, яка вірить у те, що світ чудовий; що можна знайти вихід із будь-якої ситуації, що доброго у світі більше, ніж лихого. Коли трапляється щось негативне, оптимісти не опускають рук, вони шукають всі можливі варіанти вирішення проблеми, намагаються зрозуміти, як наступного разу уникнути цієї ситуації.

Песиміст це людина, яка чекає від життя тільки невдач, боїться того, що може статися, і не вірить у свої сили.

Літературний герой — персонаж, дійова особа, наділена яскравим характером, зображена широко і всебічно, у зв'язках з іншими людьми, зі світом речей і природи. Літературний герой містить у собі індивідуальні риси і є узагальненням певних людських якостей.

? Завдання 3. Створи портрет Суботика.

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

 

Всі діти, зазвичай, - оптимісти, а дорослі, часто, – песимісти.

Дорослих здатні змінити діти.

Песиміст – добре інформований оптиміст – жарт.

? Завдання 2. Заповніть діаграму колективно.

Якості

________________________________

________________________________

________________________________ ________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

Портрет

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_______________

_______________Суботик

_____________________________

_____________________________

______________

______________

____________

____________ герой

_________________________

_________________________

_____________

_____________

____________________ ____________________ ____________________

____________________

Вчинки

_________________

_________________

_________________

_________________

________________________________

_______

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

______________

_____________________________

_____________________________

_______________

_______________

_____________

_________________________

_________________________

____________

____________

Віра в силу:

____________________ ____________________

____________________

____________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

_________

________________________________

_________________________

 

 

_______________________

H ____________________________________________________ ? Завдання 4. Заповніть таблицю.

Риси характеру пана Пеппермінта

до зустрічі з Суботиком

після появи в його житті Суботика

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________ ________________________________

 

Довідковий матеріал. сповнений гідності, несміливий, турботливий, уважний до інших, відчайдушний, впевнений у собі.Сором'язливий, педантичний, охайний, рішучий, відповідальний, делікатний,  

pdf
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку